Golf TDI k?tusepump

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
matis35
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mär 2008, 22:37
Auto: Passat B8 4Motion - R-line
Asukoht: Eesti

Golf TDI k?tusepump

Lugemata postitus Postitas matis35 »

Tere!
Lugu selline, et golfil k?tusepump lekkis ja servises hakati vahetama tihendeid aga pump keerati tuksi. Mehed ?tlesid, et nende viga ja pakkusid v?lja, et asendavad k?tusepumba 81kw passati pumba vastu.
Kas peale seda k?tuse kulu suureneb? Kas v?ib sellest juhtuda midagi kiirenduse, mootori t?? ja turboga?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Lugu selline, et kui sa ei julge oma auto andmeid avaldada, siis ei oska meie hiromandid ka midagi sulle lohutuseks r??kida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

V?ib ka sedasi olla et teema algataja tahab ise panna 66 Kw.-se mootorile 81 Kw. mootori pumba. Seaded ajus siiski teised.Servis vaevalt l?hub sedasi pumpa et kohe asendada vaja teisega.

matis35
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mär 2008, 22:37
Auto: Passat B8 4Motion - R-line
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas matis35 »

Sorry, minu viga!
Story on selline, et auto ei k?inud volkswageni ametlikus servises vaid autot??kojas.
Auto golf IV. Mootoriks on 1.9 66kw TDI. Manuaal kast 1999 aasta. Kuna autot oli vaja igap?evaseks kasutuseks, siis pakuti v?lja et ok, paneme peale 81kw passati k?tusepumba. Auto on n??d selle pumbaga s?itnud m?ni aeg. Aga minek pole enam sama. Vahetatud ?lid ja filtrid ja autot hooldatud korrap?raselt.

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125

Lugemata postitus Postitas madis_l »

Eeldusel, et asenduspump korras kontrolliks ma VAG-COM abiga s??temomendi ?igsust ja pritsitavat k?tusekogust. Kui s??temoment paigas v?iks k?tusekogusega m?ngida nagu kirjeldatud n?iteks j?rgmisel lehel:
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... FAQ.htm#iq
Muuseas, kuidas k?tusekulu tundub?



[Muudetud: 15-5-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Lugemata postitus Postitas mclx »

Minuteada on pumbad neil samad. Vahe peaks selles olema, et 81kw on turbo muutuva geomeetriaga ja radikas suurem, 66kw ei ole muutuva geomeetriaga ja radikas veits v?iksem.

matis35
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mär 2008, 22:37
Auto: Passat B8 4Motion - R-line
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas matis35 »

Algselt postitas: madis_l
Eeldusel, et asenduspump korras kontrolliks ma VAG-COM abiga s??temomendi ?igsust ja pritsitavat k?tusekogust. Kui s??temoment paigas v?iks k?tusekogusega m?ngida nagu kirjeldatud n?iteks j?rgmisel lehel:
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... FAQ.htm#iq
Muuseas, kuidas k?tusekulu tundub?



[Muudetud: 15-5-2009 madis_l]
K?tusekulu on t?usnud

[Muudetud: 20-5-2009 matis35]

passatist
Klubiline
Postitusi: 219
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
Auto: Touareg ja Passat
Asukoht: eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas passatist »

Kas pritsenurk on arvuti j?rgi paigas ja pritsekogus?

matis35
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mär 2008, 22:37
Auto: Passat B8 4Motion - R-line
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas matis35 »

Algselt postitas: passatist
Kas pritsenurk on arvuti j?rgi paigas ja pritsekogus?
Kardan, et see vajab kontrollimist.
Aga kas vigane lambda andur paneb mootori puterdama?

madis_l
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Apr 2007, 16:03
Asukoht: Tartu tel_55_34125

Golf TDI kütusepump

Lugemata postitus Postitas madis_l »

Suht vana TDI ja järsku λ-andur ? Ega miskid teemad pole sassi läinud?


[Muudetud: 29-6-2009 madis_l]
Volkswagen, kah auto... VW usenet group

Vasta

Mine “Diislid”