Passat B6 rooli vibratsioon!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B6 rooli vibratsioon!
Vabandan mu vaene keele pärast, loodan, et lugupeetud moderaatorid parandavad vead ära.
Probleem selles, et panin uued veljed ja rehvid auto all ja kohe märkasin, et kiirusel alates 100 km/h hakkab rool vibreerima. Vibratsioon on aeg aelt tugev ja pärast nõrk, esineb ja päast kaob. Ene auto all olid 17’ veljed ja 225/45 rehvid.
Alguses arvasin, et proobleem oli rattadega, aga balans on juba kaks korda tehtud ja iga kord rattad oli korras.
Auto Passat B6
Veljed Audi A8 Monoblock 8x18 ET48 – sirged
Rehvid Nexen 225/40/18 - uued
Netis leidsin paar inimesed sama probleemisega, aga kindel vastus ikka puudub.
Intermittent vibration in steering wheel at highway speeds
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4391317" onclick="window.open(this.href);return false;
Steering wheel vibration
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4226845" onclick="window.open(this.href);return false;
„Could well be either the wheel bearings or a CV joint. When one or the other gets extremely worn, you can get vibrations from imperfections in the pavement. Does the vibration start/stop when you either apply power or lift off? I've also seen it happen when you're say, on the highway and turn the steering wheel (which loads the bearing and stops the vibration). When the wheel comes back straight, the vibration starts again because the 'play' comes back“.
Ei soovi otse teenindusele pöörduda, sest seal „ärimehed“ kohe vahetavad pool auto ära ja probleem jääb.
Äkki keegi võiks soovitada mingi tark tegija või hea repotatsioonidega ja natukene odavam teenindus ka...
Ette tänades!
Probleem selles, et panin uued veljed ja rehvid auto all ja kohe märkasin, et kiirusel alates 100 km/h hakkab rool vibreerima. Vibratsioon on aeg aelt tugev ja pärast nõrk, esineb ja päast kaob. Ene auto all olid 17’ veljed ja 225/45 rehvid.
Alguses arvasin, et proobleem oli rattadega, aga balans on juba kaks korda tehtud ja iga kord rattad oli korras.
Auto Passat B6
Veljed Audi A8 Monoblock 8x18 ET48 – sirged
Rehvid Nexen 225/40/18 - uued
Netis leidsin paar inimesed sama probleemisega, aga kindel vastus ikka puudub.
Intermittent vibration in steering wheel at highway speeds
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4391317" onclick="window.open(this.href);return false;
Steering wheel vibration
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4226845" onclick="window.open(this.href);return false;
„Could well be either the wheel bearings or a CV joint. When one or the other gets extremely worn, you can get vibrations from imperfections in the pavement. Does the vibration start/stop when you either apply power or lift off? I've also seen it happen when you're say, on the highway and turn the steering wheel (which loads the bearing and stops the vibration). When the wheel comes back straight, the vibration starts again because the 'play' comes back“.
Ei soovi otse teenindusele pöörduda, sest seal „ärimehed“ kohe vahetavad pool auto ära ja probleem jääb.
Äkki keegi võiks soovitada mingi tark tegija või hea repotatsioonidega ja natukene odavam teenindus ka...
Ette tänades!
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:40, muudetud 1 kord kokku.
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
Tanan. Olen nendele just praegu helistanud ja kohane vastus oli, et rehvid vajavad balanseerida...Maahärra kirjutas:Käi ära sellises kohas - Väike Wolkar. Mina isiklikult arvan, et sinu autol hakkab mõni rooliots töölepingut lõpetama...
E. Võibolla on see vibratsioon seotud ka teekattest ja selle olukorrast?
[Muudetud: 21-6-2009 Maahärra ]
Argument, et sama protseduur ei aitanud viimaset kaks korda mees arvesse ei võtnud...
Aga leppisime kokku, et astun 25. juunil läbi ja siis vaatame edasi...
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Ot: aga mis firma see Nexen on, mingi China või, pole nagu sellise firma toodangut veel kohanud. Pane ikka aksepteeritud firma rehvid, ehk siis kaovad ka vibreerimis mured.
Ise kasutanud aastaid Good Yeari või Continentali tooteid ja pole kordagi pidanud nurisema, ega pole kunagi ka kevadisel/talvisel ratta vahetusel neid neid pidanud üle balanssima. Üldiselt ei mäletagi mis asi on vibra roolis.
Ise kasutanud aastaid Good Yeari või Continentali tooteid ja pole kordagi pidanud nurisema, ega pole kunagi ka kevadisel/talvisel ratta vahetusel neid neid pidanud üle balanssima. Üldiselt ei mäletagi mis asi on vibra roolis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Rääkides rehvidest,rääkides õlidest ei saa olla sellist ööd ja päeva erinevate firmade vahel,et üks on saast,teine super tegija. Nõuded materjalile pannakse paika teatud reeglite järgi. Loomulikult on ,,kehvemaid,, ja paremaid,rehve, õlisid. kuid mitte nii et panin uued rehvid autole alla ja ,,sattus,, saast. Nexen võib küll olla tundmatu firma,kuid siiski läbinud kõik sertifitseerimis testid.
Järgmine kord kui rehve balanseerima lähed siis otsi koht, kus ei keerata velge keskelt ühe suure mutriga kinni vaid vastava käpaga mis surub velje vastu pinki ratta originaal poltide kohast ja las panevad siis ratta tasakaalu. Lase pingist ära võtta ja siis lase uuesti pinki panna ja kui nüüd uuesti kohe kontrollides näitab masin juba 10g ja rohkem siis on kas pink vigane või on milleski muus viga nad vibreerivad sul ikka. Kui aga näitab 5g ja alla siis peaks mured kadunud olema kindlalt.
Üldjuhul käpaga kinnitust võimaldavas pingis on see tavaliselt paigas. Suure velje korral keskkinnitusega pingis ei saagi soovitud tulemust.
Olen ise aastaid tegelenud suurte ja laiade vlgedega ja kogemused selles osas suured.
On olnud ka juhust kus 17 tolli ratast tasakaalustades nulli ja uuesti pinki pannes näitab masin taas 40 ja 30 ehk siis ei saagi aru mis on selle tasakaalustuse mõte.
Olgu firmaks kas vianor või hinkus või mis iganes, kindel ei tasu kunagi olla
[Muudetud: 22-6-2009 alts20]
Üldjuhul käpaga kinnitust võimaldavas pingis on see tavaliselt paigas. Suure velje korral keskkinnitusega pingis ei saagi soovitud tulemust.
Olen ise aastaid tegelenud suurte ja laiade vlgedega ja kogemused selles osas suured.
On olnud ka juhust kus 17 tolli ratast tasakaalustades nulli ja uuesti pinki pannes näitab masin taas 40 ja 30 ehk siis ei saagi aru mis on selle tasakaalustuse mõte.
Olgu firmaks kas vianor või hinkus või mis iganes, kindel ei tasu kunagi olla
[Muudetud: 22-6-2009 alts20]
Kahjuks olemas vaid vanad 17' veljed, vanad 17' rehvid ammu muudud.jussike kirjutas:No pane siis prooviks vanad rattad tagasi, kui siis vibra kaob, siis tead ju küll milles viga.
Kas tsentreerimis rõngad on või on augud identsed, ehk satub ratas valesti võlli otsa.
Tsentreerimis rõngad puuduvad, augud identsed.
+ Nexen Tyres Test - LINK
Isiklikult praegu et asi on rehivdest,
Kui ma ei eksi siis uute Peugeot autode all on ka Nexen rehvid.
+ kas keegil olemas 18' veljede/rehvide komplekt laenamiseks?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
Tanan, aga kas void mingi konkreetne firma soovitada? Tallinnas?alts20 kirjutas:Järgmine kord kui rehve balanseerima lähed siis otsi koht, kus ei keerata velge keskelt ühe suure mutriga kinni vaid vastava käpaga mis surub velje vastu pinki ratta originaal poltide kohast ja las panevad siis ratta tasakaalu. Lase pingist ära võtta ja siis lase uuesti pinki panna ja kui nüüd uuesti kohe kontrollides näitab masin juba 10g ja rohkem siis on kas pink vigane või on milleski muus viga nad vibreerivad sul ikka. Kui aga näitab 5g ja alla siis peaks mured kadunud olema kindlalt.
Üldjuhul käpaga kinnitust võimaldavas pingis on see tavaliselt paigas. Suure velje korral keskkinnitusega pingis ei saagi soovitud tulemust.
Olen ise aastaid tegelenud suurte ja laiade vlgedega ja kogemused selles osas suured.
On olnud ka juhust kus 17 tolli ratast tasakaalustades nulli ja uuesti pinki pannes näitab masin taas 40 ja 30 ehk siis ei saagi aru mis on selle tasakaalustuse mõte.
Olgu firmaks kas vianor või hinkus või mis iganes, kindel ei tasu kunagi olla
[Muudetud: 22-6-2009 alts20]
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
Sull hakkab vibrerima rooli allates 100km/h? aga pole proovinud 160km/h? kui jaab ära siis võin pakkuda et viga on hoopis sarnirid või nende kinnitus! endal oli sama viga Audi 80, oli veled 16"x8" ja rehv oli 215/55.Eriti kurvides on kõva vibratsion,ja proovi kindlasti mõlenad tee kated; uus asvalt ja vana asvalt. NB. ära mentidele vahele jaa!!!!
160 km/h olen juba proovinud, mõlemad tee kated kaslava34 kirjutas:Sull hakkab vibrerima rooli allates 100km/h? aga pole proovinud 160km/h? kui jaab ära siis võin pakkuda et viga on hoopis sarnirid või nende kinnitus! endal oli sama viga Audi 80, oli veled 16"x8" ja rehv oli 215/55.Eriti kurvides on kõva vibratsion,ja proovi kindlasti mõlenad tee kated; uus asvalt ja vana asvalt. NB. ära mentidele vahele jaa!!!!

My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
Igaks juhuks võid kontrolida sarniirid ja laagrid, rooliotsad kah eriti sisemised rooliotsad, ega paha kah ei tee kui on konrolid.Ise arvan kah et rehvid on korras.Reporter kirjutas:160 km/h olen juba proovinud, mõlemad tee kated kaslava34 kirjutas:Sull hakkab vibrerima rooli allates 100km/h? aga pole proovinud 160km/h? kui jaab ära siis võin pakkuda et viga on hoopis sarnirid või nende kinnitus! endal oli sama viga Audi 80, oli veled 16"x8" ja rehv oli 215/55.Eriti kurvides on kõva vibratsion,ja proovi kindlasti mõlenad tee kated; uus asvalt ja vana asvalt. NB. ära mentidele vahele jaa!!!!just seeparast arvan, et asi pole rehvidest.

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Mis ajast tekitavad mittepöörlevad asjad vibratsiooni? Laager hakkab enne undama, kui vibrat tekitama.
Kuna on tegemist tundmatu firma rehvidega ei saa ka mingit kvaliteeti loota. Suuremal kiirusel muutub ju rehvi kuju päris palju ja kui see muutumine toimub ebasümmeetriliselt, siis ongi vibra käes, isegi kui on grammi täpsusega balansis.
[Muudetud: 24-6-2009 jussike]
Kuna on tegemist tundmatu firma rehvidega ei saa ka mingit kvaliteeti loota. Suuremal kiirusel muutub ju rehvi kuju päris palju ja kui see muutumine toimub ebasümmeetriliselt, siis ongi vibra käes, isegi kui on grammi täpsusega balansis.
[Muudetud: 24-6-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Asjadest on nii palju, et olen käinud Väike Wolkari spetside/omaniku juures, kes ütles, et on kindel, et probleem on balansist.
Samal ajal ta ei soovinud minuga proovisõit teha ja palus auto jätta. Juhul, kui balanseerimine ei aita, pidid ma selle eest ikka maksma.
Ja ma ka aru ei saanud, miks tema vana kooli balanseerimistehnika on parem kui Vianori oma?
Uhe sõnuga, ei soovinud ma tema käest teenused soetada, kuna arvan, et pole mõttet usuldada inimesele, kellel kliendi jaoks eriti aega pole, aga aeg, et arvet teha leib ta kindlasti.
Anyway, otsin mõmi teine teenindus - ideed?
Samal ajal ta ei soovinud minuga proovisõit teha ja palus auto jätta. Juhul, kui balanseerimine ei aita, pidid ma selle eest ikka maksma.
Ja ma ka aru ei saanud, miks tema vana kooli balanseerimistehnika on parem kui Vianori oma?
Uhe sõnuga, ei soovinud ma tema käest teenused soetada, kuna arvan, et pole mõttet usuldada inimesele, kellel kliendi jaoks eriti aega pole, aga aeg, et arvet teha leib ta kindlasti.
Anyway, otsin mõmi teine teenindus - ideed?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Kunagi üks Vianori mees rääkis, et need Nexeni rehvid pidid pm sama jubedad olema nagu protid ja seega enam-vähem võimatu tasakaalu panna.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
1. Ma ostsin neid kasutaja Tomson11 käest.jussike kirjutas:Mine nüüd sinna kohta, kust sa need rehvid ostsid ja ütle, et pangu need balanssi. Kui nad seda ei suuda, ostku tagasi või vahetagu ringi need juustud.
2. Et rehvid tagasi anda, või raha küsida, mul vaja mingid tõendid. Praegune olukord on selline, et balansseerimistehnika näitas, et rattaga kõik korras ja kõik.
Saksa Autole pöörduda finantsseis praegu ei luba, nii et otsin mingi odavam teenindus, mis võib öelda, kas asi on rehvidest, või autost…
Igasugune abi probleemilahendamiseks teretulnud!
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Rehvide käitumise kohta 100km/h kiirusel ei tea ikka keegi midagi .. ja ei hakkagi teada saama ju 
Minul eelmine jooks Michelin'i rehve hakkas lõpuks (loe: rehvile märgitud kulumise indikaatorini kuludes pluss vanus) täielikult mäkra mängima. Nimelt läks vähemalt üks rehv nii loperguseks et hakkas tagumise rattana juba tunda andma. Ei saanud mina ka alguses aru,et mis jama on ... midagi nagu taga raputab teatud kiiruste vahemikus. Lõpuks avastasin, kui olin auto üles tõstnud ja käega ratast ringi ajasin, siis oli näha, et rehvi pind ei jookse ühtlaselt vaid lainetab kergelt.
Seega, kui neid Nexeni rehve on kasvõi valesti ladustatud enne kasutama hakkamist, siis ongi valmis - deffekt sees, lainetavad, loperdavad või midagi veel.
Muud varianti eriti ei ole, kui proovi kuskilt saada teine komplekt samade parameetritega velgi ja rehvi ning kui siis ei viska on viga sinu rehvides/velgedes.

Minul eelmine jooks Michelin'i rehve hakkas lõpuks (loe: rehvile märgitud kulumise indikaatorini kuludes pluss vanus) täielikult mäkra mängima. Nimelt läks vähemalt üks rehv nii loperguseks et hakkas tagumise rattana juba tunda andma. Ei saanud mina ka alguses aru,et mis jama on ... midagi nagu taga raputab teatud kiiruste vahemikus. Lõpuks avastasin, kui olin auto üles tõstnud ja käega ratast ringi ajasin, siis oli näha, et rehvi pind ei jookse ühtlaselt vaid lainetab kergelt.
Seega, kui neid Nexeni rehve on kasvõi valesti ladustatud enne kasutama hakkamist, siis ongi valmis - deffekt sees, lainetavad, loperdavad või midagi veel.
Muud varianti eriti ei ole, kui proovi kuskilt saada teine komplekt samade parameetritega velgi ja rehvi ning kui siis ei viska on viga sinu rehvides/velgedes.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Vaata, T6nis2, meil siin tehakse selliseid asju nagu "rehvitest" .. "talverehvide test" jne. Kui sa nüüd mõnda neist vaatad, siis mõni toode saab seal ühes testis 1 punkti samas kui teine toode saab 10 punkti (piltlikult on nii). Ütle nüüd veelkord, et rehvil ja rehvil EI saa olla suurt vahet! Ma toon sulle ühe näite elust enesest. Mina ostsin passatile alla Goodyear Ultragrip Extreme naastrehvid. Olen nendega 2 talve sõitnud .. vähemalt 20 000 km, suhteliselt palju mööda kuiva asfalti ja linnas valgusfooride tagant startinud. Naastudest on alles julgelt üle 95% ning naastudel on endiselt teravad kõvasulam otsad alles. Isa ostis aga mõned aastad tagasi mingid Nankangi naastrehvid oma golfile. Golf seisab enamus talve katuse all ja healjuhul tuleb paartuhat km läbisõitu. Enamus sõidust toimub mööda lumiseid teid. Praeguseks pole neil rehvidel peaaegu üldse naastusid alles ja need mis on .. need on ilma kõvasulam otstetaT6nis2 kirjutas:Rääkides rehvidest,rääkides õlidest ei saa olla sellist ööd ja päeva erinevate firmade vahel,et üks on saast,teine super tegija. Nõuded materjalile pannakse paika teatud reeglite järgi. Loomulikult on ,,kehvemaid,, ja paremaid,rehve, õlisid. kuid mitte nii et panin uued rehvid autole alla ja ,,sattus,, saast. Nexen võib küll olla tundmatu firma,kuid siiski läbinud kõik sertifitseerimis testid.

Järeldused kahe toote erinevuses võib iga mees/naine nüüd ise teha

Täpselt sama teema õlide kohta .. no ei vaheta mina oma Castroli toodet mõne Erimelli määrde vastu

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄