K: Tosool kaob m?rkamatult??? (1,9 TDi, 85 kw, 1999, Bora)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Tosool kaob m?rkamatult??? (1,9 TDi, 85 kw, 1999, Bora)
Tere,
Selline mure: Tosool j?rsku kaob ?ra. K?isin kahes teeninduses ja ei osatud midagi ?elda, ?kki on siin keegi, kes oskab asjaliku soovitust jagada.
Nimelt kaob tosool niimoodi ?ra, et midagi n?ha pole. K?ik l?dvikud ja radikas on kuivad, p?hjakaitsele ka pole midagi pidama j??nud, auto tagant ei suitse ja j?rsku hakkas kaduma :S Olen m?ssanud umbes 2 n?dalat ja tosooli on selle ajaga kulunud ligemale 6 liitrit. Seda ju 2 n?dala kohta ilmselgelt liiga palju.
Ette t?nades asjalike n?uannete eest
SirWaltz
Selline mure: Tosool j?rsku kaob ?ra. K?isin kahes teeninduses ja ei osatud midagi ?elda, ?kki on siin keegi, kes oskab asjaliku soovitust jagada.
Nimelt kaob tosool niimoodi ?ra, et midagi n?ha pole. K?ik l?dvikud ja radikas on kuivad, p?hjakaitsele ka pole midagi pidama j??nud, auto tagant ei suitse ja j?rsku hakkas kaduma :S Olen m?ssanud umbes 2 n?dalat ja tosooli on selle ajaga kulunud ligemale 6 liitrit. Seda ju 2 n?dala kohta ilmselgelt liiga palju.
Ette t?nades asjalike n?uannete eest
SirWaltz
SirWaltz
No nelja liitrisele ?livannile lisada kuus liitrit (kadus ju jutu j?rgi kuus liitrit) tosooli,peaks juba keps kotis olema,v?i v?hemalt mingi v??ras heli tekkima(K?rvakuulmisega ei saa garanteerida teiste eest). Soovitaks k?ll radika hermeetikut proovida. ?rge pange t?hele kisa mis ?tleb et ummistab ?ra soojendus(salongi) radika. Anomaaliaid auto vallas pole. K?ll lahendus tuleb,kuid sa peaksid veel t?psemalt asja j?lgima,ja seda kirjeldama.
Uurin ja j?lgin jah ja annan teada, kui lahendus leitud, aga jah praegu on nii, et ?li korras (pole tase t?usnud ja "mulle" vardal pole). L?dvikud, paisupaak ja radikas - k?ik kuiv. Kahtlus oli, et ?kki p?leb ?ra, aga suitsu ega tossu pole ka n?ha :SAlgselt postitas: T6nis2
No nelja liitrisele ?livannile lisada kuus liitrit (kadus ju jutu j?rgi kuus liitrit) tosooli,peaks juba keps kotis olema,v?i v?hemalt mingi v??ras heli tekkima(K?rvakuulmisega ei saa garanteerida teiste eest). Soovitaks k?ll radika hermeetikut proovida. ?rge pange t?hele kisa mis ?tleb et ummistab ?ra soojendus(salongi) radika. Anomaaliaid auto vallas pole. K?ll lahendus tuleb,kuid sa peaksid veel t?psemalt asja j?lgima,ja seda kirjeldama.
Loodan, et varsti selgub, milles asi...
SirWaltz
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Sa ei taha teada kui palju raha mina jahutusvedelikule kulutasin enne kui asja korda sain. Algul ei olnud mul ka ilmset lekkekohta, auto alune oli kuiv. Aga siiski jahutusvedelik kadus. Hammasrihma vahetades sai selgeks, et veepumba tihendid olid l?bi ja peale veepumba vahetust pole grammigi jahutusvedelikku kadunud. V?ta hammasrihma kate maha ja vaata mis seal sees toimub, kas on roosat kusagil n?ha. Ka termostaadi pesa tasuks ?le kontrollida. Veel lekkis mul l?bi tulem??ri minevast salongiradika s?lmest, aga selle s?lme vahetusega asi ei lahenenud, sest veepump lekkis edasi. Kui oled k?lma mootoriga 10km s?itnud v?ta taskulamp appi ja katsu k?ikv?imalikud kohad kapoti all ?le, nii suur leke peab m?rgi maha j?tma.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Kui kasutad originaal jahutusvedelikku ehk G12, siis peaks olema leke kegelt tuvastatav. Nimelt see vedelik on loodud sellisena, et ta peab endast "m?rgi maha" j?tma kui lekkima hakkab.
Minul kunagi hakkas ka vedelik kaduma vaikselt, lompi auto all ei olnud k?ll aga tuli radikas ?ra vahetada, sest selle plastikvannil oli pragu sees.
Veel ?ks maagiline koht kugu jahutusvedelik kaob ja siis ilusti sumpsist v?lja lendab on vahejahutiga EGR, kui selline asi peaks su mootoril k?ljes olema. Ehk kui selle vahejahuti lekib, siis seda on juba raske tuvastada
Minul kunagi hakkas ka vedelik kaduma vaikselt, lompi auto all ei olnud k?ll aga tuli radikas ?ra vahetada, sest selle plastikvannil oli pragu sees.
Veel ?ks maagiline koht kugu jahutusvedelik kaob ja siis ilusti sumpsist v?lja lendab on vahejahutiga EGR, kui selline asi peaks su mootoril k?ljes olema. Ehk kui selle vahejahuti lekib, siis seda on juba raske tuvastada

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Sain just Revalist (Audi esindus) teada mingi v?ga peene m??teriista abil, et vedelikus on co2 (kui n??d jutust ?igesti aru sain) ja sellele osati ?elda, et see t?hendab tavaliselt Plokikaane tihendit ja pidigi vahel vedelik sellisel puhul "kaduma" m?rkamatult. Annan teada, kui miskit kinnitust leian jne... :S
SirWaltz
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
6l kaob 2 n?dalaga plokikaanetihendi vahelt jahutusvedelikku ja valget auru taga ei ole? V?ga veider igatahes.
Mina kahtlustaksin ka pigem seda EGR (v?ljaheitegaaside retsirkulatsioon) jahutit kui sul see olemas on. Aja EGR'i juurest n?puga j?rge ja vaata kust need heitgaasid sinna tulevad, siis leiad ka selle kas sul on EGR vahejahuti v?i mitte. See seletaks ka CO2 sattumise jahutsvedeliku sisse. Uurida igal juhul tasub, see jahuti kindlasti odavam kui plokikaane remont.
Mina kahtlustaksin ka pigem seda EGR (v?ljaheitegaaside retsirkulatsioon) jahutit kui sul see olemas on. Aja EGR'i juurest n?puga j?rge ja vaata kust need heitgaasid sinna tulevad, siis leiad ka selle kas sul on EGR vahejahuti v?i mitte. See seletaks ka CO2 sattumise jahutsvedeliku sisse. Uurida igal juhul tasub, see jahuti kindlasti odavam kui plokikaane remont.