küttepump

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

küttepump

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Küsimus siis selline, et sai maha võetud g3 1.9d 47kw küttepump, kuna vaja oli vahetada veepump.kuid kui tagasi panin küttepumba ning läksin tahmasust kontrollima, olid näitajad kohe väga kõrged, kõikudes normist kuni 7-ni. Arvati kohapeal, et küttepump on lihtsalt vana ja väsinud, kuid tahaks teada, kas äkki tagasi pannes võis nurk nii hullult paigast ära minna, et nii hull on, või ongi sellised näitajad kui küttepump on oma aja ära elanud?

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

miks sa üldse kütusepumba maha võtsid veepumba vahetuseks?
ise olen siuksel isendil korra vahetand veepumpa ja endale kül kõrgsurvepump ette ei jäänd.
aga arvatavasti pumba maha võtmisega ja peale panekuga märgid paigast läinud. kontrolli pumba, nukvõlli ja väntvõlli märgid üle et kas on kohakuti.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ta võttis ära terve veepumba korpuse,mitte otsa kaane.

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

tants kirjutas:miks sa üldse kütusepumba maha võtsid veepumba vahetuseks?
ise olen siuksel isendil korra vahetand veepumpa ja endale kül kõrgsurvepump ette ei jäänd.
aga arvatavasti pumba maha võtmisega ja peale panekuga märgid paigast läinud. kontrolli pumba, nukvõlli ja väntvõlli märgid üle et kas on kohakuti.

Maha võtsin selle pärast, et vahetasin ka rõngad ära, kuna üks rõngas oli kinni ja kahjuks muidu ei saagi, sest need 4 kinnituspolti on just küttepumba all

Aga mis sümptomid üldse siis tekivad, kui pump väsinud oleks? Minu lolli lõtlemise peale peaks just vastupidine effekt siis ju tulema, et ei saa enam nii palju peale kui pump vana.
Töökotta pean ta uuesti tarima, vaatavad süütenurga üle, ära regullida, loodan et kohe ei pea uut pumpa ostma hakkama.

Aga äkki on mõnel teisel targemal mõni idee, mille pärast selline tahmasuse kõikumine olla võib?

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Aga kui uut pumpa ostma hakata, kas siis peab kood ka täpselt sama olema mis vanal pumbal? Tegelt peaks aitama ka ju kui eelmise auto mootori andmed samad on?

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Aga tekkis nüüd küsimus, et kui teha mootori üldine diagnostika, kas seal näitab siis kõik surved ära-kontrollib ära nii pihustid kui ka pumba surve või peab pihustitega eraldi stendi minema

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

kui soovid diagnostikat teha siis spetsiifiliste mõõteriistadega. pihustid kontrollid pihusti stendiga, silindri surved spets kellaga ning kõrgsurvepump pannakse ka eraldi stendi.

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

no seda ma tean jah et iga asja jaoks oma asi on :D aga kas ülddiagnostika sisaldab neid asju?

Vasta

Mine “Diislid”