Passat B6 rooli vibratsioon!

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Passat B6 rooli vibratsioon!

Lugemata postitus Postitas Reporter »

Vabandan mu vaene keele pärast, loodan, et lugupeetud moderaatorid parandavad vead ära.

Probleem selles, et panin uued veljed ja rehvid auto all ja kohe märkasin, et kiirusel alates 100 km/h hakkab rool vibreerima. Vibratsioon on aeg aelt tugev ja pärast nõrk, esineb ja päast kaob. Ene auto all olid 17’ veljed ja 225/45 rehvid.

Alguses arvasin, et proobleem oli rattadega, aga balans on juba kaks korda tehtud ja iga kord rattad oli korras.

Auto Passat B6
Veljed Audi A8 Monoblock 8x18 ET48 – sirged
Rehvid Nexen 225/40/18 - uued

Netis leidsin paar inimesed sama probleemisega, aga kindel vastus ikka puudub.

Intermittent vibration in steering wheel at highway speeds
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4391317" onclick="window.open(this.href);return false;

Steering wheel vibration
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4226845" onclick="window.open(this.href);return false;

„Could well be either the wheel bearings or a CV joint. When one or the other gets extremely worn, you can get vibrations from imperfections in the pavement. Does the vibration start/stop when you either apply power or lift off? I've also seen it happen when you're say, on the highway and turn the steering wheel (which loads the bearing and stops the vibration). When the wheel comes back straight, the vibration starts again because the 'play' comes back“.

Ei soovi otse teenindusele pöörduda, sest seal „ärimehed“ kohe vahetavad pool auto ära ja probleem jääb.
Äkki keegi võiks soovitada mingi tark tegija või hea repotatsioonidega ja natukene odavam teenindus ka...

Ette tänades!
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:40, muudetud 1 kord kokku.
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1222
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 56 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Maahärra »

Käi ära sellises kohas - Väike Wolkar. Mina isiklikult arvan, et sinu autol hakkab mõni rooliots töölepingut lõpetama...

E. Võibolla on see vibratsioon seotud ka teekattest ja selle olukorrast?

[Muudetud: 21-6-2009 Maahärra ]
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

Maahärra kirjutas:Käi ära sellises kohas - Väike Wolkar. Mina isiklikult arvan, et sinu autol hakkab mõni rooliots töölepingut lõpetama...

E. Võibolla on see vibratsioon seotud ka teekattest ja selle olukorrast?

[Muudetud: 21-6-2009 Maahärra ]
Tanan. Olen nendele just praegu helistanud ja kohane vastus oli, et rehvid vajavad balanseerida...
Argument, et sama protseduur ei aitanud viimaset kaks korda mees arvesse ei võtnud...
Aga leppisime kokku, et astun 25. juunil läbi ja siis vaatame edasi...
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ju on sul kaks korda järest valesti balanseeritud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

jussike kirjutas:Ju on sul kaks korda järest valesti balanseeritud.
Kus siis tasub balanseerida, kui isegi Vianoris balanseeritatakse valesti?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

No pane siis prooviks vanad rattad tagasi, kui siis vibra kaob, siis tead ju küll milles viga.
Kas tsentreerimis rõngad on või on augud identsed, ehk satub ratas valesti võlli otsa.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Crow
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 23 Juul 2005, 19:54
Asukoht: EST Pärnu

Lugemata postitus Postitas Crow »

Oli G4 sama teema ja viga olid rehvides. Ostsin teised rehvid ja viga kadus.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ot: aga mis firma see Nexen on, mingi China või, pole nagu sellise firma toodangut veel kohanud. Pane ikka aksepteeritud firma rehvid, ehk siis kaovad ka vibreerimis mured.

Ise kasutanud aastaid Good Yeari või Continentali tooteid ja pole kordagi pidanud nurisema, ega pole kunagi ka kevadisel/talvisel ratta vahetusel neid neid pidanud üle balanssima. Üldiselt ei mäletagi mis asi on vibra roolis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Rääkides rehvidest,rääkides õlidest ei saa olla sellist ööd ja päeva erinevate firmade vahel,et üks on saast,teine super tegija. Nõuded materjalile pannakse paika teatud reeglite järgi. Loomulikult on ,,kehvemaid,, ja paremaid,rehve, õlisid. kuid mitte nii et panin uued rehvid autole alla ja ,,sattus,, saast. Nexen võib küll olla tundmatu firma,kuid siiski läbinud kõik sertifitseerimis testid.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Järgmine kord kui rehve balanseerima lähed siis otsi koht, kus ei keerata velge keskelt ühe suure mutriga kinni vaid vastava käpaga mis surub velje vastu pinki ratta originaal poltide kohast ja las panevad siis ratta tasakaalu. Lase pingist ära võtta ja siis lase uuesti pinki panna ja kui nüüd uuesti kohe kontrollides näitab masin juba 10g ja rohkem siis on kas pink vigane või on milleski muus viga nad vibreerivad sul ikka. Kui aga näitab 5g ja alla siis peaks mured kadunud olema kindlalt.
Üldjuhul käpaga kinnitust võimaldavas pingis on see tavaliselt paigas. Suure velje korral keskkinnitusega pingis ei saagi soovitud tulemust.
Olen ise aastaid tegelenud suurte ja laiade vlgedega ja kogemused selles osas suured.
On olnud ka juhust kus 17 tolli ratast tasakaalustades nulli ja uuesti pinki pannes näitab masin taas 40 ja 30 ehk siis ei saagi aru mis on selle tasakaalustuse mõte.

Olgu firmaks kas vianor või hinkus või mis iganes, kindel ei tasu kunagi olla

[Muudetud: 22-6-2009 alts20]

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

jussike kirjutas:No pane siis prooviks vanad rattad tagasi, kui siis vibra kaob, siis tead ju küll milles viga.
Kas tsentreerimis rõngad on või on augud identsed, ehk satub ratas valesti võlli otsa.
Kahjuks olemas vaid vanad 17' veljed, vanad 17' rehvid ammu muudud.
Tsentreerimis rõngad puuduvad, augud identsed.
+ Nexen Tyres Test - LINK
Isiklikult praegu et asi on rehivdest,
Kui ma ei eksi siis uute Peugeot autode all on ka Nexen rehvid.
+ kas keegil olemas 18' veljede/rehvide komplekt laenamiseks?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

alts20 kirjutas:Järgmine kord kui rehve balanseerima lähed siis otsi koht, kus ei keerata velge keskelt ühe suure mutriga kinni vaid vastava käpaga mis surub velje vastu pinki ratta originaal poltide kohast ja las panevad siis ratta tasakaalu. Lase pingist ära võtta ja siis lase uuesti pinki panna ja kui nüüd uuesti kohe kontrollides näitab masin juba 10g ja rohkem siis on kas pink vigane või on milleski muus viga nad vibreerivad sul ikka. Kui aga näitab 5g ja alla siis peaks mured kadunud olema kindlalt.
Üldjuhul käpaga kinnitust võimaldavas pingis on see tavaliselt paigas. Suure velje korral keskkinnitusega pingis ei saagi soovitud tulemust.
Olen ise aastaid tegelenud suurte ja laiade vlgedega ja kogemused selles osas suured.
On olnud ka juhust kus 17 tolli ratast tasakaalustades nulli ja uuesti pinki pannes näitab masin taas 40 ja 30 ehk siis ei saagi aru mis on selle tasakaalustuse mõte.

Olgu firmaks kas vianor või hinkus või mis iganes, kindel ei tasu kunagi olla

[Muudetud: 22-6-2009 alts20]
Tanan, aga kas void mingi konkreetne firma soovitada? Tallinnas?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

slava34
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Mär 2009, 22:38
Auto: Audi 80
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas slava34 »

Sull hakkab vibrerima rooli allates 100km/h? aga pole proovinud 160km/h? kui jaab ära siis võin pakkuda et viga on hoopis sarnirid või nende kinnitus! endal oli sama viga Audi 80, oli veled 16"x8" ja rehv oli 215/55.Eriti kurvides on kõva vibratsion,ja proovi kindlasti mõlenad tee kated; uus asvalt ja vana asvalt. NB. ära mentidele vahele jaa!!!!

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

slava34 kirjutas:Sull hakkab vibrerima rooli allates 100km/h? aga pole proovinud 160km/h? kui jaab ära siis võin pakkuda et viga on hoopis sarnirid või nende kinnitus! endal oli sama viga Audi 80, oli veled 16"x8" ja rehv oli 215/55.Eriti kurvides on kõva vibratsion,ja proovi kindlasti mõlenad tee kated; uus asvalt ja vana asvalt. NB. ära mentidele vahele jaa!!!!
160 km/h olen juba proovinud, mõlemad tee kated ka ;) just seeparast arvan, et asi pole rehvidest.
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

slava34
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Mär 2009, 22:38
Auto: Audi 80
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas slava34 »

Reporter kirjutas:
slava34 kirjutas:Sull hakkab vibrerima rooli allates 100km/h? aga pole proovinud 160km/h? kui jaab ära siis võin pakkuda et viga on hoopis sarnirid või nende kinnitus! endal oli sama viga Audi 80, oli veled 16"x8" ja rehv oli 215/55.Eriti kurvides on kõva vibratsion,ja proovi kindlasti mõlenad tee kated; uus asvalt ja vana asvalt. NB. ära mentidele vahele jaa!!!!
160 km/h olen juba proovinud, mõlemad tee kated ka ;) just seeparast arvan, et asi pole rehvidest.
Igaks juhuks võid kontrolida sarniirid ja laagrid, rooliotsad kah eriti sisemised rooliotsad, ega paha kah ei tee kui on konrolid.Ise arvan kah et rehvid on korras.:starhit:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Mis ajast tekitavad mittepöörlevad asjad vibratsiooni? Laager hakkab enne undama, kui vibrat tekitama.

Kuna on tegemist tundmatu firma rehvidega ei saa ka mingit kvaliteeti loota. Suuremal kiirusel muutub ju rehvi kuju päris palju ja kui see muutumine toimub ebasümmeetriliselt, siis ongi vibra käes, isegi kui on grammi täpsusega balansis.

[Muudetud: 24-6-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

Asjadest on nii palju, et olen käinud Väike Wolkari spetside/omaniku juures, kes ütles, et on kindel, et probleem on balansist.
Samal ajal ta ei soovinud minuga proovisõit teha ja palus auto jätta. Juhul, kui balanseerimine ei aita, pidid ma selle eest ikka maksma.
Ja ma ka aru ei saanud, miks tema vana kooli balanseerimistehnika on parem kui Vianori oma?
Uhe sõnuga, ei soovinud ma tema käest teenused soetada, kuna arvan, et pole mõttet usuldada inimesele, kellel kliendi jaoks eriti aega pole, aga aeg, et arvet teha leib ta kindlasti.

Anyway, otsin mõmi teine teenindus - ideed?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Kunagi üks Vianori mees rääkis, et need Nexeni rehvid pidid pm sama jubedad olema nagu protid ja seega enam-vähem võimatu tasakaalu panna.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Mine nüüd sinna kohta, kust sa need rehvid ostsid ja ütle, et pangu need balanssi. Kui nad seda ei suuda, ostku tagasi või vahetagu ringi need juustud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

jussike kirjutas:Mine nüüd sinna kohta, kust sa need rehvid ostsid ja ütle, et pangu need balanssi. Kui nad seda ei suuda, ostku tagasi või vahetagu ringi need juustud.
1. Ma ostsin neid kasutaja Tomson11 käest.
2. Et rehvid tagasi anda, või raha küsida, mul vaja mingid tõendid. Praegune olukord on selline, et balansseerimistehnika näitas, et rattaga kõik korras ja kõik.
Saksa Autole pöörduda finantsseis praegu ei luba, nii et otsin mingi odavam teenindus, mis võib öelda, kas asi on rehvidest, või autost…

Igasugune abi probleemilahendamiseks teretulnud!
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Stollu »

Lahendus: sõida alla saja , et vibra ei tekiks :)

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

Stollu kirjutas:Lahendus: sõida alla saja , et vibra ei tekiks :)
Tänan, aga äkki keegel veel mingi targem idee?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

ei tulegi muud tarka pähe,kui lase lõtkud üle vaadata ja kui kõik korras,siis sillastendi. kui see ka on korras,siis vist jäävad üle rattad või ehk pooltelje otsad.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Rehvide käitumise kohta 100km/h kiirusel ei tea ikka keegi midagi .. ja ei hakkagi teada saama ju :)

Minul eelmine jooks Michelin'i rehve hakkas lõpuks (loe: rehvile märgitud kulumise indikaatorini kuludes pluss vanus) täielikult mäkra mängima. Nimelt läks vähemalt üks rehv nii loperguseks et hakkas tagumise rattana juba tunda andma. Ei saanud mina ka alguses aru,et mis jama on ... midagi nagu taga raputab teatud kiiruste vahemikus. Lõpuks avastasin, kui olin auto üles tõstnud ja käega ratast ringi ajasin, siis oli näha, et rehvi pind ei jookse ühtlaselt vaid lainetab kergelt.

Seega, kui neid Nexeni rehve on kasvõi valesti ladustatud enne kasutama hakkamist, siis ongi valmis - deffekt sees, lainetavad, loperdavad või midagi veel.

Muud varianti eriti ei ole, kui proovi kuskilt saada teine komplekt samade parameetritega velgi ja rehvi ning kui siis ei viska on viga sinu rehvides/velgedes.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

T6nis2 kirjutas:Rääkides rehvidest,rääkides õlidest ei saa olla sellist ööd ja päeva erinevate firmade vahel,et üks on saast,teine super tegija. Nõuded materjalile pannakse paika teatud reeglite järgi. Loomulikult on ,,kehvemaid,, ja paremaid,rehve, õlisid. kuid mitte nii et panin uued rehvid autole alla ja ,,sattus,, saast. Nexen võib küll olla tundmatu firma,kuid siiski läbinud kõik sertifitseerimis testid.
Vaata, T6nis2, meil siin tehakse selliseid asju nagu "rehvitest" .. "talverehvide test" jne. Kui sa nüüd mõnda neist vaatad, siis mõni toode saab seal ühes testis 1 punkti samas kui teine toode saab 10 punkti (piltlikult on nii). Ütle nüüd veelkord, et rehvil ja rehvil EI saa olla suurt vahet! Ma toon sulle ühe näite elust enesest. Mina ostsin passatile alla Goodyear Ultragrip Extreme naastrehvid. Olen nendega 2 talve sõitnud .. vähemalt 20 000 km, suhteliselt palju mööda kuiva asfalti ja linnas valgusfooride tagant startinud. Naastudest on alles julgelt üle 95% ning naastudel on endiselt teravad kõvasulam otsad alles. Isa ostis aga mõned aastad tagasi mingid Nankangi naastrehvid oma golfile. Golf seisab enamus talve katuse all ja healjuhul tuleb paartuhat km läbisõitu. Enamus sõidust toimub mööda lumiseid teid. Praeguseks pole neil rehvidel peaaegu üldse naastusid alles ja need mis on .. need on ilma kõvasulam otsteta :thumbdown:
Järeldused kahe toote erinevuses võib iga mees/naine nüüd ise teha :)
Täpselt sama teema õlide kohta .. no ei vaheta mina oma Castroli toodet mõne Erimelli määrde vastu :dork:
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Vasta

Mine “Kere & Sisu”