K:p?sikiirusega jama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K:p?sikiirusega jama
Autoks 1997a passat on olemas p?sikiiruse hoidja kuid selle sissel?litamisel ei l?he armatuuris p?lema vastavat tuld ja ei t??ta ka kuid samas 2000 a passatil l?heb armatuuris p?lema p?sikiiruse sissel?litamisel sellekohane tuli. K?simus et kas on lihtsalt pandud autole tulel?litushoob millel p?sikiiruse hoidja nupud k?ljes v?i mis viga?
Kasutasin ka otsingut kuid ei leidnud vastust.
Kasutasin ka otsingut kuid ei leidnud vastust.
J?tkax teemat.
Omal k?l v?he tesit marki masin, G4 AKL mootoriga, kuid s?steem peax neil sama olema. Probleem siis j?rgmine, et kiirushoidja lakkas t??tamast. Kliima veakoode ei anna, pedaaalide andurid sai kontrollitud ja t??tavad. Sai elektriskeemi abiga ?le kontrollitud ka kangi l?litid ja ka see paistab t??tavat. Seega k?simus, et kas v?is aju lihtsalt natu lollix minna ja lambist kiirushoida "?ra kaotada" v?i siis l?etas t??lepingu kiirushoidja ise (tootekood 06A 133 066)? Oskab keegi ?elda, et kuda kontrollida kas aju annab signaali edasi kiirushoidjale?
Omal k?l v?he tesit marki masin, G4 AKL mootoriga, kuid s?steem peax neil sama olema. Probleem siis j?rgmine, et kiirushoidja lakkas t??tamast. Kliima veakoode ei anna, pedaaalide andurid sai kontrollitud ja t??tavad. Sai elektriskeemi abiga ?le kontrollitud ka kangi l?litid ja ka see paistab t??tavat. Seega k?simus, et kas v?is aju lihtsalt natu lollix minna ja lambist kiirushoida "?ra kaotada" v?i siis l?etas t??lepingu kiirushoidja ise (tootekood 06A 133 066)? Oskab keegi ?elda, et kuda kontrollida kas aju annab signaali edasi kiirushoidjale?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
http://www.geocities.com/jason_ettorre/VWBLS/BLS.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Soovitan alustada sellest. Kui minu autole (ka Golf IV) p?sikat paigaldati siis ei hakanud ka algul asi t??le. Sai see l?liti lahti v?etud ja siis kokku tagasi pandud ja hakkaski t??le. Ehk ?nnestub ka sul.
Soovitan alustada sellest. Kui minu autole (ka Golf IV) p?sikat paigaldati siis ei hakanud ka algul asi t??le. Sai see l?liti lahti v?etud ja siis kokku tagasi pandud ja hakkaski t??le. Ehk ?nnestub ka sul.
Jah on juhuseid t?esti on, et aju on ?ra unustanud, et p?sikat saab kasutada ja tuleb uuesti seda talle teada anda.
Piduritule l?litis on kaks ahelat, ?ks on tuledele ja teine on just ajule ja seda kasutab ka p?sikiirus. Sellel NV alles j?lle nokitsesin ?hel passatil 02a selle samuse l?liti lahti ja viga peituski seal, samas peaks vag-com ka n?itama kui sellel l?litil viga k?ljes on, antud passat n?itas seda nii mootori alt kui instrumentide alt kui ka automaatkasti alt.
[Muudetud: 16-4-2009 alts20]
Piduritule l?litis on kaks ahelat, ?ks on tuledele ja teine on just ajule ja seda kasutab ka p?sikiirus. Sellel NV alles j?lle nokitsesin ?hel passatil 02a selle samuse l?liti lahti ja viga peituski seal, samas peaks vag-com ka n?itama kui sellel l?litil viga k?ljes on, antud passat n?itas seda nii mootori alt kui instrumentide alt kui ka automaatkasti alt.
[Muudetud: 16-4-2009 alts20]
Oli v?imalus kasutada vag-com softi ja mingit usb kaablit. M?lemad p?rinesid Ross-Tech'ist. Oli olemas ka ?petus, et Select- 01 Engine - Login 11 ja siis kood 11463, kuid millegip?rast ei lasnud tarkvara 'Login - 11' valida. Teab keegi milles probleem?
Muud l?litid, andurid ja kaablid mitu korda ?le kontrollitud ja PAISTAVAD toimivat, seega arvan, et probleem ikkagi ajus.
Muud l?litid, andurid ja kaablid mitu korda ?le kontrollitud ja PAISTAVAD toimivat, seega arvan, et probleem ikkagi ajus.
Probleem likvideeritud Flameko O? abiga ja maksumis 300.-. Probleem olevat peitunud ikkagi veakoodides, mis oelvat olnud vaja ?ra kustutada peale mida ka kiirushoidja ise t??le hakkas. Veakoodide tekkep?hjuseks arvati olevat starteri remont, mil pikka aega oli akuklemm ?ehndamata ja aju ilma vooluta.
Kui vahetasin oma autol süüteluku põhja siis märkasingi et see lintkaabel sealt suunatule kangi juurest katki. Minu probleem peitus selles igatahestaibu kirjutas:Ei tasuks ?ra unustada ka suunatulede kangi ennast mille sees on linkaabel mis jookseb p?sika nuppude juurest rooli alla pistikusse.
Tihtipeale on kaabel aastatega j?igaks muutunud ja lihtsalt m?ni rada kaablil on katkenud (enda autol oli tegelikult 2 rada lintkaablil pooleks murdunud).
Nüüd jälle kiirushoidja kadunud. Ross-Tech näitas, et vasak esimene abs andur. See siis vahetatud ja sama tarkvaraga ja veakoodid kustutatud, kuid tööle kiiruhoidja ikka ei hakka. Seega küsimus, et mis olex tollest tarkvarast natu vingem, et saax selle ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kiirushoidja tööle. Või saab keegi selle sootsamalt tööle panna, kui 300.- eeku.