Katuseluugiga mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Katuseluugiga mure
Autoks siis -94 aasta golf3 ja katuseluuk ei t??ta, ei liigu mitte kuskile poole ta. Kui nupule vajutada siis kl?ps k?ib sealt l?bi aga katuseluuk ei avane ei ?les ega katuse sisse.
Kui mootorist kuuskandiga keerata siis liigub ta nii ?les kui ka katuse sisse. Milles v?iks mure olla???
Ennem ta liikus k?ll aga siis l?i ta kaitsme l?bi ja j?i pooleldi katusesisse, siis sai ta kuuskandiga sisse keritud ja liikus raskelt. Ja kui signa peale panna siis laseb kaasistuja nurga alla katuseluugil. Mis h?da tal olla v?ib??
Kui mootorist kuuskandiga keerata siis liigub ta nii ?les kui ka katuse sisse. Milles v?iks mure olla???
Ennem ta liikus k?ll aga siis l?i ta kaitsme l?bi ja j?i pooleldi katusesisse, siis sai ta kuuskandiga sisse keritud ja liikus raskelt. Ja kui signa peale panna siis laseb kaasistuja nurga alla katuseluugil. Mis h?da tal olla v?ib??
VW Golf3 1.8GT -> VW Golf3 2.0GTi(edition) -> VW Golf IV 1.6 -> BMW E39 525i -> VW Passat B5 1.9(85kw) -> Subaru Impreza 2.0 -> Chrysler 300M -> Jeep GC -> Audi B7
vaata et see plastik kate mis kuuskandi auku katab (kuhu v?nda paned et mehhaaniliselt kerida) oleks selle kuuskant augu peal.
aga j?i arusaamatuks et kas kui luuk ?leval et kas siis kui paned signa peale et siis t?mbab k?rvalistuja poolse nurga alla v?i siis kui luuk kinni ja paned signa peale?
[Muudetud: 18-3-2009 tants]
[Muudetud: 18-3-2009 tants]
aga j?i arusaamatuks et kas kui luuk ?leval et kas siis kui paned signa peale et siis t?mbab k?rvalistuja poolse nurga alla v?i siis kui luuk kinni ja paned signa peale?
[Muudetud: 18-3-2009 tants]
[Muudetud: 18-3-2009 tants]
Kui luuk kinni on siis t?mbab nurga alla....
Ja t?na avastasin pimedas et kui kuskile katuseluugi nupule vajutada siis kaob vool ?ra sealt nuppude valgusest korraks.... Kuskil mingi l?his v?i kala sees, aga kus??
Ja t?na avastasin pimedas et kui kuskile katuseluugi nupule vajutada siis kaob vool ?ra sealt nuppude valgusest korraks.... Kuskil mingi l?his v?i kala sees, aga kus??
VW Golf3 1.8GT -> VW Golf3 2.0GTi(edition) -> VW Golf IV 1.6 -> BMW E39 525i -> VW Passat B5 1.9(85kw) -> Subaru Impreza 2.0 -> Chrysler 300M -> Jeep GC -> Audi B7
?tlesid et kui mehaaniliselt keerasid siis liikus raskelt. Sel juhul ka el. mootor t??tab suurendatud koormusega,kaitse p?leb l?bi,siis n?rgemad ?hendused annavad j?rgi(antud n?ites mass).K?ige hullem on see et kui l?hub ?ra trossi k?ljes oleva kronsa mis t?mbab luuki tagasi. Sel juhul hakkab luuk toimetama ,,nurgeti,, .
Aga mis seda p?hjustab, et ta raskelt liigub??Algselt postitas: T6nis2
?tlesid et kui mehaaniliselt keerasid siis liikus raskelt. Sel juhul ka el. mootor t??tab suurendatud koormusega,kaitse p?leb l?bi,siis n?rgemad ?hendused annavad j?rgi(antud n?ites mass).K?ige hullem on see et kui l?hub ?ra trossi k?ljes oleva kronsa mis t?mbab luuki tagasi. Sel juhul hakkab luuk toimetama ,,nurgeti,, .
VW Golf3 1.8GT -> VW Golf3 2.0GTi(edition) -> VW Golf IV 1.6 -> BMW E39 525i -> VW Passat B5 1.9(85kw) -> Subaru Impreza 2.0 -> Chrysler 300M -> Jeep GC -> Audi B7
Kui ?ks trossi k?ljes olev kronsa puruneb hakkabki luuk m?nda aega liikuma,,nurgeti,, kuniks l?plikult n?rkeb ajam. Miks puruneb? Kuna elektriline liigutus siis ei tunneta millal ajam(ziinid ja sinna juurde kuuluvad liikuvad detailid)l?heb raskeks,vajaks puhastust mitte m??rimist.Tolm ja sade teevad seda k?ik.Raskeks l?hebki siis kui ziinid taaka t?is.Silmaga vaadates ?ra otsi ,,pori,, .Seal pole palju vaja takistuseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 27 Juul 2008, 22:39
- Auto: Volkswagen Passat Variant 1,8 20v 92 kw
- Asukoht: tartu
et mul on sama jama luugi kronsteinidega ja kuu?lsin et alati l?heb katki just vasakpoolne kronstein, see on vinkli kujuline ja p?stise ja pikali osa vahelt ta t?pselt murdubki, ja kui n??d katuseluuk ?les lasta ja p?rast alla tagasi lasta, jooxeb parem ots alla kuid vasak j??b ?les, kuna kronsteini pikali osa ongi see vedur, kuid p?stine osa j??b paigale, kuna need osad on lahti, mina ainult ?he korra proovisin seda ja alla sain p?stist osa kruvikeerajaga l?kates ning v?tsin pistiku ka v?lja, et keegi kaass?itja seda n?ppima ei hakkax, et uuesti jama olex.ja k?ik lammerid on ka nendest kronsteinidest t?hjad. k?ikide ventiode golf3-edega ja passatitega pidi see jama olema. ja poest pidi ka ainult tervet komplekti saada olema