Probleem 1.9 TDI k?ima saamisega!?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem 1.9 TDI k?ima saamisega!?
Tervist!
Mul selline probleem, et auto ei k?ivitu.
Eels??te k??nalde tuluke ei l?he isegi p?lema, aga starteri ja k?ik muud jutud t??tavad, k?ia palju tahad, t??le ei l?he:(
?kki keegi oskab midagi ?elda.
Autoks siis Polo Classic 1.9 TDI 66kw
Mul selline probleem, et auto ei k?ivitu.
Eels??te k??nalde tuluke ei l?he isegi p?lema, aga starteri ja k?ik muud jutud t??tavad, k?ia palju tahad, t??le ei l?he:(
?kki keegi oskab midagi ?elda.
Autoks siis Polo Classic 1.9 TDI 66kw
Magnetklapp?Algselt postitas: marco
Vaata eels??te k??nalde relee peal olev kaitse ?le, ehk on see l?bi p?lenud. G3?l asub see relee koos kaitsmega kapoti all, piduriv?imu peal, polol ehk samas kohas.
Igaks juhuks k?sin, et kui s??te sisse paned, siis magnetklapp ikka avaneb??
?kki seletad (ma suht v?hik)
Loogiline variant oleks siiski see, et vooluringis kala sees.
Kaitse l?bi v?i kuskil ei anna juhe ?hendust.
Endal oli sama teema, passatil 1.9 tdi 66kw. Eels??tek??nlad olid l?bi, v?ljas oli 15 kraadi k?lma. Esimesed kaks korda ei lubanudki, kolmanda korraga hakkas vaikselt p?tte taha v?tma. (k?iasin siis ~5 sek)
Proovi aku pealt anda k??naldele otsevoolu...(aku + klemmilt k??nla otsa peale ca. 5-6 sekki, ja v?hemalt 2 k??nlale) kui k?ima l?heb, on viga eels??tes?steemis. Kaitse, relee vms..
Kaitse l?bi v?i kuskil ei anna juhe ?hendust.
Endal oli sama teema, passatil 1.9 tdi 66kw. Eels??tek??nlad olid l?bi, v?ljas oli 15 kraadi k?lma. Esimesed kaks korda ei lubanudki, kolmanda korraga hakkas vaikselt p?tte taha v?tma. (k?iasin siis ~5 sek)
Proovi aku pealt anda k??naldele otsevoolu...(aku + klemmilt k??nla otsa peale ca. 5-6 sekki, ja v?hemalt 2 k??nlale) kui k?ima l?heb, on viga eels??tes?steemis. Kaitse, relee vms..
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 19 korda
Mainisin magnetklappi selle p?rast, et v?idetavalt k?iati seda autot p?ris mitu korda ja kui auto isegi ei lubanud, siis eeldasin, et elektrooniline viga v?ib olla s?gavamal kui ainult kaitsmetes.
Endal p?les mingi plokk l?bi ja tulemus oli sama, et mitte p?rtsugi ei teinud. Ei t??tanud ei k??nlad, ega avanud magnetklappi.
Abi sain tookord Tartus DIA-s.
Endal p?les mingi plokk l?bi ja tulemus oli sama, et mitte p?rtsugi ei teinud. Ei t??tanud ei k??nlad, ega avanud magnetklappi.
Abi sain tookord Tartus DIA-s.
Veel ?ks k?simus, kas ma olen ?igesti aru saanud, et polol on kaks eels??te releed, ?ks on seal rooli all, kus kaitsmed on. Ja teine kapoti all. Kontrollisin eels??te k??nlaid, 4st 2 t??tasid:(, aga p?him?tteliselt peaks t??le minema k?ll, v?i mis? Keegi v?iks ?elda kas asi k??naldes v?i siis selles teises relees, mis kapoti all asub?
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
See on v?etud kapoti alt. Seal sees on kaks releed. Pealpool valge plastiku all on 60 A. kaitse. See relee annab voolu kolmele k??nlale mis asuvad vee s?rgis,et kiiremini soojendada mootorit.Ka klemmide ristl?ige n?itab et sealt suur vool l?bi ei l?he.Kaks klemmi otsa l?heb m?histesse kolmas on mass. Eels??te releel on v?hemalt neli otsa.
?hes?naga see vidin maksab 1300.- oli vist. Kui kellegil siuke ?le siis v?ib teada anda!;)Algselt postitas: T6nis2
See on v?etud kapoti alt. Seal sees on kaks releed. Pealpool valge plastiku all on 60 A. kaitse. See relee annab voolu kolmele k??nlale mis asuvad vee s?rgis,et kiiremini soojendada mootorit.Ka klemmide ristl?ige n?itab et sealt suur vool l?bi ei l?he.Kaks klemmi otsa l?heb m?histesse kolmas on mass. Eels??te releel on v?hemalt neli otsa.
Aga kas saab siis selles asi olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Kas s??det oled kontrollinud? Endal olen eels??tek??nlad, aku ja starteri vahetanud, kuid ikka 1-2sek puterdab hommikul esimesel k?ivitusel. No tegelikult k?ivitub ikka t?itsa h?sti, aga mina kui pedant tunnen, et asi ei ole ikka t?iuslik. Panin siis VAG-COM-i sappa ja t?desingi, et s??de/ajastus (ingl.k. timing) on p?ris hiline, aga head k?ivitamist soodustab pigem varajasem s??de. N??d tulebki millalgi n?pud tolmuseks teha ja pumbast VAG-COMi abiga s??de paika panna. Ega see mootori t??le, v?imsusele ja ?konoomsusele ka kahjuks ei tule, ikka kasuks.
Pumbas on ka mingi k?lmk?ivitusmehanism mis siis ?ritab ECU k?sul s??det ajastada k?lma mootoriga, aga kui pump on juba mehaaniliselt/f??siliselt liiga hiline siis ei ?nnestu ka ajul s??det nii varaseks t?mmata kui ideaalis vaja oleks.
EDIT: ma ei vaadanud algul, et sul kohe p?ris konkreetne mure eels??tek??naldega mitte lihtsalt halva k?ivitumisega, siis minu jutt vist sinu autot ei puuduta..
[Muudetud: 24-3-2009 tobimarg]
Pumbas on ka mingi k?lmk?ivitusmehanism mis siis ?ritab ECU k?sul s??det ajastada k?lma mootoriga, aga kui pump on juba mehaaniliselt/f??siliselt liiga hiline siis ei ?nnestu ka ajul s??det nii varaseks t?mmata kui ideaalis vaja oleks.
EDIT: ma ei vaadanud algul, et sul kohe p?ris konkreetne mure eels??tek??naldega mitte lihtsalt halva k?ivitumisega, siis minu jutt vist sinu autot ei puuduta..
[Muudetud: 24-3-2009 tobimarg]
Immitseb ?? jooksul toitesse tiba ?hku. Selle kontrolliks vaata kohe peale k?ivitust toite l?bipaistvaid voolikuid. Tegelikult ?ks tegelane k?ivitab ja teine samal ajal vaatab kas on ?hku voolikus,sissetulevas voolikus.Nats hilisem v?i varasem s??de k?ll ei pane paar sekundit mootorit puterdama. Miks selles teemas tekst ei mahu raamidesse? Kas pildistaja midagi rikkus?
[Muudetud: 25-3-2009 T6nis2]
[Muudetud: 25-3-2009 T6nis2]
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Aga kui p?eva peale v?ike mullike koguneb pealevoolu voolikusse, siis on ikka veerandi p??rde pill, miks siis ainult k?lmalt ja hommikuti see ?hk s?steemis k?ivitust m?jutama peaks? Igal juhul on kavas l?hiajal vahetada k?tusefilter ja soetatud on ka juba uus Boschi tagasivooluklapp, n?is kas midagi muutub. Ja muidugi asendada tehase klambrid kruviklambritega.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 25 Juun 2008, 19:49
- Asukoht: Sonda,Ida-Virumaa
- Kontakt:
Minu piirkonnas on veel lisaks eelnimetatule ka passat 96 kw soojendus k??naldega. Oma kogemusest v?in ?elda et on 50 50 seda varjanti.Mis puutub v?lja?eldud vigadesse(Monahhile)siis miks ma ei peaks seda tunnistama.Jama on selles kui ma ei tea millal vea tegin.Pildil on k?ll eelsoojendus juht plokk aga see juhib JAHUTUSS?STEEMIS olevatele elementidele voolu.
[Muudetud: 28-3-2009 T6nis2]
[Muudetud: 28-3-2009 T6nis2]
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 25 Juun 2008, 19:49
- Asukoht: Sonda,Ida-Virumaa
- Kontakt: