K: Õli temperatuuri andur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Õli temperatuuri andur
Nii teadjamehed...Probleem siis originaal õli temp. anduriga. Umbes kuu aega tagasi sai ostetud Autogauge õlirõhu kell ja sellega sai kaasa jagaja (4 auguga, millest üks läheb mootorisse). Jagajal ülemisse auku sai pandud ostetud õlirõhu kella andur, ühte küljepeal olevasse auku sai kinnine polt otsa ja teise originaal õli temperatuuri andur.
Autoks Corrado 1,8 G60
Probleem siis selles, et õli temperatuuri anduri skaala oleks nagu paigast ära. Kui õli tegelik temp. läheb nii umbes 100 kraadi peale näitab MFA-st 5o kraadi ja ega näidikus eriti üle 50 ei lähe kah, pigem kaob näit üldse ära kui mootor jahtub.
Nüüd täna võtsin vahetüki/jagaja küljest ära ning panin originaal õli temp. anduri üksi ja otse moorori külge, nüüd jälle kõik korras. Et oskab keegi õelda, et kas keermeliim võib segada anduri vooluga ühenduvust? Äkki on asi hoopis selles, et kui õli temp. andur külili on, siis see mõjutab kuidagi (muidu andur püstises asendis)?
Autoks Corrado 1,8 G60
Probleem siis selles, et õli temperatuuri anduri skaala oleks nagu paigast ära. Kui õli tegelik temp. läheb nii umbes 100 kraadi peale näitab MFA-st 5o kraadi ja ega näidikus eriti üle 50 ei lähe kah, pigem kaob näit üldse ära kui mootor jahtub.
Nüüd täna võtsin vahetüki/jagaja küljest ära ning panin originaal õli temp. anduri üksi ja otse moorori külge, nüüd jälle kõik korras. Et oskab keegi õelda, et kas keermeliim võib segada anduri vooluga ühenduvust? Äkki on asi hoopis selles, et kui õli temp. andur külili on, siis see mõjutab kuidagi (muidu andur püstises asendis)?
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
Nii sai siis õlitemp. andur neliku tippu pandud ehk püstisesse asendisse ja sai kasutatud ka keermeliimi. Tulemuseks sama jama mis eelmine kord, kuid seekord üle 60 kraadi ei lähe (sisuliselt mfa 60kraadi = tegelikult umbes veits üle 100kraadi).
Täiesti ulme:mad:
Keegi tõesti pole maadelnud sama jamaga ja ei oska mingit abistavat sõna õelda?
Eks siis peab jälle lahti võtma ja keermeliimita kokku tagasi panema. Eelmise nelikul keerasin aga vahetüki puruks, kuna proovisin siis vaskseibiga panna ja täiesti kinni. Vaatamata koonuskeermele tuleb ikkagi õli vahelt välja kui täiesti kinni ei keera või keermeliimi ei pane.
[Muudetud: 27-6-2009 RUF]
Täiesti ulme:mad:
Keegi tõesti pole maadelnud sama jamaga ja ei oska mingit abistavat sõna õelda?
Eks siis peab jälle lahti võtma ja keermeliimita kokku tagasi panema. Eelmise nelikul keerasin aga vahetüki puruks, kuna proovisin siis vaskseibiga panna ja täiesti kinni. Vaatamata koonuskeermele tuleb ikkagi õli vahelt välja kui täiesti kinni ei keera või keermeliimi ei pane.
[Muudetud: 27-6-2009 RUF]
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
Mõtlesin, et asi on siis keermeliimis või neliku materjalis, et ei saa korraliku massi. Sai siis veetud eraldi mass akumiinusest ümmarguse klemmiga (nagu seibina) õli temp. anduri ja neliku vahele. Ikka ei miskit??? Ei oskagi enam miskit teha/mõelda:(
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
endal sama autogage õli temp. peal koos selle jagajaga, jagaja küljes on õlitemp ning õlisurve andurid. Kinnitanud olen need sinna keermeliimiga, jäid minu meelest ikka väga tihkelt ning ühendust peaksid andma 100% edasi. Õli tempi olen näinud endal kõige kõrgemal 95C juures ning arvan, et näitab suht õigesti, õli rõhk on ka täitsa usutav. Plussi vedasin süüte alt ning miinuse võtsin otse kereküljest. Äkki on sul tegu praak tootega?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ei usu et nüüd mõlemad andurid(MFA oma ja autogauge oma järsku paraleelselt praagiks osutuvad, eriti kui veel MFA oma ilma vahetükita õieti näitab...Z32 kirjutas: Äkki on sul tegu praak tootega?

Kas näit on seisval(töötava mootoriga) ja sõitval sama? Iseenesest muidugi raske uskuda aga kas vastutulev õhuvool(mingi spoila tekitatud vms)sõitval sõidukil kogu kupatust(nelik+andurid) maha ei jahuta?
Andur
Asi on ilmselt selles, et andur ei puutu enam kokku õlifiltri jalast läbivoolava (kuuma) õliga ja seisev õli hargmikus on paratamatult teise temperatuuriga. Vist oleks abi, kui paneksid hargmiku õlirõhuanduri ja õlifiltri jala vahele.
Tänan nõuannete eest. Viimane variant ilmselt kõige reaalsem.
Üks võimalus oleks panna õlirõhu andur koos nelikuga sinna kus on ka kompressori õlitusvoolik (seal peaks olema ka originaal rõhuandur mis siis paneb armatuuris tule vilkuma rõhu liiga madalaks langedes). Aga kas siis ei teki mingit võimalust, et kompressori õlitus ei ole enam sama effektiivne kui originaalis, kui ma sinna mingeid nelikuid ja asju vahele panen?
Üks võimalus oleks panna õlirõhu andur koos nelikuga sinna kus on ka kompressori õlitusvoolik (seal peaks olema ka originaal rõhuandur mis siis paneb armatuuris tule vilkuma rõhu liiga madalaks langedes). Aga kas siis ei teki mingit võimalust, et kompressori õlitus ei ole enam sama effektiivne kui originaalis, kui ma sinna mingeid nelikuid ja asju vahele panen?
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
Siis ei tohiks ta sul midagi valesti näidata. Linnas ummikutes ja nii olen isegi 106 kätte saanud ja 102-104 on kah tavaline linnas aeglaselt liikudes. Aga oskad äkki õelda kolmiku firmanime või kust sa selle ostsid ja näiteks pildi kah teha (kui kallis ei ole prooviks sama kolmikuga). Oleks tänulik.
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare