G2 käigukast
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 00:23
- Auto: Golf2 golf3 audi b6 audi b7 seat alhambra
- Asukoht: Tartu
G2 käigukast
Tere mul on G2 neljakäiguline käigukast tahaks vahetada automaadi või 5 käigulise manuali vastu aga ei leia kuskilt neid tähiseid ainult 020 leidsin aga koodi ei leia kuskilt http://www.brokevw.com/020ratios.html" onclick="window.open(this.href);return false; oskab keegi öelda kust ma need tähed leian?Nagu mina mõistan siis seal lehel viimasel pildil peaksid olema tähed kollases kastis aga seal mul oli mingi number... 7 4r10047 Mootor on 1.6 55kw bensiin 1987
[Muudetud: 3-7-2009 GreenGolf]
[Muudetud: 3-7-2009 GreenGolf]
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
4Ri asemele väga hea minu arust 4S. Otsa istub( nagu kõik 020 kastid peale Dohci otsa mõeldute), ülekandearvud(5s nati kiirem kui 4Ri neljas) omal kohal( liigub ka 5ndaga normaalselt ja on ka ökom). Kiirema 4T-ga hakkab 1,6 dünaamika kannatama, kuigi sõita kannatab.
Ilma midagi vahetamatta/modimatta 4se 5se vastu vahetusel ei pääse G2 puhul.
Probleeme tekib käiguhoovastikuga.
Esimeseks on käigukangi katte all olev valge plastosa, mis ei luba 4sel kangil piisavalt liikuda 5se kasti jaoks. Lahendusi kaks, kas hoovastiku vahetus(aega ja vaeva rohkem nõudev), või selle paremal küljel oleva väljaulatuva osa piisaval määral mahasaagimine/viilimine(lihtsam, kiirem ja sama hästi töötav lahendus).
Veel erinevad kaks hoovastiku osa kapoti all; kaksõlgne vahehoob(õlapikkused erinevad pisut), mis kasti külge kinnitub ja selle ja kasti lülitusmehhanismi vahele käiv plastvarras(5sel lühem). Esimest annab hoovastikust ülemääraste lõtkude kaotamise järel vajadusel kasutada, teise soovitaks igal juhul uue osta, kuna tegu väga odava(olenevalt poest hiljutistel kogemustel 12-35kr) ja suht kähku kuluva osaga.
Kui saad kasti koos selle külge kinnituva hoovastiku osaga on see muidugi lihtsam.
Kasti ja mootoripadja vaheline rattapoolne plekist tugi ka erinevad.
Spidoka näidu korrektsuse huvides tuleks ka selle tigu punase(1 hammas vähem kui 4Ri käival valgel) vastu vahetada.
Sai vist pisut hoogu mindud kribamisega...
Ilma midagi vahetamatta/modimatta 4se 5se vastu vahetusel ei pääse G2 puhul.
Probleeme tekib käiguhoovastikuga.
Esimeseks on käigukangi katte all olev valge plastosa, mis ei luba 4sel kangil piisavalt liikuda 5se kasti jaoks. Lahendusi kaks, kas hoovastiku vahetus(aega ja vaeva rohkem nõudev), või selle paremal küljel oleva väljaulatuva osa piisaval määral mahasaagimine/viilimine(lihtsam, kiirem ja sama hästi töötav lahendus).
Veel erinevad kaks hoovastiku osa kapoti all; kaksõlgne vahehoob(õlapikkused erinevad pisut), mis kasti külge kinnitub ja selle ja kasti lülitusmehhanismi vahele käiv plastvarras(5sel lühem). Esimest annab hoovastikust ülemääraste lõtkude kaotamise järel vajadusel kasutada, teise soovitaks igal juhul uue osta, kuna tegu väga odava(olenevalt poest hiljutistel kogemustel 12-35kr) ja suht kähku kuluva osaga.
Kui saad kasti koos selle külge kinnituva hoovastiku osaga on see muidugi lihtsam.
Kasti ja mootoripadja vaheline rattapoolne plekist tugi ka erinevad.
Spidoka näidu korrektsuse huvides tuleks ka selle tigu punase(1 hammas vähem kui 4Ri käival valgel) vastu vahetada.
Sai vist pisut hoogu mindud kribamisega...

-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Ma küsin kohe siia otsa, et kas on võimalik G2l vahetada käigukang niiviisi ära, et käiguhoovastikku lahti ei pea võtma? Mul on tagurpidikäigu piiraja kõrv ära murdunud(see valge plastist). Proovisin seda liimida ja terastihvte sisse panna aga ei jäänud pidama. Või oskab soovitada mingit liimi mis seda imeplastikut liimiks?!
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 07 Nov 2007, 22:01
- Telefon: 58005904
- Auto: Jeep Commander
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 4 korda
Forsis maksab uus käigukang tsipa üle 100 eegu. Selle vahetamine nii lihtne ei ole, peab ikka auto alla ronima. Hoovastiku käigukati küljest nüüd küll ei pea lahti võtma, põhja alt tuleb keerata lihtsalt see käigukangi korpus lahti ja kuidagi see vana käigukang sealt välja jebida ja uus asemele.
Samas sa võid proovida vana liimida nt keemilse metalliga, kui hästi teha peaks pidama jääma.
Samas sa võid proovida vana liimida nt keemilse metalliga, kui hästi teha peaks pidama jääma.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Hea, et hoovastikku jebima ei pea, aga auto alla ronimine pole probleem. Tänud vastuse eest.HardiGTI kirjutas:Forsis maksab uus käigukang tsipa üle 100 eegu. Selle vahetamine nii lihtne ei ole, peab ikka auto alla ronima. Hoovastiku käigukati küljest nüüd küll ei pea lahti võtma, põhja alt tuleb keerata lihtsalt see käigukangi korpus lahti ja kuidagi see vana käigukang sealt välja jebida ja uus asemele.
Samas sa võid proovida vana liimida nt keemilse metalliga, kui hästi teha peaks pidama jääma.

[Muudetud: 9-1-2010 Derthin]
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!