K: Golf III 1,8 66kW sooja mootoriga sureb v?lja...KORRAS

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
jarxz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
Asukoht: Tartumaa

K: Golf III 1,8 66kW sooja mootoriga sureb v?lja...KORRAS

Lugemata postitus Postitas jarxz »

Autoks on siis 92 aasta Golf III 1,8 66kW. K?lma mootoriga t??tab k?ik normaalselt, l?heb k?ima poolest p??rdest, mootori p??rded on korras ja ?ldse k?ik t??tab nii nagu peab. Aga jama on selles, et nii kui mootor korralikult soojaks saab(tavaliselt nii umbes paark?mmend kilomeetrit s?itu v?i siis umbes pool tundi seismist t??tava mootoriga) t?mbab t?hik?igul p??rded v?ga alla ja hakkab v?lja surema, kui kaasi anda ja lasta p??retel tagasi langeda v?i sidur lahutada sureb v?lja. Kui j?tta auto seisma ja lasta natuke jahtuda on j?lle k?ik korras seniks kuni j?lle mingi temperatuurini soojeneb.
Milles v?ib asi olla?

Ette t?nades,
jarxz

[Muudetud: 27-2-2009 jarxz]

V1rus
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 05 Veebr 2006, 21:57
Asukoht: Rapla

Lugemata postitus Postitas V1rus »

Vigu v?ib palju olla esialgu vaataks ?le bena filtri kui ikka teeb siis uuriks halliandurit kuna se kipub soojana vigureid tegema kui hakkab saba andma

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou »

lambda [VW Bot: "Keel korda!"] anduri vigurid ka sooja mootoriga

ehk erinevaid vigu v?ib olla palju, aitab ehk diagnostika

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

halli andur, jagaja k?ljes, kuidas sellega lood on, olen ?le elanud selle probleemi ja pakun esimesena seda, ostsin selle esindusest ja maksis t?pselt kilo ja senimaani selelga probleeme pole on olnud k?ljes juba ?le aasta

[Muudetud: 8-2-2009 EliteSoldier]
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

mina millegip?rast hakkan kohe tempi anduri poole vaatama kui mingi jama on soojalt k?imisega. seda saab lihtsalt kontrollida, testriga takistust m??tes, k?lmalt ja siis soojalt, juhul kui sul on 2 klemmiline andur.
samamoodi saab lambda ?ra kontrollida testriga. m??dad lambda signaali juhtme (tavaliselt musta v?rvi juhe), anduri poolt vaadates siis, sest p?rast pistikut juhtme v?rv tavaliselt muutub ja aku - klemmi vahelt pinget, t??tava mootoriga ja pistik ?hendatud.

jarxz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas jarxz »

Bensiini filtris asi ei ole, see sai kunagi vahetatud aga neid muid asju peab vist laskma tiba targemal inimesel vaadata.
Lootsin, et on ?kki mingi kindel probleem mis sellist asja p?hjustab, sest ei ole eriti selle auto hingeeluga kursis kuna ise s?idan suht harva selle autoga.
T?nud abi eest ja eks peab siis mingi aeg hakkama viga otsima.

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

Nii mina siis kimpus sama probleemiga, lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ei muuda asja, juhtmed lahti t?pselt sama pull. Temperatuuri anduri takistus autodata j?rgi paigas, esimese ja kolmanda klemmi vaheline takistus korralikult sooja mootoriga 250 oomi. Mida veel uurida proovida? Kas seal reaalne arvutiga ?hendamise v?imalus on olemas ?ldse ja kas keegi pakuks seda peale m?ne hirmkalli t??koja? Autoks siis 93. aasta Golf 3 1,8 66kw
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou »

" lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ei muuda asja, juhtmed lahti t?pselt sama pull"

no ja sellest ei j?relda sa midagi?

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

vaata milline diagnoosi pistik su golfil on. ja lambda signaal m??da ?le, see et ei muuda midagi, kui juhtmed lahti, n?itab juba et v?ib seal miskit nihu olla.

jarxz
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 26 Dets 2008, 13:02
Auto: Audi A6 Avant -98, Ford Fiesta -03, VW Golf 3 GT -92
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas jarxz »

Auto juba korras, kahjuks ei teagi t?pselt mis tal viga oli v?i mis ?ra vahetati, kuna ise ei s?ida selle autoga eriti ja ei k?inud ise autol j?rel. Ja see kes k?is, see ei m?leta mis tal t?pselt tehti. Igatahes tehti see mootori asi korda, tehti ?livahetus, tagu pidurikettad vahetati ja veel pudinaid, k?sipidur tehti korda, esisild k?idi ?le. Kokku l?ks 3000.- maksma.
See on kui enamus aega s?idavad autoga ema ja ?de. Ise ei j?ua kah koguaeg kontrollida asju kuna endal oma auto ja ega nemad ei ?tle kah kui midagi viga on, lihtsalt s?idavad:)
Ema lahendus probleemile oli, et ma ?li juurde valaks;D

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

:D no tore et korda sai, kuigi oleks tahtnud teada mis tehti :P
aga okei.

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

V?imalus teada saada veel on mis s?herduses olukorras teha, nimelt l?heb minu auto eeldatavasti teisip?eva ?htul kaabli taha selgub mis ja kus rikub ?ra sooja mootori t?hik?igu ja ka niisama k?igu... sry pole jah minu algatatud teema aga eraldi pole ju ka m?tet teha...
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

j??me ootama :P

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

Nii esmane diagnoos pandud siis. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] juhtmed v?ga viletsas ?henduses, solenoid klapp ?hufiltri korpuse juures on ka varre andnud ja imeb n??d paagi vaakumisse ja seda just umbes selleks ajaks kui mootor soojaks l?eb...
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

K?tuseaurude solenoidi avatakse aju poolt mingis t??reziimis ja juhitakse sisselaskesse k?tuseaure - klapp ise midagi vaakumisse ei saa imeda. Sul arvatavasti lihtsalt paagituulutus umbes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

see klapp on tuline ja ei avane ega tee oma t??d, n?dalal?pus uurin mida t?psemalt ta teeb ja kuidas ta t??le saada, kas see klapp ?kki ei anna ka paaki ?hku tagasi? igatahes on paak vaakumis ja korki veidike lahti j?ttes saab ka foori taga jala gaasilt v?tta ;D
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

Vasta

Mine “Mootor”