Passati pidurid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui ABS-ga enne probleeme polnud siis miks peaks peale klotside vahetust ABS -st viga otsima?! L?htuks ikka sellest mida autol tehti/vahetati. Raudselt mingi ketta/klotsi teema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Algselt postitas: jussike
Klotside vahetamisel on suht v?imatu Abs anduriga kokku puutuda (eriti just tagumistega ja eriti just sellel mudelil), kui sa just eriline s**an?pp pole.

[Muudetud: 29-4-2009 jussike]
Nous sinuga aga teoretiiline voimalus ikkagi jaab.
Loodan et see si***pp ei kainud kellegi kindla inimese suhtes;)
Miks auto omanik ei tahaks minna tagasi ja lasta asi korda teha, voi siis mone teise kohta kes saab asja yle vaadata?

500mills
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Sept 2009, 16:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas 500mills »

Kas Passati esimeste pidurite kolvid käivad ka pöörates sisse nagu tagumistel või peaksid lihtsalt surumise peale minema?

[Muudetud: 11-10-2009 500mills]

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Esimesed käivad sisse surudes, tagumised keerates, samal ajal surudes.
Ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kui härrad lükkavad, ei-tea-kui-palju-sõitnud-kettale uue klotsi peale, siis ei saa viga olla kohe mitte abs anduris, olen mina ka neid vahetanud ja keeranud, eemaldanud (abs andureid mõtlen) ja siiamaani pole peale klotsi vahetust küll midagi abs´iga olnud.
Kui ei saada aru ka sellest, et uus klots versus vana ketas, teeb kokku ebaühtlase pinna, siis sry, aga see teema sobiks kuhugi mujale, aga mitte siia.
Võtke see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] ketas alt ära ja pinki, kell peale ja saate ise ka aru, kui palju lolli juttu te siin üles tõmbate. Abs andur, pähh. Kas tuli põleb, kas nii öelda abs´i effektiga kaasneb ka abs´i süsteemile omane ragin kapoti all? Miks sellest siin juttu ei ole, kui on andur otsas...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

500mills
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Sept 2009, 16:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas 500mills »

A kui kolb ei lähe sisse?
Sain kuskilt mingi vanakooli tungraua, millel keerates metallvardad laiali liiguvad, ja isegi sellega ei surunud kolbi sisse.
Milles võib probleem olla?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Siis vaata kolvi kaitsekummi alla. Äkki on rooste rant nii suur, või keera õhutusnippel lahti , siis kui sisse suruma hakkad.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Veermik”