küttepump
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
küttepump
Küsimus siis selline, et sai maha võetud g3 1.9d 47kw küttepump, kuna vaja oli vahetada veepump.kuid kui tagasi panin küttepumba ning läksin tahmasust kontrollima, olid näitajad kohe väga kõrged, kõikudes normist kuni 7-ni. Arvati kohapeal, et küttepump on lihtsalt vana ja väsinud, kuid tahaks teada, kas äkki tagasi pannes võis nurk nii hullult paigast ära minna, et nii hull on, või ongi sellised näitajad kui küttepump on oma aja ära elanud?
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
tants kirjutas:miks sa üldse kütusepumba maha võtsid veepumba vahetuseks?
ise olen siuksel isendil korra vahetand veepumpa ja endale kül kõrgsurvepump ette ei jäänd.
aga arvatavasti pumba maha võtmisega ja peale panekuga märgid paigast läinud. kontrolli pumba, nukvõlli ja väntvõlli märgid üle et kas on kohakuti.
Maha võtsin selle pärast, et vahetasin ka rõngad ära, kuna üks rõngas oli kinni ja kahjuks muidu ei saagi, sest need 4 kinnituspolti on just küttepumba all
Aga mis sümptomid üldse siis tekivad, kui pump väsinud oleks? Minu lolli lõtlemise peale peaks just vastupidine effekt siis ju tulema, et ei saa enam nii palju peale kui pump vana.
Töökotta pean ta uuesti tarima, vaatavad süütenurga üle, ära regullida, loodan et kohe ei pea uut pumpa ostma hakkama.
Aga äkki on mõnel teisel targemal mõni idee, mille pärast selline tahmasuse kõikumine olla võib?
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare