Passati pidurid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

silts
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
Asukoht: kodus

Passati pidurid

Lugemata postitus Postitas silts »

Passat 1,8 98a.Sai vahetatud tagumised piduriklotsid.N??d juba v?iksemal pidurdusel pedaal t?mbleb jala all.Enne vahetust polnud seda.Milles v?ib asi olla?

Elite
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Okt 2008, 14:39
Auto: Passat G60 syncro
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Elite »

Kolvid said ilusti sisse keeratud?
Generaatorite ja starterite remont. Kysi lisa.

romeoD

Lugemata postitus Postitas romeoD »

ABS kardab pidurite blokeerumist pedaali t?mblemine?:P

martint
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:27
Asukoht: Põlvamaa

Lugemata postitus Postitas martint »

Oli sama mure aga mitte VW-iga
Ise sain probleemist lahti kui ?hutasin pidurid ?ra:)

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

ja eks asi ole ka klotside sissekulumises mis v?tab kuni paarsada km, enne kui nad ?ldse efektselt t??d tegema hakkavad
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas reino11 »

Kontrolli kas ABS andurid on korralikult sees, need istuga kinnituvad andurid v?ivad olla natuke v?lja tulnud!
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Uus klots vana kettaga (eba?htlaselt kulunud, sooned vms) kontaktis - t?iesti tavaline n?htus. Vaja klotsid sisse s?ita, ajapikku peaks paremaks minema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Uus klots vana kettaga? Miks peaks ABS siis rakenduma ? ABS vististi t??tab siis kui erinev pidurdus(veere takistus) on ratastel. silts. ?ks anduritest sul autol tagasillas paneb villast. Igasugu muud n?uanded on alati tere tulnud.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Kui mul ABS andur tuksis oli, siis ei rakendunud ABS ning j?rsult pidurdades lasid nagu kelguga.
Pedaal ei t?mblend ega miskit.
Muidugi oli tegu esimeste ratastega.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

silts
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
Asukoht: kodus

Lugemata postitus Postitas silts »

Eks ma uurin algul seda andurit.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kriss - mida n?u sa antsid? Kui ?ks ABS anduritest on tuksis on kogu ABS s?steem tuksis.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Kallid inimesed, kas te seda ka teate, et mitte t??tava anduri korral p?leb ka n?idikuteplokis vastav tuluke. Kui tulukest ei p?le, siis peaks ka ABS t??korras olema. T?en?oline viga siiski selles, et uus klots on vanal kulunud kettal. Loomulikult on v?imalus, et klotside paigaldus on olnud vale ... ja k?ik sellega seonduvad t??v?tted ja meetodid :P
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Haaran s?nasabast kinni. ,,klotside paigaldus on olnud vale... R??gi t?psemalt remondi k?igus klotside vahetamise jne. tekkida v?imalike vigade eest.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: T6nis2
Haaran s?nasabast kinni. ,,klotside paigaldus on olnud vale... R??gi t?psemalt remondi k?igus klotside vahetamise jne. tekkida v?imalike vigade eest.
No kui sa tahad n??d t?ielik pedant olla, siis esimene viga ongi see, et vanadele ketastele on uued klotsid pandud ... nii n?iteks Saksas VW teenindused EI tee - n?hid mitusada km praktiliselt olematute piduritega ju. Ja kui sa n??d tahad v?ita, et klotside vahetamisel EI saa kunagi tekkida ?htegi valet t??v?tet v?i liigutust, siis seda ma kohe kindlasti ei usu - v?ta t?navalt suvaline inimene ja ?tle et vahetagu klotisid ?ra .. ta teeb seda v?ga ja v?ga valesti kui ?ldse teeb :)

Veelkord, soovitan kas kettad siledaks treida .. v?i siis n?hkida need kilomeetrid maha kuni klotsid ketta j?rgi ?ra kuluvad :P
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

K?ik on arusaadav,kuid mis see ABS. s?steem siia--uued klotsid,vanad kettad-- puutub. Milleks peab pedant olema,kui k?sin ju. Uued klotsid ja vanad kettad ei pane ABS.-i ,,valesti,, t??le.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kardan, et sul piduruklotside vahetuse k?igus sai pedaali paarkorda k?vasti vajutatud . Kuna su suksul peaksid olema esimesed kettad ventileeritavad, siis on t?en?osus selline, et m?ni ketta ventvahesein on vanusega otsad andnud ja ketas on v?tnud teise kuju. Ketas pole enam ?htlaselt paks ja se annab pedaalisisse tunda. Vaata esimesi kettaid veidi hoolikamalt ja kui ribidevahelt hakkab roostet kooruma mine osta parem uued kettad alla. Treimine ventileeritavatega on enesepetmine. Tagapidurid pidurdavad tavatingimustes nii v?he, et s?iduajal sa praktiliselt ei taju nende t??d.
V?idus?idu tingimustes on tagapidurid reguleeritud minimaalile, sest muidu kipub kurvispidurdades "saba" ette tulema.

Raske on midagi konkreetset arvata ja pakkuda kui pole autot "t??s" n?inud.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

taibu
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Juul 2008, 12:00
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas taibu »

Kuna teema algataja pole maininud, et ABS- k?risema hakkab vaid mainib v?ikesel kiirusel piduripedaali t?mblemist siis pakuksin, et kettad on k?verad.
Nii imelik kui see ka pole siis selleks, et kettaid k?veraks saada pole ?ldse vaja palju pingutada.

?ldiselt mina olen seda teed l?inud, et vahetan alati k?ik klotsid ja kettad korraga (pidurite pealt pole m?tet kokku hoida ja samas j??vad ka k?ik samalaadsed probleemid olemata).
Praegu aga pole majandus just k?ige paremas seisus ja antud teguviis on t?itsa arusaadav.

silts
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
Asukoht: kodus

Lugemata postitus Postitas silts »

Klotse ise ei vahetanud.Tuttav vahetas,ise juures ka polnud.Samas pole see tuttav ka mingi siidik?pp.Kettad ei saa k?verad olla.Probleem tuli kohe peale klotside vahetust.?he poole kolviga oli v?ike probleem olnud,ei tahtnud tagasi sisse minna.Samas tundub,et see sama pool teebki jama.Pidurdamisel pedaali taktis teeb too pool h??lt.V?ibolla on t?esti probleem selles,et j?id vanad kettad.Pole olnud aega asja uurida.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Remondimees ikka teab, et kolbe peab keerama ka surudes? Ehk k?simus, kas remondimees kasutas selleks etten?htud t??riistu? :)

PS. Jaa jaa .. ma tean, et saab ka ilma spetsiaalse t??riistata seda t??d teha kuid hetkel paistab tulemus olevad selline nagu esimeses postituses kirjeldatud.

Oleme k?ik n?us, et midagi on ikkagi valesti tehtud?
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

4 ratast ?tlesid ja j?reldasid,kuid mis oleks sinu arvamus? Mina pakuks et ?ks tagumistest on j??nud nats liiga ,,tundlikuks,, aga mida ise pidurdades ,salongis istudes ei tunne. Pidurdades haarab ?ks ratastest kohe v?i n??d j?i hoopis k?igekehvem pool lohisema. ABS registreerib erinevaid ratta p??rdeid PIDURDADES. M?tlesin lohisemise all libisemist.

[Muudetud: 28-4-2009 T6nis2]

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Kui sa hakkad pidurdama ja isegi vaiksemal piduripedaali vajutamisel ta hakkab vibreerima/peksma vastu, siis see tahendab et yks ABS anrud on voost kaugel. Arvutiga naeb milline. Klotsi vahetuse ajal vois minna midagi nihu.

Aleksei.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Unustage see Abs- i jutt. Nii vanal autol on v?imatu kogemata Abs andurit paigast liigutada, isegi tahtlikult on suht v?imatu seda teha, sest need on lihtsalt kinni m?danenud.
Ainukesed h?dad mis olla v?ivad on kinnine support/kelk/silinder ja veits k?ver ketas v?i siis m?lemad koos.
Ja kui nt kelk kinni on, siis peale esimest pedaalile vajutamist saadki omale k?vera ketta, sest kolb surub ainult ?helt poolt ja kui kelk ei liigu vastu, siis l?kkab kolb sisemise klotsi koos kettaga vastu v?limist ja ketas k?verdub.


[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

jussike , aga kui andurid on hiljuti vahetatud ? ;)
Aga tegelt sinu juttuv voib olla oigus! Paljud vahetavad piduriklotse jouga ara ja koik, liugurid jaetakse puhastamata ja ongi jama kaes.
Tuleb uuesti koik lahti votta ja yle kontrollida, muud varianti vist yle ei jaa.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Klotside vahetamisel on suht v?imatu Abs anduriga kokku puutuda (eriti just tagumistega ja eriti just sellel mudelil), kui sa just eriline s**an?pp pole.

[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

silts
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16 Dets 2007, 18:37
Auto: VW Passat 1,4 tsi 2017
Asukoht: kodus

Lugemata postitus Postitas silts »

liugurid vaadati ?le ja puhastati,kuigi nad polnud kinni

Vasta

Mine “Veermik”