Auto siis passat '94 85 kw.
Probleem j?rgmine. Kui v?lja on k?lma 10 kraadi ja ?le selle siis jahutusvedelik kaob nagu ajaks sassi k?tuse ja vedeliku voolikud. Vedelik kaob 50 km l?bimisel ja mootori t??temperatuur peaaegu 110 kraadi. Ilma soojenedes jahutusvedelikk enam ei kao kuhugi ning mootori temperatuur normaalne aga tekkis kohe uus probleem. Niiske ilmaga s?ites hakkab masin pipardama. Selline tunne nagu j??ks vahepeal s?ites porri kinni. Sidurit vajutades ja seisma j??des probleem kaob . Viga ilmneb ka siis kui s?ita l?bi veeloigust ja eriti just hommikuti kui mootori t??temperatuur on nii 70-90 kraadi vahel. K?isin ka remondit??kojas aga seal midagi ei avastata kuna nad ju ei s?ida masinaga p?evas 200 km l?bi . Diagnostika ei n?idanud midagi ja VISUAALSEL vaatlusel viga ei leitud. Teenustasu v?eti ikka.
Palun andke teada kuhu v?iks p??rduda v?i mis asja ise proovida.
Auto k?itumine niiske ilmaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
vigade p?hjustajaks v?ivad olla lambda andur, v?i siis selle pistik, mis m?rjaks saab ja segab signaali, samuti k??nlajuhtmed v?i vigane s??tepool, mis ?lepeksab kuskilt mikroprao vahelt, et kontrollida, mine pimedas ?ue pane mootor t??le ja vaata kas kapoti all on kuskil s?delust vmidagi...kui ei ilmne siis v?ta spreipudeliga vett ja pihusta julgelt k??nlajuhtmete ja s??tepooli peale, kui siis tekib s?delust, t?hendab, et pool peksab ?le millegip?rast ja vajab vahetust, samuti kuula ka mootori t??d samal ajal...ja kui need k?ik tehtud siis k?ik s??tes?steemi osad ja juhtmed puhtaks ja kuivaks ja niiskust?kkega julmalt ?le, lambda pistiku ntx mina teipisin omal maci teibiga j?hkralt kinni, et sinna vett ei satu, muidu hakkab mul ka jupsima
[Muudetud: 10-3-2009 EliteSoldier]
[Muudetud: 10-3-2009 EliteSoldier]
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]