Lugu siis nii et sain auto k?ima, kuid kui n?iteks madalamatel p??retel s?ita siis m?gedel kipub ?ra surema. Nt kui linnas ristmikult ?ra keerata, vahetades kolmanda v?i teise peale siis m?est ?les madalamatel p??retel alguses ei taha kiirust ?les koguda, kui saab natukene k?rgemaid p??rdeid umbes2000 v?i peale sis hakkab astuma kui turbo j?rgi vilistama hakkab. Turbokaomanikud jagage omade autode kogemusi ja andke n?u. Ise arvan et asi v?ib olla veidi valesti regullitud s??tes, kuna talvel pumpa vahetades sai mootor k?ll ilusti tiksuma, kuid ?ks tuttav teadjamees ?tles et iga mm loeb. Muidu muud midagi h?da ei ole, ainult et plaan k?ruga tr?ni vedada ja arvan et v?in veidi h?tta j??da. Muidu mootor on keskeltl?bi pool miljonit ka juba s?itnud siis asi v?ib olla ka uimases mootoris v?inii.
Muidu p?ris huvitav oleks ka teada palju ?ldse 51kw diiselturbokaid leidub siin klubis, v?ib kogemusi vahetada.
See ongi see n?ndanimetatud turbo viivitus. Madalatel p??retel 1,6 -se. mootori turbo ei ole veel ,,t?? valmis,, . Alates ca. 2200 ja edasi p??rdeid hakkab turbo abistama. Valel s??tel on hoopis teised s?mtomid. Hiline s??de,t?hik?igul sinine vine taga ja mootor k?ib ,,pehmelt,, . Liig varane s??de, mootor k?ib v?ga ,,k?rinaga,, nagu Bellaruss traktor k?nnab p?ldu. S??det v?id ju ka ise ilma riskimatta muuta nii varasemaks ,kui hilisemaks. Teed katse eksitus meetodit. Mul on ka 51kw. TD. kautuses.
Algselt postitas: T6nis2
See ongi see n?ndanimetatud turbo viivitus. Madalatel p??retel 1,6 -se. mootori turbo ei ole veel ,,t?? valmis,, . Alates ca. 2200 ja edasi p??rdeid hakkab turbo abistama. Valel s??tel on hoopis teised s?mtomid. Hiline s??de,t?hik?igul sinine vine taga ja mootor k?ib ,,pehmelt,, . Liig varane s??de, mootor k?ib v?ga ,,k?rinaga,, nagu Bellaruss traktor k?nnab p?ldu. S??det v?id ju ka ise ilma riskimatta muuta nii varasemaks ,kui hilisemaks. Teed katse eksitus meetodit. Mul on ka 51kw. TD. kautuses.
sain ka t?na masinaga s?ita, ning ausalt?eldes madalatel p??retel puudub samah?sti kui t?ielikult j?ud, isegi tavaline 40kw mootor on kordades erksam, praegu nagu aind turboj?ul liiguks, nv-l plaanis sis s??det n?ppida, vaatab kas muudab midagi.
Eks enne mind ole eelmine omanik kah v?he vaeva n?inud.mida ma l?puni ei tea. Turbo puksid, kolvi r?ngad, ise vahetasin pumbal k?ik vedelikku pidavad tihendid+ gaasihoovastiku puksid ja veo v?lli puksid. Praegu on mootor nagu ,,antsu viiul,, .Samas l?bis?it julgelt pool milli ja+.Jutt GTD-le.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] jah, nu t?itsa jama on nii s?ita kui ristmikutel kiirust ?les ei kogu siis olen nagu tigu. Teised peavad mu j?rgi ootama ja kui turbo j?rgi tuleb siis kiirendab . Et inimesed suht v?ivad m?elda et mis mul viga on;DRistmikul keerates nagu tigu ja p?rast nagu rakett kimab ?ra:P
Kas sul sellist jama ei ole olnud kunagi et alguses kui k?ik sees ja sidur lahutatud liikuda sugugi ei taha- no nii ??sti aeglaselt kiirust kogudes siis l?heb ja kui turbo j?rel siis normaalne? ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei tea jah mis teema sellega on:mad:
Kuidas j?i siis selle s??te momendiga? Kas pole hiline?. Ons t?hik?igul kerget sinakat vinet taga. Hiline s??de teeb ka alg kiirenduse uimaseks. Samas k?ik on suhteline. F-1-he.s?itja ei saa ?ldse aru mis autodega me s?idame,kui ta ka prooviks G 2-hte. GTD.51 kw. See lihtsalt n?iteks suhtelisuse kohapealt.
K?ivitub h?sti, k?ib ka kuid t?est kergelt tuleb sinakat vinet tagant. Salongi on ka seda tunda:( Eks me kasutajaga m14m5- ega nv-sel asjatame ja vaatame mis saab, aga loodame et saab korda ilusti. Ja t?esti algj?ud on null.
K?lmalt k?ivitub h?sti kuid sooja mootoriga on viimasel ajal hakanud halvasti k?ivituma. Vahepeal kui kohapeal gaasi anda siis selle asemel et p??rded ilusti maha l?hevad ja t?hik?igul k?ima hakkab, k?iguvad p??rded ?les-alla ja siis kui mingi hetke on j?risenud nii siis hakkab t?hik?igul k?ima j?lle. Sry et ei t?psustanud, suht kiireks l?ks ka eile:(
Endal ka 1.6TD 51kw, kui kohapeal k?ib ja pedaali puutuda on hetkega 4000rpm peal, ?liergas nagu bensukas, edasi l?heb uskumatult h?sti ikka selle mootori kohta, k?tust tarbib alla 5 sajale, telefoniga korra m??tsin siis sain 12.3 sekki sajani, oleneb palju see spido valetab ka, peaks kontrollima kuid persetunde j?rgi eriti ei valeta. Esimesega kuidagi venib aga teise ja kolmandaga rakendab oma olematut(pabreite j?rgi) v??net ja siis t?itsa m?nus, oli mondeo 1.8TD 66kw ja see golf l?heb samamoodi edasi, kuigi fordil oli t?itsa uimane mootor(erksuse poolest). Muidu olen ainult kallanud ja tallanud ning k?itub viisakalt
V?ga hea tagasiside GTD-lt.pumba kohapealt. Kui k?lmalt k?ivitub normaalselt ja soojast olukorrast tahab pikemat ketramist mootor k?ima minemiseks,ongi viga pumba plunseris. Plunser s?steem on pumba s?da. Seda eraldi vahetada on m?ttetu,pigem teine kasutatud pump eeldusel et pumba selliseid rikkeid esineb harva.
Algselt postitas: T6nis2
V?ga hea tagasiside GTD-lt.pumba kohapealt. Kui k?lmalt k?ivitub normaalselt ja soojast olukorrast tahab pikemat ketramist mootor k?ima minemiseks,ongi viga pumba plunseris. Plunser s?steem on pumba s?da. Seda eraldi vahetada on m?ttetu,pigem teine kasutatud pump eeldusel et pumba selliseid rikkeid esineb harva.
aga on kindel? kuna talvel teise kere peal k?is see pump ilusti, ning oli ka j?udu, kuidas ta n??d nii j?rsku otsad andis.
Vastasin selle kohapealt,et kuigi k?lmast peast k?ivitub normaalselt ja sooe mootor tahab hoopis pikemat ketramist . 27. 05. 16. 02. L?puks j?uamegi sinna et a?la. rihm valesti v?i s??de vale. Olete ju mootori ,v?i pumba ringi t?stnud.
Nii, asi nii kaugel, et iga p?evaga j?rjest hullemaks asi muutub:mad:
Kuid ise m?tlesin et 40kw k?rgsurvekat peale aretada on ka ju t?itasa v?imalik. 1.6 l on p?him?tteliselt ju m?lemal, ainuke erinevus on see, et mul hakkab turbo abistama. K?tet peaks samapalju peale ajama. Ainult ?ks toruke j??b ripakile siis. See toru mis pumbast turbosse l?heb. Mille jaoks see voolik ?ldse vajalik on?
Mingi vaakumasjandus we? Alguses unustasin sellle toru ?ldse kinnitada, kuid mootor ikka k?is ja turbo ka abistas. N?dalavahetusel teeme proovi m14m5-ega kas asi on v?imalik.
Noh, mina sain ju p?he igatahes, pole nii si** pump midagi . Aga ma ei m?ista mis mu autol seismisega nii ?ra on l?inud. No ei ole minek enam see mis oli. Aga see ei ole muidugi selle teema rida .
Kuidas te sellel ?hu k?tte jahutuss?steemist saate? Ma olen igat l?dvikut juba n?ppinud aga ?hk j??b sisse...selle j?rgi j?reldan et see peenike voolik mis paisupaaki l?heb, sealt ei tule pidevalt vaid tuleb, ei tule, tuleb, ei tule tosooli...temp ise normis, ?li ja tosool puhas.
Algselt postitas: VolkswagenGTD
Kas sul jahutusvedelikku on paisupaagis ikka normaalsel piiril?
ojaa, ?hutanud olen ikka p?ris palju ja muudkui peale valanud...s?ites ta ?ra ei kao, aga ei meeldi see et hakkab "korisema" kui kork lahti keerata, nagu k?ht oleks t?hi soovitati salongiradika v?lja tulevast l?dvikust ?hutada aga ikka sama teema, n?ha ka et korralikult teda ei tule, sisseminevast l?dvikust tuleb ilusti tosooli, v?lja tulevast muliseb, salong on tulikuum kui vaja...?eldi et ?hk salongiradikas sees, saab nii olla? Kuidas te enda oma ?hutasite?
Niiviisi otsest ?hutamist ei teinudki. Mul mingit ?hku k?ll sisse ei j??. Mul sealt v?ikesest voolikust tuleb pidevalt ilusti vett, ringleb ilusti. Vahepeal kui tosooli v?he siis teeb ka nii et vahepeal tuleb, vahepeal mitte. Kui temp. on paigas, keema ei l?he siis ju ei tohiks probleemi olla. Ainult anna tuld;D
Algselt postitas: VolkswagenGTD
Kas sul jahutusvedelikku on paisupaagis ikka normaalsel piiril?
ojaa, ?hutanud olen ikka p?ris palju ja muudkui peale valanud...s?ites ta ?ra ei kao, aga ei meeldi see et hakkab "korisema" kui kork lahti keerata, nagu k?ht oleks t?hi soovitati salongiradika v?lja tulevast l?dvikust ?hutada aga ikka sama teema, n?ha ka et korralikult teda ei tule, sisseminevast l?dvikust tuleb ilusti tosooli, v?lja tulevast muliseb, salong on tulikuum kui vaja...?eldi et ?hk salongiradikas sees, saab nii olla? Kuidas te enda oma ?hutasite?
v?id ka alumise l?dviku klambreid pingutada, mul mossel oli natu lahti ja kakkus ?hku vahele ja l?i kh keema:P
Algselt postitas: VolkswagenGTD
Kas sul jahutusvedelikku on paisupaagis ikka normaalsel piiril?
ojaa, ?hutanud olen ikka p?ris palju ja muudkui peale valanud...s?ites ta ?ra ei kao, aga ei meeldi see et hakkab "korisema" kui kork lahti keerata, nagu k?ht oleks t?hi soovitati salongiradika v?lja tulevast l?dvikust ?hutada aga ikka sama teema, n?ha ka et korralikult teda ei tule, sisseminevast l?dvikust tuleb ilusti tosooli, v?lja tulevast muliseb, salong on tulikuum kui vaja...?eldi et ?hk salongiradikas sees, saab nii olla? Kuidas te enda oma ?hutasite?