millist ?li kasutate
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
BP Visco Special V SAE 5W-40
Algselt postitas: ivar80
Ma arvan ka, et teemaalgatajat huvitavad k?ik volkari mootorid ja nendes kasutatavad ?lid
N?ita ?ks BP ?li mis vastab VAG pumppihustitega mootori n?uetele
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
http://pics.tdiclub.com/data/500/vw_tb_17-05-04.pdf
[Muudetud: 3-6-2009 hartsi]Algselt postitas: ivar80
Ma arvan ka, et teemaalgatajat huvitavad k?ik volkari mootorid ja nendes kasutatavad ?lid
N?ita ?ks BP ?li mis vastab VAG pumppihustitega mootori n?uetele
[Muudetud: 3-6-2009 hartsi]
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
http://mysite.verizon.net/b5crazy/sitebuildercontent/sitebui
[Muudetud: 3-6-2009 hartsi]Algselt postitas: Crow
Castrol Longlife.
[Muudetud: 3-6-2009 Crow]
[Muudetud: 3-6-2009 hartsi]
[Muudetud: 3-6-2009 hartsi]
[Muudetud: 3-6-2009 hartsi]
Kogu see k?simustik on siin ?sna m?ttetu, kuna ?lide kohta soovitusi andvaid p?devaid inimesi on siit mitte just v?imatu leida, aga lootusetu.K?ik kirjutavad vaid, et mis ?li neil sees on ja mida selle infoga pihta hakata?Kui seal seas on m?ni p?devam arvaja, siis kuidas sellest pudrust see ?ige ?les leida?
Eesti k?ige p?devam mees sellel alal on Naams.Temaga ma olen pikalt erinevates ?lidest r??kinud.Viimati esindas ta Lukoili, aga r??kis vaatamata sellele objektiivset juttu.
?lide erinevused s?ltuvad osati sellest, millisest naftamaardlast tehtud naftast on ?li p?rit.Erinevad naftad on erinevate omadustega.Nafta on bioloogilise massi roiskumispridukt.Erinevates regioonides on erinev taimestik-loomastik ja tingimused nafta tekkimiseks on erinevad.Taimede erinevate ainete akumuleerimine on erinev, jne.
Kogu selle l?petuseks tsiteerin kokkuv?tteks Naamsi ?ldkokkuv?tet ?li soovituste kohta.
?lid on uuena n?us omadustelt k?ik v?rdlemisi sarnased, kuna nad peavad vastama neile n?uetel, millises klassis nad end m??vad.Et turule p??seda, peavad nad l?bima kadalipu.Ja, kui neil m??gi?igus on k?es, siis nad vastavad ka n?uetele.?lide erinevused tulevad v?lja alles siis, kui nad on m?nda aega t??s olnud.Siis hakkavad avalduma nende vastavused neile omadustele, mis neil pudelist v?lja kallates olid.Osad ?lid minetavad oma omadused varem ja osad hiljem.
Naams on katsetanud laboritingimustes erinevaid ?lisid ja tema katsete tulemusel oli k?ige pika-ajalisemalt oma omadusi s?ilitavaks ?liks Mobil1 Rally Formula.
Aga l?ppkokkuv?tteks v?ib ?elda seda, et keegi ei pea ?lisid ekstreemtingimustes katsetama, et selgitada seda, mis sellest p?rast 30000 kilomeetrit mootris j?rgi on.Ja autotootjad oma aina pikenevate hooldusv?lpade ts?klitega ajavad ka osati jama, kuna metalli ja kuumuse vastu ei saa nad kuidagi.Mootorid on ikka sama kontruktsiooniga ja osati paneb see jutt k?ik kahtlema.M??gitrikk.
Mina k?itun ise nii.Ostan juba 10 aastat Carlube ?li ja olen sellega umbes 250 000 km maha s?itnud ja erinevate autode mootorid on k?ik korda j??nud.Ma lihtsalt saan seda ?li v?ga odavalt(s?ndil kolmandik rally formula hinnast) ja ma vahetan ?li tunduvalt varem, kui ette n?htud.Seega ei pea ma muretsema, mis temast pika aja peale j?rgi j??b.?le 10 tuhande ma ?he ?liga ei s?ida.Olenevalt kasutustingimusest vahetan ka varem.Muuseas oli Top Geari ?hes saates raja ??res olevatel meestel Carlube kirjadega s?rgid seljas.
Ja kasutustingimustest s?ltub ka ?li kasutatavus.Eriti suured vahed on turbomootoritega.M?ni rikub oma ?li ja mootori 3 korda kiiremini, kui teine.
Eesti k?ige p?devam mees sellel alal on Naams.Temaga ma olen pikalt erinevates ?lidest r??kinud.Viimati esindas ta Lukoili, aga r??kis vaatamata sellele objektiivset juttu.
?lide erinevused s?ltuvad osati sellest, millisest naftamaardlast tehtud naftast on ?li p?rit.Erinevad naftad on erinevate omadustega.Nafta on bioloogilise massi roiskumispridukt.Erinevates regioonides on erinev taimestik-loomastik ja tingimused nafta tekkimiseks on erinevad.Taimede erinevate ainete akumuleerimine on erinev, jne.
Kogu selle l?petuseks tsiteerin kokkuv?tteks Naamsi ?ldkokkuv?tet ?li soovituste kohta.
?lid on uuena n?us omadustelt k?ik v?rdlemisi sarnased, kuna nad peavad vastama neile n?uetel, millises klassis nad end m??vad.Et turule p??seda, peavad nad l?bima kadalipu.Ja, kui neil m??gi?igus on k?es, siis nad vastavad ka n?uetele.?lide erinevused tulevad v?lja alles siis, kui nad on m?nda aega t??s olnud.Siis hakkavad avalduma nende vastavused neile omadustele, mis neil pudelist v?lja kallates olid.Osad ?lid minetavad oma omadused varem ja osad hiljem.
Naams on katsetanud laboritingimustes erinevaid ?lisid ja tema katsete tulemusel oli k?ige pika-ajalisemalt oma omadusi s?ilitavaks ?liks Mobil1 Rally Formula.
Aga l?ppkokkuv?tteks v?ib ?elda seda, et keegi ei pea ?lisid ekstreemtingimustes katsetama, et selgitada seda, mis sellest p?rast 30000 kilomeetrit mootris j?rgi on.Ja autotootjad oma aina pikenevate hooldusv?lpade ts?klitega ajavad ka osati jama, kuna metalli ja kuumuse vastu ei saa nad kuidagi.Mootorid on ikka sama kontruktsiooniga ja osati paneb see jutt k?ik kahtlema.M??gitrikk.
Mina k?itun ise nii.Ostan juba 10 aastat Carlube ?li ja olen sellega umbes 250 000 km maha s?itnud ja erinevate autode mootorid on k?ik korda j??nud.Ma lihtsalt saan seda ?li v?ga odavalt(s?ndil kolmandik rally formula hinnast) ja ma vahetan ?li tunduvalt varem, kui ette n?htud.Seega ei pea ma muretsema, mis temast pika aja peale j?rgi j??b.?le 10 tuhande ma ?he ?liga ei s?ida.Olenevalt kasutustingimusest vahetan ka varem.Muuseas oli Top Geari ?hes saates raja ??res olevatel meestel Carlube kirjadega s?rgid seljas.
Ja kasutustingimustest s?ltub ka ?li kasutatavus.Eriti suured vahed on turbomootoritega.M?ni rikub oma ?li ja mootori 3 korda kiiremini, kui teine.
Tekkis k?simus et mismoodi te oma valitud ?liga rahul olete? Kuidas te ?lidel vahet teete? Kuulate k?rvaga? Sai kunagi rallikale l?bi suka mingit vana p*ska ?li t?mmata, sai mingi pool aastat iga p?ev piirajas lasta, mingeid kulumisj?lgi polnud. Autoks oli nissan.
Katsetasin oma dislaga, s?itsin 30kkm addinoliga ja 30kkm castroliga, ?li oli t?pselt sama v?rvi ja mootor tegi t?pselt sama h??lt..?livahetus iga 10kkm tagant.
Katsetasin oma dislaga, s?itsin 30kkm addinoliga ja 30kkm castroliga, ?li oli t?pselt sama v?rvi ja mootor tegi t?pselt sama h??lt..?livahetus iga 10kkm tagant.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
No k?rvaga kuulamine kuidas ?li oma t??d teeb? Peab ikka V?GA kalibreeritud k?rv olema, ma laseksin lausa ?ra kindlustada sel juhul selle k?rva. ?ldiselt loe eelmise kasutaja posti, seal nii m?nigi tarkusetera sees.Algselt postitas: ananass
Tekkis k?simus et mismoodi te oma valitud ?liga rahul olete? Kuidas te ?lidel vahet teete? Kuulate k?rvaga? Sai kunagi rallikale l?bi suka mingit vana p*ska ?li t?mmata, sai mingi pool aastat iga p?ev piirajas lasta, mingeid kulumisj?lgi polnud. Autoks oli nissan.
Katsetasin oma dislaga, s?itsin 30kkm addinoliga ja 30kkm castroliga, ?li oli t?pselt sama v?rvi ja mootor tegi t?pselt sama h??lt..?livahetus iga 10kkm tagant.
K?ik oma varasemad diislid olen s?itma lasknud Valvoline Max Life-ga ja ei saa kurta midagi, praegusele PD-le igasugu ?li sisse ei kalla.
- mkendra
- Huviline
- Postitusi: 203
- Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
- Telefon: 5620kuuskümmend58
- Auto: VW GOLF II 2.0 16V
- Asukoht: Malta
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01 Apr 2007, 17:26
- Auto: VW Passat 2001a. 74kw(diisel), VW Golf IV 66kw.(diisel)
- Asukoht: Tallinn
Mis te sellest ?list arvate 1,9 74kw. mootorisse?
http://ladu24.ee/et/tarvikud/20,23331,0,1,505.01/382025
Oskab keegi ?kki mingit konkreetset kohta soovitada kust ja mis hinnaga ?li saaks antud mootorile?
[Muudetud: 7-6-2009 joosep666]
http://ladu24.ee/et/tarvikud/20,23331,0,1,505.01/382025
Oskab keegi ?kki mingit konkreetset kohta soovitada kust ja mis hinnaga ?li saaks antud mootorile?
[Muudetud: 7-6-2009 joosep666]
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
BP Visco Special V SAE 5W-40 VW 505 01. BP Visco 7000 Longli
ivar80 kirjutas:Ma arvan ka, et teemaalgatajat huvitavad k?ik volkari mootorid ja nendes kasutatavad ?lid
N?ita ?ks BP ?li mis vastab VAG pumppihustitega mootori n?uetele
Päev/kaks tagasi vahetasin enda autol õli. (1.9 tdi 99a.)joosep666 kirjutas:Mis te sellest ?list arvate 1,9 74kw. mootorisse?
http://ladu24.ee/et/tarvikud/20,23331,0,1,505.01/382025
Oskab keegi ?kki mingit konkreetset kohta soovitada kust ja mis hinnaga ?li saaks antud mootorile?
[Muudetud: 7-6-2009 joosep666]
5l sain kohalikust autopoest kätte 495 rahaga.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...