vw bora 1,9 TDI 81 kw 1999.a. suitseb veidi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

vw bora 1,9 TDI 81 kw 1999.a. suitseb veidi

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mure siis selline, et kui auto m?nda aega seisnud ja mootor t?iesti maha jahtunud ja uuesti s?itu minna siis algul 1-3 k?iguga kiirendades viskab sinist tagant v?lja. Palju seda ei tule samas ei saa ?elda et ka v?he. Peale veidi s?itmist ja uuesti kiirendades kaob ?ra.K?ivitades ei tule midagi v?lja, kuid just siis tuleb kui algul kiirendada, ei aita isegi 5 min. mootori soendamine.
Olen muidu t?heldanud v?ikest ?li s??mist nii 2000-3000 km peale ~200-300 ml.

Oskab ehk keegi ?elda milles viga. Algul autot ostes ei pannud k?ll seda t?hele, kuid tekkis minu arust peale seda kui olin paagi paar korda p?ris t?hjaks s?itnud. K?ttefilter vahetatud eelmine aasta s?gisel.
Diesel Power KEEPS ME GOING

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

mina pakkuks et turbo on l?bi et v?lli vahelt l??b ?li l?bi kompressori poole peale.Seda saad kontrollida sellega et v?tta turbo l?dvikud lahti ja vaata kui hullult ?li sees on.Teine v?mialus et mootoris on tekkinus surve sisse ja l??b ?levalt karteri tuulutusest ?li turbo l?dvikusse.aga eks anna teada mis viga oli:)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

turbo l?dvik oli jah seest ?line, kuid ei oska ?elda kas seda oli palju v v?he, sest olen suhelnud paljude dislavendadega ja see pidi norm olema et ?line veits. kuigi kui n?puga t?mmata l?dviku seest siis n?pp oli ikka p?ris ligane. Lisaka oli seal mustust kah mis nagu p?lemisj??kide moodi olid ja l?hnas kah nii.
Diesel Power KEEPS ME GOING

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Esimene asi mis ?lir?hu puudumisel kannatada saab on turbo.Soovitaks turbo maha v?tta ning viia asjatundjatele kontrolli.Juhul kui on v?ll vigastud v?ib ta mingil hetkel pooleks murduda.

Turbo remont ja konsultasioon Tartumaa T?rvandi.
Tel. 56565512

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Aga kuhu see ?lir?hk kaob siis? V?i l?heb turbo ?litustoru lihtsalt umbe?

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

mis ?li sa kasutad???

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Hetkel sees Castrol Magnatec Diesel 10W-40 ... viimane vahetus oli ~10 000 tagasi.
J?rgmisena plaanis sisse panna Mobil 1 ESP Formula 5W-30

[Muudetud: 8-5-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

peale s?idu l?ppu v?ta lahti k?igealumine turbo l?dvik ja las siis auto seisab paar tundi, sest kui turbo lekitab ?li siis selle paari tunniga vajub see k?ige alumisse kohta ja kui peale paari tunnist seismist on seal v?ike loik ja n??d s?itma minnes suitsu ei ole on mure teada
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

niih...sai siis l?puks ka alumise turbo l?dviku lahti v?etud, seest oli veidi m?rg, kuid mitte ligane nagu ?lemine turbol?dvik.
Sai ?htlasi tehtud ka ?livahetus ja avastatud, et millegi p?rast, kui rohkem gaasi anda, viskab v?ikseid ?lipritsmeid karteri tuulutusest ?hul?dvikusse millega ?henduses.

Oskab ehk keegi ?elda millest see nii v?ib olla. Sinna see ?li arvatavasti kaob. Veidi lekib ka vist klapikambrikaane tihend kuid seda v?ga v?he.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

keegi ei oska n?u anda?:(
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

tundub, et keegi ei oska midagi konkreetset öelda:( ?
Diesel Power KEEPS ME GOING

mtsn
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Mai 2009, 11:24
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas mtsn »

Minu 1.9 tdi 81kw on samuti lõdvikud seest vähe õlised, kuigi ei tohiks olla, siis tegelikkuses on ikkagi enamusel sellel mootoril väheke mustad need torud. Veaks võib olla kulunud turbo võlli laagrid, mille tulemusel siis tekibki suurem võlli lõtk ja auto tavaliselt hakkab rohkem õli tarbima, suitsema, halveneb minek ning võib teha tavapärasest teist häält. Ja kui turbo võll hakkab läbi minema, siis saad selle juurde lõdviku mahavõttes ning käega kontrollides kindlaks teha kui suur on lõtk. Kui on väike risti lõtk, siis see pole hullu, aga ei tohiks olla pikki lõtku. Samuti soovitan sul üle vaadata karterituulutus süstemi, kui see umbes, võib samuti turbo ajusi k...pida!!!
masuudipõleti

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

mtsn kirjutas:Minu 1.9 tdi 81kw on samuti lõdvikud seest vähe õlised, kuigi ei tohiks olla, siis tegelikkuses on ikkagi enamusel sellel mootoril väheke mustad need torud. Veaks võib olla kulunud turbo võlli laagrid, mille tulemusel siis tekibki suurem võlli lõtk ja auto tavaliselt hakkab rohkem õli tarbima, suitsema, halveneb minek ning võib teha tavapärasest teist häält. Ja kui turbo võll hakkab läbi minema, siis saad selle juurde lõdviku mahavõttes ning käega kontrollides kindlaks teha kui suur on lõtk. Kui on väike risti lõtk, siis see pole hullu, aga ei tohiks olla pikki lõtku. Samuti soovitan sul üle vaadata karterituulutus süstemi, kui see umbes, võib samuti turbo ajusi k...pida!!!
turbo lõtku pole kontrollinud kuid nagu eelnevalt kirjutasin, alumine lõdvik peale seismist väga vähe märg ning esialgse läbivaatuse tulemusena viskab karteri tuulutusest sisselaskesse õli kui lasta pöörded sinna 2500 kanti
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”