VW Scirocco
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tund aega uue Scirocco seltsis veedetud, s?idetud nii auklikel Kadrioru t?navatel kui ka Tartu ja Viljandi maanteel, J?rvevana teel.
Tallinnas 2 esinduse peale ?ks h?bedane 2.0 TSI DSG. Kahjuks ilma aktiivvedrustuseta (DCC).
Varustus mis proovis?idu autol silma hakkas:
* Must nahksisustus "Vienna" koos esiistmete elektrilise soojendusega, seljatoe n?gususe el. reguleerimine esiistmetel
* Istmesoojendused
* Raadio-navig.s?steem "RNS 510 DYNAUDIO Excite" 300W, 8 k?larit, CD-,DVD- ja MP3-m?ngija, v?rviline puutetundlik 6,5" ekraan (16:9),30GB k?vak.,Ida-Eur
* Elektriliselt reguleeritav juhiiste
* Parkimisandurid taga
* T?isautomaatne kliima "Climatronic"
* K?iguvahetus hoovad roolil
* Sportpakett (valuveljed "Donington" 8J x 17 (235/45R17), musta v?rvi laepolster, udulaternad, toonitud k?lgaknad B-piilarist tagapool, tekstiilp?hjamatid ees ja taga)
* Panoraamkatus (klaasist katuseluuk, elektrilise ajamiga)
* P?sikiirushoidja (kahjuks ei kuva seatud kiirust infoekraanil nagu Passatil)
Scirocco tundub madalam kui ta tegelikult on. P?ris maas istumise tunne puudub, ka k?ljeakna alumine ??r j??b ?last allapoole ja seega vaade piiratud pole. Tagumisest aknast v?lja vaade on piiratud, ?hest k?ljest tagumiste peatugedega ja teisest k?ljest langeva katusejoonega, st et kui taga seisab kaubik, siis n?eb tagaaknast vaid iluv?ret
Mootor on mulle iseenesest juba tuttav (mu Passatil 2.0 TFSI, v?ibolla uutel motodel midagi muudetud), rebib m?nusalt ja juba madalalt. DSG on muidugi Tiptronicuga harjunule natuke teistmoodi, k?itub m?neti kui manuaal, n?iteks kui pidurdada, siis on tunda kuidas k?ike alla vahetatakse, vedu on taga pidevalt.
Summuti h??l on Sciroccol rahulikult s?ites m?nus madal jorin (mootori h??lt kuulda pole ainult summitit
), gaasi vajutades avatakse summutis lisaklapp (netis ka ?petusi kuidas seda ka rahulikul s?idul avatuna hoida) ja h??l muutub.
Juhtimisasendi leidmisega mul probleeme polnud ka k??narnuki jaoks on istmete vahel tugi - mis on k?ll k?rguses reguleeritav, kuid kui ta paar astet ?lesse t?sta siis usaldust ei ?rata, vetrub ja tekib tunne et kohe l?heb hambake mis teda ?leval hoiab katki.
Kiirendades (ka maanteekiirusel) on rool n?rviline, otsib teed ja kipub vingerdama, nii et kaks k?tt roolile kui kiirendada vaja! Ka r??pad talle meeldivad, otsib need ?lesse ja v?lja keerata on neist raske (on tunda vastupanu, rohkem kui Passatil 235/40R18 rehviga). Samas siledal teel on rahulikk.
Rohkem ei oskagi kohe midagi kirjutada, hea meelega prooviks teda m?nel ringrajal ja eks peab esindusest uurima kas m?ni selline demo ?ritus ka tulemas.
Muudetud: natuke lauseehitust ja kujundust loetavuse huvides.
[Muudetud: 12-11-2008 DaveWoss]
Tallinnas 2 esinduse peale ?ks h?bedane 2.0 TSI DSG. Kahjuks ilma aktiivvedrustuseta (DCC).
Varustus mis proovis?idu autol silma hakkas:
* Must nahksisustus "Vienna" koos esiistmete elektrilise soojendusega, seljatoe n?gususe el. reguleerimine esiistmetel
* Istmesoojendused
* Raadio-navig.s?steem "RNS 510 DYNAUDIO Excite" 300W, 8 k?larit, CD-,DVD- ja MP3-m?ngija, v?rviline puutetundlik 6,5" ekraan (16:9),30GB k?vak.,Ida-Eur
* Elektriliselt reguleeritav juhiiste
* Parkimisandurid taga
* T?isautomaatne kliima "Climatronic"
* K?iguvahetus hoovad roolil
* Sportpakett (valuveljed "Donington" 8J x 17 (235/45R17), musta v?rvi laepolster, udulaternad, toonitud k?lgaknad B-piilarist tagapool, tekstiilp?hjamatid ees ja taga)
* Panoraamkatus (klaasist katuseluuk, elektrilise ajamiga)
* P?sikiirushoidja (kahjuks ei kuva seatud kiirust infoekraanil nagu Passatil)
Scirocco tundub madalam kui ta tegelikult on. P?ris maas istumise tunne puudub, ka k?ljeakna alumine ??r j??b ?last allapoole ja seega vaade piiratud pole. Tagumisest aknast v?lja vaade on piiratud, ?hest k?ljest tagumiste peatugedega ja teisest k?ljest langeva katusejoonega, st et kui taga seisab kaubik, siis n?eb tagaaknast vaid iluv?ret

Mootor on mulle iseenesest juba tuttav (mu Passatil 2.0 TFSI, v?ibolla uutel motodel midagi muudetud), rebib m?nusalt ja juba madalalt. DSG on muidugi Tiptronicuga harjunule natuke teistmoodi, k?itub m?neti kui manuaal, n?iteks kui pidurdada, siis on tunda kuidas k?ike alla vahetatakse, vedu on taga pidevalt.
Summuti h??l on Sciroccol rahulikult s?ites m?nus madal jorin (mootori h??lt kuulda pole ainult summitit

Juhtimisasendi leidmisega mul probleeme polnud ka k??narnuki jaoks on istmete vahel tugi - mis on k?ll k?rguses reguleeritav, kuid kui ta paar astet ?lesse t?sta siis usaldust ei ?rata, vetrub ja tekib tunne et kohe l?heb hambake mis teda ?leval hoiab katki.
Kiirendades (ka maanteekiirusel) on rool n?rviline, otsib teed ja kipub vingerdama, nii et kaks k?tt roolile kui kiirendada vaja! Ka r??pad talle meeldivad, otsib need ?lesse ja v?lja keerata on neist raske (on tunda vastupanu, rohkem kui Passatil 235/40R18 rehviga). Samas siledal teel on rahulikk.
Rohkem ei oskagi kohe midagi kirjutada, hea meelega prooviks teda m?nel ringrajal ja eks peab esindusest uurima kas m?ni selline demo ?ritus ka tulemas.
Muudetud: natuke lauseehitust ja kujundust loetavuse huvides.
[Muudetud: 12-11-2008 DaveWoss]
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 317
- Liitunud: 07 Veebr 2005, 15:39
- Telefon: 5224363
- Auto: VW Bora V5 98, Caravelle 1,9TD 96, Multivan 2,5 TDI 98
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Kas sina olidgi siis selle valgega mis mulle viljandi mnt.l vastu tulid eile kuskil 4 ajal. Kahjuks tuiskasid nii kiiresti vastu et eelmine auto kattis t?pselt nii lollit ?ra et n?gin aint et tuli vastu ja k?ik. Nii palju aga k?ll et ilus on ta ikka k?ll.Algselt postitas: DaveWoss
Tund aega uue Scirocco seltsis veedetud, s?idetud nii auklikel Kadrioru t?navatel kui ka Tartu ja Viljandi maanteel, J?rvevana teel.
Tallinnas 2 esinduse peale ?ks h?bedane 2.0 TSI DSG. Kahjuks ilma aktiivvedrustuseta (DCC).
Varustus mis proovis?idu autol silma hakkas:
* Must nahksisustus "Vienna" koos esiistmete elektrilise soojendusega, seljatoe n?gususe el. reguleerimine esiistmetel
* Istmesoojendused
* Raadio-navig.s?steem "RNS 510 DYNAUDIO Excite" 300W, 8 k?larit, CD-,DVD- ja MP3-m?ngija, v?rviline puutetundlik 6,5" ekraan (16:9),30GB k?vak.,Ida-Eur
* Elektriliselt reguleeritav juhiiste
* Parkimisandurid taga
* T?isautomaatne kliima "Climatronic"
* K?iguvahetus hoovad roolil
* Sportpakett (valuveljed "Donington" 8J x 17 (235/45R17), musta v?rvi laepolster, udulaternad, toonitud k?lgaknad B-piilarist tagapool, tekstiilp?hjamatid ees ja taga)
* Panoraamkatus (klaasist katuseluuk, elektrilise ajamiga)
* P?sikiirushoidja (kahjuks ei kuva seatud kiirust infoekraanil nagu Passatil)
Scirocco tundub madalam kui ta tegelikult on. P?ris maas istumise tunne puudub, ka k?ljeakna alumine ??r j??b ?last allapoole ja seega vaade piiratud pole. Tagumisest aknast v?lja vaade on piiratud, ?hest k?ljest tagumiste peatugedega ja teisest k?ljest langeva katusejoonega, st et kui taga seisab kaubik, siis n?eb tagaaknast vaid iluv?ret
Mootor on mulle iseenesest juba tuttav (mu Passatil 2.0 TFSI, v?ibolla uutel motodel midagi muudetud), rebib m?nusalt ja juba madalalt. DSG on muidugi Tiptronicuga harjunule natuke teistmoodi, k?itub m?neti kui manuaal, n?iteks kui pidurdada, siis on tunda kuidas k?ike alla vahetatakse, vedu on taga pidevalt.
Summuti h??l on Sciroccol rahulikult s?ites m?nus madal jorin (mootori h??lt kuulda pole ainult summitit), gaasi vajutades avatakse summutis lisaklapp (netis ka ?petusi kuidas seda ka rahulikul s?idul avatuna hoida) ja h??l muutub.
Juhtimisasendi leidmisega mul probleeme polnud ka k??narnuki jaoks on istmete vahel tugi - mis on k?ll k?rguses reguleeritav, kuid kui ta paar astet ?lesse t?sta siis usaldust ei ?rata, vetrub ja tekib tunne et kohe l?heb hambake mis teda ?leval hoiab katki.
Kiirendades (ka maanteekiirusel) on rool n?rviline, otsib teed ja kipub vingerdama, nii et kaks k?tt roolile kui kiirendada vaja! Ka r??pad talle meeldivad, otsib need ?lesse ja v?lja keerata on neist raske (on tunda vastupanu, rohkem kui Passatil 235/40R18 rehviga). Samas siledal teel on rahulikk.
Rohkem ei oskagi kohe midagi kirjutada, hea meelega prooviks teda m?nel ringrajal ja eks peab esindusest uurima kas m?ni selline demo ?ritus ka tulemas.
Muudetud: natuke lauseehitust ja kujundust loetavuse huvides.
[Muudetud: 12-11-2008 DaveWoss]
Armin, VW lojaalne austaja. Minu tegemised siis http://www.haaker.planet.ee/http://web.zone.ee/haaker1
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nope, ma s?itsin h?behalliga ja Viljandi maanteel (Luigelt-J?rvele) liikusin 14:40-14:50 vahel.Algselt postitas: Haaker
Kas sina olidgi siis selle valgega mis mulle viljandi mnt.l vastu tulid eile kuskil 4 ajal. Kahjuks tuiskasid nii kiiresti vastu et eelmine auto kattis t?pselt nii lollit ?ra et n?gin aint et tuli vastu ja k?ik. Nii palju aga k?ll et ilus on ta ikka k?ll.
Aga kuulsin et ajapikku peaks neid Eesti teedele ilmuma 10ne ringis, niipalju pidi neid juba tellitud olema.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
?rge kihutage:D

http://www.worldcarfans.com/9081120.018 ... fe-vehicle
NFS-U

http://www.worldcarfans.com/9081120.021 ... -the-flesh
[Muudetud: 21-11-2008 Prez]

http://www.worldcarfans.com/9081120.018 ... fe-vehicle
NFS-U

http://www.worldcarfans.com/9081120.021 ... -the-flesh
[Muudetud: 21-11-2008 Prez]
Uue Scirocco proovis?it tv.motorsis
T?na Volkswagen Scirocco proovis?it: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen" onclick="window.open(this.href);return false; ... rocco.aspx
On hea auto ja soovitan!
On hea auto ja soovitan!
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Edaspidi v?iks testid, videod jms postitada vastava mudeli uudise alla.
MUUDETUD: T?stsin 2 teemat kokku.
[Muudetud: 24-11-2008 DaveWoss]
MUUDETUD: T?stsin 2 teemat kokku.
[Muudetud: 24-11-2008 DaveWoss]
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
See on totaalselt maitsest kinni. Ilusama ja vihasema n?oga vw-d polegi kunagi tehtud ja ma suht kahtlen kah, kas kunagi tehaksegi.Algselt postitas: yoya
Jube peletis on ikka esiots, selline r?ve fiatilik must plastik. Vanad olid t?esti ilusad, k?isin esinduses seda sciroccot vaatamas ja arvamus- peletis.
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Sellesama Scirocco R versioon n?iteks? On keegi selle auto alla n?inud .... saab sealt m?ned vihjed 4 veo v?imalikkusest? Kapotialla mahub suurem V(R) mootor ?ra? Kollased urkad netis sahistavad, et R versioon sellest masinast oleks nagu p?hjus ootamiseksAlgselt postitas: RUFSee on totaalselt maitsest kinni. Ilusama ja vihasema n?oga vw-d polegi kunagi tehtud ja ma suht kahtlen kah, kas kunagi tehaksegi.Algselt postitas: yoya
Jube peletis on ikka esiots, selline r?ve fiatilik must plastik. Vanad olid t?esti ilusad, k?isin esinduses seda sciroccot vaatamas ja arvamus- peletis.

Pole k?ll teab mis pere auto aga R versioon paneks juba kukalt kratsima .. praegu kratsiks pigem kukalt Passati peale ;D;D
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Scirocco R20T on siis selle r??murulli nimi mis 2010 aastal m??ki tuleb.
Tarbija24.ee:
Tarbija24.ee:
Bolognas esitletud masin kannab agressiivset aerokit'i, mis loodi v?idus?iduauto Scirocco GT24 ainetel.
Standardmudelist erineb see lisaks veel ka reguleeritava vedrustuse, uue piduris?steemi, sportlikult h??lekama v?ljalasketorustiku ning 19-tollise l?bim??duga kergsulamist valuvelgede poolest.
Studie R kapoti all peitub kaheliitrine turbomootor, mille Volkswageni insenerid forsseerisid 270-hobuj?uliseks. K?igukastiks on seitsmeastmeline DSG poolautomaat. Analoogsed j?uallikad on kasutusel Audi S3-l, kuid arendavad seal 5 hobuj?udu v?hem kui Volkswagenil.
Studie R d?naamilisi omadusi veel ei avalikustata. Spekuleeritakse, et paigalt sajani kiirenduseks peaks kuluma v?hem kui kuus sekundit, tippkiirus seevastu on teada: nagu k?ikidele v?imekamatele Saksa autodele kohane, rakendub ka siin kiirusel 250 km/h elektrooniline piirik.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Algselt postitas: DaveWossNope, ma s?itsin h?behalliga ja Viljandi maanteel (Luigelt-J?rvele) liikusin 14:40-14:50 vahel.Algselt postitas: Haaker
Kas sina olidgi siis selle valgega mis mulle viljandi mnt.l vastu tulid eile kuskil 4 ajal. Kahjuks tuiskasid nii kiiresti vastu et eelmine auto kattis t?pselt nii lollit ?ra et n?gin aint et tuli vastu ja k?ik. Nii palju aga k?ll et ilus on ta ikka k?ll.
Aga kuulsin et ajapikku peaks neid Eesti teedele ilmuma 10ne ringis, niipalju pidi neid juba tellitud olema.
V?imalik, et piinasin sama masinat.
Foori all on m?nusat mootori jorinat kuulda ( panin nimelt raadio kinni) ja sportreziimis laseb k?igud ikka l?puni peeneks. Linnas ei saagi niimoodi s?ita - vaadatakse nagu hullu.S?itsin vahepeal ka selle uue naviga, toimetas p?ris h?sti. Peale s?itu tahtsin oma Golf'ile jalgratta poest v?ndad juurde osta:).
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Me pole ainukesed kes loodavad, et tehakse Golf 5 R32 copy-paste : LinkAlgselt postitas: 4ratast
Sellesama Scirocco R versioon n?iteks? On keegi selle auto alla n?inud .... saab sealt m?ned vihjed 4 veo v?imalikkusest? Kapotialla mahub suurem V(R) mootor ?ra? Kollased urkad netis sahistavad, et R versioon sellest masinast oleks nagu p?hjus ootamiseks![]()
Ja sahistatakse erinevate v?ljam?eldud "teaseritega"

[Muudetud: 22-12-08 pikksilm]
Kole palju meenutab Scirocco mulle sellist s?idukit
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... 47TI11.jpg
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... 47TI11.jpg
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/203659.html][img]http://images.spritmonitor.de/203659.png[/img][/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Scirocco R

SCIROCCO R
Kapoti all 2.0 TSI mis arendab 195 kW / 265 Hj ja 350 Nm v??net.
Kuna auto on vaid esisilla veoga, siis on abiks j?u asfaldile panekul XDS diferentsiaalilukk.
V?limuses on n?ha GT24 mudeli m?jutusi. Uued on 18" veljed "Talladega".



'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Njah, auto ise kena ja puha, aga ootasin ka mina ikka R mudelil nelikvedu. Samuti ei suudeta ikka kuidagi Scirole 6 silindrist mootorit pakkuda ning sellest on lihtsalt kahju.
0-100ni kiirenduseks on k?sik?igukastiga 6,5 sekundit ning DSG-ga 6,4sekki.
Esirattavedu eelistati p?hjusel, et hoida auto kaal 1330 kg juures.
Lisaks veel seda, et R-i j?udmine m??gile on planeeritud selle aasta s?gisesse. Samuti pole VW-l mingeid plaane Scirocco R20-t USA-s m??ma hakata.
0-100ni kiirenduseks on k?sik?igukastiga 6,5 sekundit ning DSG-ga 6,4sekki.
Esirattavedu eelistati p?hjusel, et hoida auto kaal 1330 kg juures.

Lisaks veel seda, et R-i j?udmine m??gile on planeeritud selle aasta s?gisesse. Samuti pole VW-l mingeid plaane Scirocco R20-t USA-s m??ma hakata.
Arbuus driver since 2010
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minuteada ei m??da sealpool lompi ka tava Sciroccot, R'ist r??kimatta.Algselt postitas: airfrance1
...Samuti pole VW-l mingeid plaane Scirocco R20-t USA-s m??ma hakata.
V6 puudumine mind ei h?iri, 2.0 turbo on piisav, aga ilma nelikveota on see R kuidagi "invaliid".
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee