Rehvid rajale
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Rehvid rajale
Tere k?ik-see-pere.
Nimelt tekkis huvi rehvide vastu. Kuna kevad on peagi peagi ukse taga ja ehk ka uued rajap?evad hakkasin m?tlema rehvide peale. Nimelt sooviks just inimestelt kes on asjaga kokku puutunud arvamust erinevate rehvitootjate ja markide vahel. Otsin siis suht universaalselt hea pidavusega rehvi m?rja ja kuiva asfaldi jaoks. Ehk teadjamad valgustavad. Ootan just arvamusi neilt, kel first-hand kogemus (mitte inimestelt, kes on telekast korra BTCC-d vaadanud v?i midagi).
Nii, et n??d andke tuld. Kasutama tahaks hakata antud rehve rajal (Rapla / Sauga). Arutluse j?tkuks v?iks k?sida ka velje suuruse / raskuse kohta infot. Velje valikus on kas 18 tolli rasked v?i 17 tolli kergemat sorti veljed.
ette t?nades, alkeemik
Nimelt tekkis huvi rehvide vastu. Kuna kevad on peagi peagi ukse taga ja ehk ka uued rajap?evad hakkasin m?tlema rehvide peale. Nimelt sooviks just inimestelt kes on asjaga kokku puutunud arvamust erinevate rehvitootjate ja markide vahel. Otsin siis suht universaalselt hea pidavusega rehvi m?rja ja kuiva asfaldi jaoks. Ehk teadjamad valgustavad. Ootan just arvamusi neilt, kel first-hand kogemus (mitte inimestelt, kes on telekast korra BTCC-d vaadanud v?i midagi).
Nii, et n??d andke tuld. Kasutama tahaks hakata antud rehve rajal (Rapla / Sauga). Arutluse j?tkuks v?iks k?sida ka velje suuruse / raskuse kohta infot. Velje valikus on kas 18 tolli rasked v?i 17 tolli kergemat sorti veljed.
ette t?nades, alkeemik
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
opentracki foorumis on kah selline teema.See pole enam k?ige uuem aga ehk saad sealt mingit infot ikka 
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41" onclick="window.open(this.href);return false;

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
Mina olen oma G2 all kasutanud "Dunlop" raja slikke.
Raplas oli neid raske soojaks saada kuna s?itsin kerge auto ja suht laia rehviga 200/58/15. Saugas pidas ja t??tas h?sti.
Vihmaga pole nendega kahjuks midagi teha...
Olen proovinud ka TOYO Proxes (v?in kirjapildiga eksida) t?navalegaalseid rehve. Aga kuna polnud enda masina all siis ei oska teistega v?rrelda, t??tasid k?ll.
Mis autoga sa rada lihvima hakkad(kui saladus ei ole), et velje raskust taga ajad?
Raplas oli neid raske soojaks saada kuna s?itsin kerge auto ja suht laia rehviga 200/58/15. Saugas pidas ja t??tas h?sti.
Vihmaga pole nendega kahjuks midagi teha...
Olen proovinud ka TOYO Proxes (v?in kirjapildiga eksida) t?navalegaalseid rehve. Aga kuna polnud enda masina all siis ei oska teistega v?rrelda, t??tasid k?ll.
Mis autoga sa rada lihvima hakkad(kui saladus ei ole), et velje raskust taga ajad?
Mis autole?
Ma soovitaks 17" kuna levinum / odavam / rohkem valikut. 17" ja 18" v?rreldes ma ei n?e 18" mingeid plusse.
Mis rehv oleneb sellest kui suure osakaaluga rajas?itu ja t?navas?itu ning kui palju oled n?us ?he arvelt loovutama.
Asi on tegelt lihtne - t?isslikk on rajal kiireim ja korralik t?navarehv vihmaga kindlaim. K?ik mis vahele j??vad on kompromissid. Endal kogemus Toyo proxes 888ga. ?ks hooaeg rajal (4-5 rajalk?iku) ja mai-november t?naval. Ei soovita igap?evaauto alla, rajal aga samas minu v?ikse kogemuse kohaselt v?ga OK - opentracki foorumis p?ris pikalt 888te kohta juttu, kuna Eestis vist k?ige laialdasemalt kasutusel olev t?navalegaalne "rajap?eva-slikk".
T?navarehvi poolest on kogemus Yokohamadega (t?pset tootenime ei m?leta aga olid sellised "sportlikumad"), mis pidasid rajal m?istlikult, ei kulunud liiga kiirelt ega visanud t?kke v?lja Sauga karedal rajal ja olid ka
t?naval v?ga h?sti s?idetavad.
Kui sa soovid autoga 95% s?ita t?naval ja suvel m?ned korrad rajale p?igata siis ma soovitaks lihtsalt korralikku sportlikumat t?navarehvi (Toyo Proxes T1R, Yokohama advan vms) - m?nes m?ttes isegi rohkem funni kuna kurve saab rohkem libisedes l?bida ja saad oma auto piire paremini tunnetada. Rajap?evadel mumeelest ei ole m?tet aegu taga ajada (a?la saan poolslikiga 2 sek ajast maha) p?hiline ikka auto tunnetamine ning enda ja auto piiride proovile panek ja lihtsalt adrenaliin.
Kui raja s?it t?sisem plaanis ja kindlasti paremat pidamist vaja siis ma v?taks ?ldse eraldi jooksu t?isslik rehve kasutusele.
Soovitan lapata OT foorumit rehvide osas - sealt leiab selles teemas h?id teri t?en?oliselt.
Ma soovitaks 17" kuna levinum / odavam / rohkem valikut. 17" ja 18" v?rreldes ma ei n?e 18" mingeid plusse.
Mis rehv oleneb sellest kui suure osakaaluga rajas?itu ja t?navas?itu ning kui palju oled n?us ?he arvelt loovutama.
Asi on tegelt lihtne - t?isslikk on rajal kiireim ja korralik t?navarehv vihmaga kindlaim. K?ik mis vahele j??vad on kompromissid. Endal kogemus Toyo proxes 888ga. ?ks hooaeg rajal (4-5 rajalk?iku) ja mai-november t?naval. Ei soovita igap?evaauto alla, rajal aga samas minu v?ikse kogemuse kohaselt v?ga OK - opentracki foorumis p?ris pikalt 888te kohta juttu, kuna Eestis vist k?ige laialdasemalt kasutusel olev t?navalegaalne "rajap?eva-slikk".
T?navarehvi poolest on kogemus Yokohamadega (t?pset tootenime ei m?leta aga olid sellised "sportlikumad"), mis pidasid rajal m?istlikult, ei kulunud liiga kiirelt ega visanud t?kke v?lja Sauga karedal rajal ja olid ka
t?naval v?ga h?sti s?idetavad.
Kui sa soovid autoga 95% s?ita t?naval ja suvel m?ned korrad rajale p?igata siis ma soovitaks lihtsalt korralikku sportlikumat t?navarehvi (Toyo Proxes T1R, Yokohama advan vms) - m?nes m?ttes isegi rohkem funni kuna kurve saab rohkem libisedes l?bida ja saad oma auto piire paremini tunnetada. Rajap?evadel mumeelest ei ole m?tet aegu taga ajada (a?la saan poolslikiga 2 sek ajast maha) p?hiline ikka auto tunnetamine ning enda ja auto piiride proovile panek ja lihtsalt adrenaliin.
Kui raja s?it t?sisem plaanis ja kindlasti paremat pidamist vaja siis ma v?taks ?ldse eraldi jooksu t?isslik rehve kasutusele.
Soovitan lapata OT foorumit rehvide osas - sealt leiab selles teemas h?id teri t?en?oliselt.
Pill tuleb pika ehitamise peale
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
T?nud vastajaile. Auto mille all kasutama hakkan on Golf 4 R32. Hetkeline plaan on muretseda eraldi ring kergemapoolseid 17 velgi ja sinna peale siis mingid rehvid mis k?lbaks rajakasutust. Hetke seisuga ei ole plaanis neid igap?evasel s?idul kasutada. Kui aga k?ik ei l?he nii kuis plaanitud, tuleb vaadata mingeid korralikumaid sportlikke t?navarehve 18 tollisele veljele. Seep?rast k?sisingi suhteliselt laialivalguva k?simuse.
Tunnistan ausalt, et pole tundnud autoall ?htegi sellist rehvi mis peaks nii kuival kui vihmasel asvaldil. Millega olen rahul (s?iduomadustelt) olid Conti. premium contact 2-vist. Pead ei anna aga riiulist v?in vaadata homme. Pidasid nii kuivaga kui ka korralikus vihmas aga ainus viga oli, et kippusid suht kiiresti kuluma. Nad ei ole ikka m?eldud rajal piitsutamiseks. usun, et kestavad sul tolle R32 all vast tund-poolteist korralikku niisket piitsutamist P?rnus. Kuival ei kesta nad tundigi. 1 tund =umbes45...53 ringi.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
Kui viitsid rataste vahetamisega j?nnata siis rajarehviga eraldi rajaratta lahendus minu meelest parim.Originally posted by alkeemik
T?nud vastajaile. Auto mille all kasutama hakkan on Golf 4 R32. Hetkeline plaan on muretseda eraldi ring kergemapoolseid 17 velgi ja sinna peale siis mingid rehvid mis k?lbaks rajakasutust. Hetke seisuga ei ole plaanis neid igap?evasel s?idul kasutada. Kui aga k?ik ei l?he nii kuis plaanitud, tuleb vaadata mingeid korralikumaid sportlikke t?navarehve 18 tollisele veljele. Seep?rast k?sisingi suhteliselt laialivalguva k?simuse.
Kui k?tad 70ga otse ?le ??rekivi (olen ise seda 2-3 korda teinud) ja velje k?eraks / rehvi puruks vms l??b siis ei ole probleemi kuna autol s?ilib igap?eva kasutusv?imalus teise t?navaratta jooksu n?ol. Saugal paar kohta kus on suht lihtne velg ?ra l?hkuda kui ?igesti oskad s?ita...

Soovitan uurida ka kasutaja ardi k?est rehvide kohta - minu m?letamist m??da tema liikles 1 hooaeg ka Toyo R888-ga rajal ja t?naval. Et ehk oskab samas kaalukategoorias autode kohta mingeid h?id n?pun?iteid anda (ta s?itis G5 R32-ga).
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=437" onclick="window.open(this.href);return false;
lihtsalt j?i ka selline asi silma
Pill tuleb pika ehitamise peale