Roolivõimendi undab?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Roolivõimendi undab?
Panin tähele, et kui kohapeal ja tühikäiguga rooli pöörata, siis kostub roolivõimu suminat ja kui päris lõpuni pöörata muutub hääl tugevamaks. Õlitase normis, kuskilt ei leki. Samas teistel autodel (teist marki), sellist häält ei kostu.
Mis ees ootab? Pumba vahetus? Või on see normaalne?
Autoks Golf3 1,4 96a.
Tänud!
Mis ees ootab? Pumba vahetus? Või on see normaalne?
Autoks Golf3 1,4 96a.
Tänud!
Viimati muutis Raiq, 07 Juun 2011, 15:33, muudetud 1 kord kokku.
Tuttava Golf 4 läksid nii hullult lati tihendid läbi, et ööpäevaga voolas pmst tühjaks - sõideti ka veel peale seda ja siis tekkis ka selline pinin vms. vahetati latt ära ,aga pump jäi sama, pinin on siiani. Ju pump sai kahjustada. Äkki sul ka midagi sellist?
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
Nii,ka minul roolivõimu õli vahetatud,panin ka selle sidruni:lol:õli sisse ja vapsee vagane on välja arvatud siis kui päris lõppu rooli keeran,siis kräunub käes:bigsmile: ja kui hoiangi lõpus ja gaasi ei anna sureb vapsee mootor välja,nu on ikka jama kogu aeg:thumbdown:Raiq kirjutas:Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
ÄKKI KEEGI TEAB SELLE PÕHJUST MIKS VÄLJA SUREB?MIDA TEHA?
-
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
- Telefon: 53817171
- Auto: G2 1.6d, G3 gt
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Kinni poob, nii ei tohi teha.tarmi20 kirjutas:Nii,ka minul roolivõimu õli vahetatud,panin ka selle sidruni:lol:õli sisse ja vapsee vagane on välja arvatud siis kui päris lõppu rooli keeran,siis kräunub käes:bigsmile: ja kui hoiangi lõpus ja gaasi ei anna sureb vapsee mootor välja,nu on ikka jama kogu aeg:thumbdown:Raiq kirjutas:Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
ÄKKI KEEGI TEAB SELLE PÕHJUST MIKS VÄLJA SUREB?MIDA TEHA?
Mina näiteks hoidun manööverdades rooli täitsa välja keeramast. Ei ole mõtet retsida ju, lased nõksu tagasi ja ok.
Põhjus on vanas pumbas.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
no jah,kui järgmine kord naine rooli veel põhja keerab siis annan kohe vastu näppe:lol:El`Lango kirjutas:Kinni poob, nii ei tohi teha.tarmi20 kirjutas:Nii,ka minul roolivõimu õli vahetatud,panin ka selle sidruni:lol:õli sisse ja vapsee vagane on välja arvatud siis kui päris lõppu rooli keeran,siis kräunub käes:bigsmile: ja kui hoiangi lõpus ja gaasi ei anna sureb vapsee mootor välja,nu on ikka jama kogu aeg:thumbdown:Raiq kirjutas:Õli vahetatud, kasutasin vahetuseks suurt süstalt, millega tõmbasin õlipaagi tühjaks siis uus õli sisse, mootor käima ja rooli mõlemale poole korra välja keerata, nii 4-5 korda kuni õli on enam vähem puhas. Õliks soovitati poes Citroeni hüdrosüsteemi rohelist õli, mis pidi olema analoog VW G000 200 õlile, ainult Citroen kasutab teist markeeringut. Ja muidugi hind on odavam 98.-/l , VW orig. 300.- vastu.
Tulemustest siis kah, tundub et jäi vaiksemaks küll.
ÄKKI KEEGI TEAB SELLE PÕHJUST MIKS VÄLJA SUREB?MIDA TEHA?
Mina näiteks hoidun manööverdades rooli täitsa välja keeramast. Ei ole mõtet retsida ju, lased nõksu tagasi ja ok.
Põhjus on vanas pumbas.
Kasutaja henviita,pumba lõdviku eemaldamisega saad kõige lihtsamini pumba süsteemi tühjendada. tarmi20. Kui rool max asendisse keerata ja siis kägiseb on ju rihm lõdva,või isegi uus rihm tuua. Pump on korras. Tee see rihma kontroll ära,vajadusel vaheta ja vaata siis rooli lõppu keerates,kas sureb mootor välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
Tänud juhenduse eest...aga ma pole kunagi varem roolivõimu rihma vahetanud:(T6nis2 kirjutas:Kasutaja henviita,pumba lõdviku eemaldamisega saad kõige lihtsamini pumba süsteemi tühjendada. tarmi20. Kui rool max asendisse keerata ja siis kägiseb on ju rihm lõdva,või isegi uus rihm tuua. Pump on korras. Tee see rihma kontroll ära,vajadusel vaheta ja vaata siis rooli lõppu keerates,kas sureb mootor välja.
Mis seal ikka rasket, 2 polti natuke lahti, keerad hammas mutrit vms ja vana rihm maha, uus peale. Kaua see ei võta, algajal max 30min 

VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725