VR6 jamab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
ma ei tea kuidas vr6'ga on, aga minu mootor ei saaks mujalt ?hku, t?hik?igumootor laseb ?hku kollektorisse, ja kui mootor soojem siis se kruvi seal sees keerab ?hukanali v?iksemaks, et p??rded alla lasta, ehk v?hem ?hku peale lasta ja siis j??bki mingi maani lahti. t?hik?igul on gaasiklapp minuarust koguaeg kinni mul, et sealtkaudu mootor ei tohiks ?hku saada.
Nii! sain natukene ?kki targemaks. T?hik?iguregulaatori pistik eemaldades sureb t?esti v?lja.
Teiseks, oskab keegi juhendada natuke, kuidas see peapistik lahti k?ib? ma ei saanud hakkama ja jube k?lm oli ?ues, ei p??ranud sellele v?ga pikalt t?helepanu kah.
Kolmandaks, ei tahtnud mootor j?lle h?sti k?ima minna ja t??tas miski 3-4 slindriga, k??nlad juba jubedalt ?ra tahmanud, said k?ik v?lja v?etud ja puhtaks kraabitud, k?ima ikka ei tahtnud minna, v?tsin k?ik tembi andurite pistikud tagant, sis sain t??le m?ne p?taga.. m?ne aja p?rast l?ks ilusti t??le..
Viimaks proovisin seguklapipistikut, selle v?tsin tagant viskas p??rded ?les alguses.. vajus alla 1000 peale ja hoidis ilusti.. probleemi polnud, panin taha ja vajusid alla... 700 juurde.. aga hiljem j?lle 500 juurde.. Ehk on siis viga seguklapiga mul? m?ngib sellega kuidagi valesti?
Teiseks, oskab keegi juhendada natuke, kuidas see peapistik lahti k?ib? ma ei saanud hakkama ja jube k?lm oli ?ues, ei p??ranud sellele v?ga pikalt t?helepanu kah.
Kolmandaks, ei tahtnud mootor j?lle h?sti k?ima minna ja t??tas miski 3-4 slindriga, k??nlad juba jubedalt ?ra tahmanud, said k?ik v?lja v?etud ja puhtaks kraabitud, k?ima ikka ei tahtnud minna, v?tsin k?ik tembi andurite pistikud tagant, sis sain t??le m?ne p?taga.. m?ne aja p?rast l?ks ilusti t??le..
Viimaks proovisin seguklapipistikut, selle v?tsin tagant viskas p??rded ?les alguses.. vajus alla 1000 peale ja hoidis ilusti.. probleemi polnud, panin taha ja vajusid alla... 700 juurde.. aga hiljem j?lle 500 juurde.. Ehk on siis viga seguklapiga mul? m?ngib sellega kuidagi valesti?
Temperatuuri andurit ei j?udndu t?esti vahetada.. kui l?ks asjaks, m??tsin testriga ?le ja n?itas t?itsa korralikku n?itu, mootor oli nimelt soe.. plaan oli ikka ?ra vahetada, kuna uus oli olemas, aga ei saanud k?tte seda, ?ks metall "katus" oli peal ja splinti ei saanud v?lja.. n??d teen selle pulli ?ra, et vahetan ?ra.
EDIT:
K?isin s?itmas n??d.. enne t?mbasin moto tembi pistiku tagant ja ?hu tembi pistik oli ka tagant, seguklapi pistiku v?tsin ka tagant, m??tsin testriga, oli vist enam-v?hem normal, panin tagasi ja k?isin s?itmas, mitte kordagi ei j?nksutanud ?les-alla p??rded kui siduri ?ra lahutasin. K?ttesegu oli normal, sumpsist tuli m?nus puhas meeldiv "hais", k?ik p?tid t??tasid ilusti, probleeme polnud. Vahepeal j?id p??rded ?les 1500 peale ja langesid rahulikult 1000-ni ja n?ks aja p?rast sealt kuskil 700 kanti ja p?sisid... K?ima l?heb n??d sitasti ainult, peab starterit pikalt v?ntama, mingi 5 sekki umbes siis hakkaks nagu enamv?hem elu tulema ja p??rded h?sti aeglaselt kerkivad 100-st 1500ni siis teeb v?ikse j?nksu ja j??b ilusti t??le.. P?eval liigutasin ka seda peapistikut, vb seal siis oli t?esti ?hendus kehv? Lahti ma seda suurt ?marat pistikut ei saanud. K?ttekulu oli ka praegu super lihtsalt, linn-mnt ?le 20km s?itsin ja 9,5 v?i sinnakanti... imelik. Avariire?iimis on midagi ?kki, kuna p?eval sai t??tava mootoriga seguklapipistikut tagant v?etud ja siis l?ksid p??rded 2000 peale t?hik?igul ja sealt langesid rahulikult. Praegu oleks nagu selline tunne, et pistik pole taga, kuigi mitu korda ilusti surusin sisse ja minu meelest oli seguklapipistik ilusti pesas. Ei oska midagi tarka kosta :S
[Muudetud: 2-3-2009 marec]
EDIT:
K?isin s?itmas n??d.. enne t?mbasin moto tembi pistiku tagant ja ?hu tembi pistik oli ka tagant, seguklapi pistiku v?tsin ka tagant, m??tsin testriga, oli vist enam-v?hem normal, panin tagasi ja k?isin s?itmas, mitte kordagi ei j?nksutanud ?les-alla p??rded kui siduri ?ra lahutasin. K?ttesegu oli normal, sumpsist tuli m?nus puhas meeldiv "hais", k?ik p?tid t??tasid ilusti, probleeme polnud. Vahepeal j?id p??rded ?les 1500 peale ja langesid rahulikult 1000-ni ja n?ks aja p?rast sealt kuskil 700 kanti ja p?sisid... K?ima l?heb n??d sitasti ainult, peab starterit pikalt v?ntama, mingi 5 sekki umbes siis hakkaks nagu enamv?hem elu tulema ja p??rded h?sti aeglaselt kerkivad 100-st 1500ni siis teeb v?ikse j?nksu ja j??b ilusti t??le.. P?eval liigutasin ka seda peapistikut, vb seal siis oli t?esti ?hendus kehv? Lahti ma seda suurt ?marat pistikut ei saanud. K?ttekulu oli ka praegu super lihtsalt, linn-mnt ?le 20km s?itsin ja 9,5 v?i sinnakanti... imelik. Avariire?iimis on midagi ?kki, kuna p?eval sai t??tava mootoriga seguklapipistikut tagant v?etud ja siis l?ksid p??rded 2000 peale t?hik?igul ja sealt langesid rahulikult. Praegu oleks nagu selline tunne, et pistik pole taga, kuigi mitu korda ilusti surusin sisse ja minu meelest oli seguklapipistik ilusti pesas. Ei oska midagi tarka kosta :S
[Muudetud: 2-3-2009 marec]
K?ima ei taha ta just soojalt minna. Alguses k?lmalt panin siis h?ppas poolest p??rdest kohe ilusti k?ima.. s?itsin audihooldusesse mustakalt.. komput taha ei saanud t?na panna, homme hommiku poole paluti uuesti l?bi tulla. Aga audihoolduse eest ei tahntud h?sti k?ima minna. Starterit lasin pikalt siis korraks nagu h?sti ?rnalt hakkas t??le, nagu v?ga madalatel p??retel (100-200rpm) t?usis aegamisi, andsin gaasi suri v?lja. Segu liiga rikas? Siis proovisin veel ja ei tahtnud ?ldse minna :S p?rast 5-8 proovimist sain ta t??le. Ma loodan, et viga on selles, et pistikuid pole taga praegu ja mingi avariire?iim, ei oska k?ivtamishetkel ?iget segu anda? Homme saab ?kki audihoolduses targemaks.
Nii k?isin kompu all ja vigu oli mitmeid, kustutas ?ra, tagasi ei tulnud muud kui moto temp ja ?hu temp andur.. panin ?hu tempi taha, on sissev?tu ?huks 50 kraadi kohe. Kuid selle eest k?ivitub h?sti. Sealt koju tulles p??rded ka ei j?nksutanud. Seletage n??d ?ra... kui aju vaatab, et mootor on 80 kraadi ja ?hk on 50 kraadi, peaks ju ?lilahja segu olema!? Mida k?lmem mootor ja ?hk, seda rikkam segu.. ?hes?naga peaks mul olema k?ttekulu ?lilahja praegu, kuid vastupidi.. v?ga rikas ta enam pole muidugi.
ma ei teagi kui v?ga m?jutab se sisselaske?hu tempi andur mootori t??d, mingil m??ral kindlasti m?ngib see segu koguses rolli, aga engine coolant temp sensor m?jub rohkem nagu. ma ei usu et sul segu peaks ?lilahja olema, kuna sisselaske ?hk n?itab 50 kraadi, v?imalik et ta seal kapoti all ongi nii kuum. aga kas ?hukuumusega ei ole nii et mida kuumem ?hk seda rohkem just annab k?tet peale, v?i ?kki eksin mina. mootori tempiga on kindlasti see, et kui takistus v?iksem (umbes 270 ohmi), st et mootor soe, siis annab v?hem peale. aga sa n??d l?puks vahetasid selle tempi anduri ?ra jah?
ja ikka n?itab, et engine coolant temp sensor ja intake air temp sensor?
kas tal on see intake air temp sensor ?hulugejaga ?hes t?kis v?i eraldi?
[Muudetud: 4-3-2009 nephex]
ja ikka n?itab, et engine coolant temp sensor ja intake air temp sensor?
kas tal on see intake air temp sensor ?hulugejaga ?hes t?kis v?i eraldi?
[Muudetud: 4-3-2009 nephex]
mm just tulin vahetamast, vahetasin moto tempi anduri ?ra.. homme l?hen kompu alla kui saan.. siis n?is, peaks igast vigu sees olema, kustutab ?ra ja n?is mis siis n?itab. Sisselaske ?hu temp on sisselaske kolle sees, ?hulugeja eraldi. k?ttekulu peaks t?itsa h?va praegu olema. kuigi garaasi minnes jampsis.. p?rast seda mitte, n?is mis homme teeb.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Mul on see t??tava mootoriga alla 40 kraadi siiani olnud.Algselt postitas: marec
Teadjamad mehed v?iks ?elda, kas sisselaske ?hu temp 60 kraadi on normaalne? Kompu taha ei j?udnud..
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
N??d on uus mure... nimelt nii kui s??det anda, hakkab jahutusventikad t?isauruga t??le.. on kellelgi sarnast juhtumit olnud? Radika temperatuuriandur sai vahetatud mingi 3-4 kuud tagasi, varem ei t??danud esimene aste ventilaatoril, n??d ??rgab pidevalt t?isauruga.. selline tunne nagu veduriga s?idaks :S
Marec, ma ytlesin sulle vist juba tykk aega tagasi et vaheta autol syytelukku pohi.
Vigane/poolpidune pohi teeb igasuguseid trikke millest ei saagi aru : vead tulevad ja lahevad ja siis naitavad ennast uuesti.
Forssis see tykk ei maksa mifagi ( aga eriti vist ei kesta) , originaal oli vist 400.- kandis.
Aleksei

Forssis see tykk ei maksa mifagi ( aga eriti vist ei kesta) , originaal oli vist 400.- kandis.
Aleksei