Passati pidurid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
- Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
- Asukoht: kodus
Passati pidurid
Passat 1,8 98a.Sai vahetatud tagumised piduriklotsid.N??d juba v?iksemal pidurdusel pedaal t?mbleb jala all.Enne vahetust polnud seda.Milles v?ib asi olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Uus klots vana kettaga (eba?htlaselt kulunud, sooned vms) kontaktis - t?iesti tavaline n?htus. Vaja klotsid sisse s?ita, ajapikku peaks paremaks minema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Kallid inimesed, kas te seda ka teate, et mitte t??tava anduri korral p?leb ka n?idikuteplokis vastav tuluke. Kui tulukest ei p?le, siis peaks ka ABS t??korras olema. T?en?oline viga siiski selles, et uus klots on vanal kulunud kettal. Loomulikult on v?imalus, et klotside paigaldus on olnud vale ... ja k?ik sellega seonduvad t??v?tted ja meetodid 

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
No kui sa tahad n??d t?ielik pedant olla, siis esimene viga ongi see, et vanadele ketastele on uued klotsid pandud ... nii n?iteks Saksas VW teenindused EI tee - n?hid mitusada km praktiliselt olematute piduritega ju. Ja kui sa n??d tahad v?ita, et klotside vahetamisel EI saa kunagi tekkida ?htegi valet t??v?tet v?i liigutust, siis seda ma kohe kindlasti ei usu - v?ta t?navalt suvaline inimene ja ?tle et vahetagu klotisid ?ra .. ta teeb seda v?ga ja v?ga valesti kui ?ldse teebAlgselt postitas: T6nis2
Haaran s?nasabast kinni. ,,klotside paigaldus on olnud vale... R??gi t?psemalt remondi k?igus klotside vahetamise jne. tekkida v?imalike vigade eest.

Veelkord, soovitan kas kettad siledaks treida .. v?i siis n?hkida need kilomeetrid maha kuni klotsid ketta j?rgi ?ra kuluvad

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Kardan, et sul piduruklotside vahetuse k?igus sai pedaali paarkorda k?vasti vajutatud . Kuna su suksul peaksid olema esimesed kettad ventileeritavad, siis on t?en?osus selline, et m?ni ketta ventvahesein on vanusega otsad andnud ja ketas on v?tnud teise kuju. Ketas pole enam ?htlaselt paks ja se annab pedaalisisse tunda. Vaata esimesi kettaid veidi hoolikamalt ja kui ribidevahelt hakkab roostet kooruma mine osta parem uued kettad alla. Treimine ventileeritavatega on enesepetmine. Tagapidurid pidurdavad tavatingimustes nii v?he, et s?iduajal sa praktiliselt ei taju nende t??d.
V?idus?idu tingimustes on tagapidurid reguleeritud minimaalile, sest muidu kipub kurvispidurdades "saba" ette tulema.
Raske on midagi konkreetset arvata ja pakkuda kui pole autot "t??s" n?inud.
V?idus?idu tingimustes on tagapidurid reguleeritud minimaalile, sest muidu kipub kurvispidurdades "saba" ette tulema.
Raske on midagi konkreetset arvata ja pakkuda kui pole autot "t??s" n?inud.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
Kuna teema algataja pole maininud, et ABS- k?risema hakkab vaid mainib v?ikesel kiirusel piduripedaali t?mblemist siis pakuksin, et kettad on k?verad.
Nii imelik kui see ka pole siis selleks, et kettaid k?veraks saada pole ?ldse vaja palju pingutada.
?ldiselt mina olen seda teed l?inud, et vahetan alati k?ik klotsid ja kettad korraga (pidurite pealt pole m?tet kokku hoida ja samas j??vad ka k?ik samalaadsed probleemid olemata).
Praegu aga pole majandus just k?ige paremas seisus ja antud teguviis on t?itsa arusaadav.
Nii imelik kui see ka pole siis selleks, et kettaid k?veraks saada pole ?ldse vaja palju pingutada.
?ldiselt mina olen seda teed l?inud, et vahetan alati k?ik klotsid ja kettad korraga (pidurite pealt pole m?tet kokku hoida ja samas j??vad ka k?ik samalaadsed probleemid olemata).
Praegu aga pole majandus just k?ige paremas seisus ja antud teguviis on t?itsa arusaadav.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
- Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
- Asukoht: kodus
Klotse ise ei vahetanud.Tuttav vahetas,ise juures ka polnud.Samas pole see tuttav ka mingi siidik?pp.Kettad ei saa k?verad olla.Probleem tuli kohe peale klotside vahetust.?he poole kolviga oli v?ike probleem olnud,ei tahtnud tagasi sisse minna.Samas tundub,et see sama pool teebki jama.Pidurdamisel pedaali taktis teeb too pool h??lt.V?ibolla on t?esti probleem selles,et j?id vanad kettad.Pole olnud aega asja uurida.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Remondimees ikka teab, et kolbe peab keerama ka surudes? Ehk k?simus, kas remondimees kasutas selleks etten?htud t??riistu? 
PS. Jaa jaa .. ma tean, et saab ka ilma spetsiaalse t??riistata seda t??d teha kuid hetkel paistab tulemus olevad selline nagu esimeses postituses kirjeldatud.
Oleme k?ik n?us, et midagi on ikkagi valesti tehtud?

PS. Jaa jaa .. ma tean, et saab ka ilma spetsiaalse t??riistata seda t??d teha kuid hetkel paistab tulemus olevad selline nagu esimeses postituses kirjeldatud.
Oleme k?ik n?us, et midagi on ikkagi valesti tehtud?
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
4 ratast ?tlesid ja j?reldasid,kuid mis oleks sinu arvamus? Mina pakuks et ?ks tagumistest on j??nud nats liiga ,,tundlikuks,, aga mida ise pidurdades ,salongis istudes ei tunne. Pidurdades haarab ?ks ratastest kohe v?i n??d j?i hoopis k?igekehvem pool lohisema. ABS registreerib erinevaid ratta p??rdeid PIDURDADES. M?tlesin lohisemise all libisemist.
[Muudetud: 28-4-2009 T6nis2]
[Muudetud: 28-4-2009 T6nis2]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Unustage see Abs- i jutt. Nii vanal autol on v?imatu kogemata Abs andurit paigast liigutada, isegi tahtlikult on suht v?imatu seda teha, sest need on lihtsalt kinni m?danenud.
Ainukesed h?dad mis olla v?ivad on kinnine support/kelk/silinder ja veits k?ver ketas v?i siis m?lemad koos.
Ja kui nt kelk kinni on, siis peale esimest pedaalile vajutamist saadki omale k?vera ketta, sest kolb surub ainult ?helt poolt ja kui kelk ei liigu vastu, siis l?kkab kolb sisemise klotsi koos kettaga vastu v?limist ja ketas k?verdub.
[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Ainukesed h?dad mis olla v?ivad on kinnine support/kelk/silinder ja veits k?ver ketas v?i siis m?lemad koos.
Ja kui nt kelk kinni on, siis peale esimest pedaalile vajutamist saadki omale k?vera ketta, sest kolb surub ainult ?helt poolt ja kui kelk ei liigu vastu, siis l?kkab kolb sisemise klotsi koos kettaga vastu v?limist ja ketas k?verdub.
[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda