Golf II t?hik?ik k?lmalt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Priit_IZ
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
- Auto: VW Passat Variant`91 1,8
- Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Golf II t?hik?ik k?lmalt
Hei!
Enne lammutamist uurin natuke. Mure selles siis, et Golf II `87 1,6L jahedama ilmaga, kui on n?iteks ??otsa seisnud, siis ei taha t?hik?iku hoida. Veider see, et k?ivitub poolest p??rdest, hoiab kenasti miski ~20 sek. t?hik?iku ilusti ja siis hakkab j?rjest rohkem lonkama, kuni v?ljasuremiseni. Gaasi andes t??tab ?htlaselt, samuti on sooja mootoriga t?hik?ik ilus.
Jagaja kaanealune sai puhastatud, uued k??nlad peal - ei muutust midagi. K??nlajuhtmeid ei usu, kuna piibu sees ja ka juhtme peal ?lel??mise j?lgi pole, ning pimedas kapoti alla piiludes pole samuti "liigset" s?det n?ha. Samas ma ei usu eriti, et elektrijama, sest elektriprobleem ei olene v?listemperatuurist.
Klapid? Ei tea, kas h?draulilised isereguleeruvad, v?i mitte, aga kl?binat pole. Kolvir?ngaid ei kahtlusta kah esimese hooga, sest heitgaasid olid k?ik normis - viimasel m??tmisel lausa 50% lubatust nii veider, kui see ka pole.
Karpa autmaattoores jahtusvedeliku bimetalliga tundub samuti toimivat.
Kus otsast edasi otsida?
T?nud ette!
Enne lammutamist uurin natuke. Mure selles siis, et Golf II `87 1,6L jahedama ilmaga, kui on n?iteks ??otsa seisnud, siis ei taha t?hik?iku hoida. Veider see, et k?ivitub poolest p??rdest, hoiab kenasti miski ~20 sek. t?hik?iku ilusti ja siis hakkab j?rjest rohkem lonkama, kuni v?ljasuremiseni. Gaasi andes t??tab ?htlaselt, samuti on sooja mootoriga t?hik?ik ilus.
Jagaja kaanealune sai puhastatud, uued k??nlad peal - ei muutust midagi. K??nlajuhtmeid ei usu, kuna piibu sees ja ka juhtme peal ?lel??mise j?lgi pole, ning pimedas kapoti alla piiludes pole samuti "liigset" s?det n?ha. Samas ma ei usu eriti, et elektrijama, sest elektriprobleem ei olene v?listemperatuurist.
Klapid? Ei tea, kas h?draulilised isereguleeruvad, v?i mitte, aga kl?binat pole. Kolvir?ngaid ei kahtlusta kah esimese hooga, sest heitgaasid olid k?ik normis - viimasel m??tmisel lausa 50% lubatust nii veider, kui see ka pole.
Karpa autmaattoores jahtusvedeliku bimetalliga tundub samuti toimivat.
Kus otsast edasi otsida?
T?nud ette!
Laisk, paks ja loll
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ehk sellest teemast abi...
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid264278
Ise pakuks seda vahaelementi suurema t?en?osusega veaks.
[Muudetud: 5-1-2009 100avant]
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid264278
Ise pakuks seda vahaelementi suurema t?en?osusega veaks.
[Muudetud: 5-1-2009 100avant]
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
2,6 tonni
mad: Hinnad lippavad ikka neil seal m?nuga ?lesm?ge... Ise sain endale Saksa Autost sama jubina ?le aasta tagasi 1080 krooniga. Automaattoore eest k?siti tollal mingi ca 2tonni.
Enne suure raha v?ljak?imist v?id ju korra enda masina oma kontrolliks k?ljest keerata ja ka muule (padi/voolikud jms) pilgu peale visata. Kontrollimiseks ja karpa regulliks vajalikud andmed sel lingil http://www.ruddies.business.t-online.de/se2E2e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise k?ll ei usu, et keegi naljalt seda vahaelementi eraldi m??b, aga mine tea. Pigem tahetakse karburaatorist tervikuna lahti saada. Igal juhul tasub ostma minnes silmad lahti hoida. Enda masina karpa remondiks doonorit otsides sai p?ris mitmes lammaris k?idud ja neid karbusse n?pitud mingi 6-7t t?kki. Enamusel karpadel oli see osa omadega otsas... Aga v?ibolla oli mul tollal lihtsalt halb ?nn.;D
Ise prooviks veel http://www.forss.ee/index.php?lang=est" onclick="window.open(this.href);return false; asja uurida.
Forsis kohapeal olemas ja hinnaks v?idetavalt 820kr.
[Muudetud: 5-1-2009 100avant]
Enne suure raha v?ljak?imist v?id ju korra enda masina oma kontrolliks k?ljest keerata ja ka muule (padi/voolikud jms) pilgu peale visata. Kontrollimiseks ja karpa regulliks vajalikud andmed sel lingil http://www.ruddies.business.t-online.de/se2E2e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise k?ll ei usu, et keegi naljalt seda vahaelementi eraldi m??b, aga mine tea. Pigem tahetakse karburaatorist tervikuna lahti saada. Igal juhul tasub ostma minnes silmad lahti hoida. Enda masina karpa remondiks doonorit otsides sai p?ris mitmes lammaris k?idud ja neid karbusse n?pitud mingi 6-7t t?kki. Enamusel karpadel oli see osa omadega otsas... Aga v?ibolla oli mul tollal lihtsalt halb ?nn.;D
Ise prooviks veel http://www.forss.ee/index.php?lang=est" onclick="window.open(this.href);return false; asja uurida.
Forsis kohapeal olemas ja hinnaks v?idetavalt 820kr.
[Muudetud: 5-1-2009 100avant]
- Priit_IZ
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
- Auto: VW Passat Variant`91 1,8
- Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Njah, joonise j?rgi paistab, et mu Punnil seda elementi polegi seal ;D Kunagi oli jama, et masinal j?i suvalisel hetkel gaas peale ja hakkas ise gaasi andma, olenemata mootori temperatuurist. Siis keegi s??stu-lahenduse korras sellesama elemendi sealt eemaldas. Gaasi andmise r??m j?i taas juhile, aga selle junni puudumine hakkas end just tundma andma selliste jahedamate ilmadega. Ehk siis kurjajuur, ?igemini selle puudumine teada n??d ;D
Laisk, paks ja loll
- Priit_IZ
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
- Auto: VW Passat Variant`91 1,8
- Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Ma kaldun arvama, et segu j??b lahjaks. Gaasitades hommikul hanges olev k?lm mootor enam v?hem k?ib. Kui segu oleks liiga rikas, siis gaasi andes sureks v?lja, ning kindlasti ajaks ka musta tossu, mis liigrikkale segule iseloomulik. Midagi sellist aga pole.
Aga sedasi ei saa kindlasti, et paned mootori sooja ja vendid puhuma seniks, kuni masina lume alt v?lja kaevad. Nati k?ib ja sureb v?lja.
Kui aga nati s?ita ja mootor soe, siis k?ib k?ik, nagu kellav?rk.
[Muudetud: 10-3-2009 Priit_IZ]
Aga sedasi ei saa kindlasti, et paned mootori sooja ja vendid puhuma seniks, kuni masina lume alt v?lja kaevad. Nati k?ib ja sureb v?lja.
Kui aga nati s?ita ja mootor soe, siis k?ib k?ik, nagu kellav?rk.
[Muudetud: 10-3-2009 Priit_IZ]
Laisk, paks ja loll
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kas selle vahaelemendi hoovastik ikka liigub(ei ole kinni ussitanud) ja hoovastiku reguleerisid ilusti paika? Kui sul puuduva vahaelemendiga p??re normis oli, siis pidi see keegi s??stulahenduse teostaja midagi ikka p?ris k?vasti ?ra kruttima. Selles m?ttes et puuduva elemendiga peaks ikka m?nuga p??rdes k?ima, kui hoovastik paigas.

- Priit_IZ
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
- Auto: VW Passat Variant`91 1,8
- Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Asi n??d sealmaal, et n??d soojade ilmadega hakkas selline pull, et kui ummikus keskmisest nati soojemaks l?ks, hakkas kah lonkama.
Siis sai sellest jamast siiber, v?tsin sisekuuskandi ja keerasin t?hika?iku peale.
Kirvemeetod, aga probleem lahendatud
T?nud k?igile, kes n?uga abiks olid
Siis sai sellest jamast siiber, v?tsin sisekuuskandi ja keerasin t?hika?iku peale.
Kirvemeetod, aga probleem lahendatud

T?nud k?igile, kes n?uga abiks olid

Laisk, paks ja loll
- Priit_IZ
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Jaan 2009, 09:45
- Auto: VW Passat Variant`91 1,8
- Asukoht: Tallinn & Harjumaa (kuidas kunagi)
Nüüd lõpuks leidis asi lahenduse
Leidsin ühe karpa spetsi, kes asja korda ajas. Üks vanem härra Hannes Mustamäel, kes tõesti paistis karpade hingeelu tundvat. Aga jah, ega neid kohti, kus karpat tuntakse läbi ja lõhki palju ei ole. Esmamulje oli spetsialistil ahastus, et appi, mis siin tehtud on. Ma laiutasin käsi, et mina ei tea midagi.
Jätsin siis masina sinna ja õhtuks oli asi korras. Membraanid, voolikud ja mis kõik seal olla puudu olnud. Aga jah, nüüd on tõesti asi korras - olenemata välisest temperatuurist käivitub masin koheselt ja hoiab tühikäigu pöördeid normis. Nüüd hakkan juba ära harjuma, aga algul oli küll veider, et masin iseseisvalt ilma gaasitamiseta käib koha peal ja saab vajadusel kasvõi näiteks lund pühkida, kuni mootor ISESEISVALT käib ja soojeneb 



Laisk, paks ja loll