probleem 1,9 96 kw 2002.a. turboga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
probleem 1,9 96 kw 2002.a. turboga.
Olen sõitnud ca. 1 aasta ja ostes oli turbol kõvem vilin taga kui samasugustel sõidukitel. Kuu aega tagasi tuli kiirendades ka ulumine sisse. Selgus, et turbovõllil oli pikilõtk sees ja väljalasketurbiini ühel labal ca. 3x5 mm tükk ära. Sai ostetud uus turbo koodiga 038145702G kuid varasema turboga sõites ei ole enam paigalt sõitma hakates sellist minekut. Oleks nagu uimane ja jõuetu kuni tahhokas jõuab kuskil 1800 pöördeni siis hakkab rebima küll. Küsimus kas on mõni andur, voolik või turbo seadistus ei ole õige. Olen vahetanud õhufiltri korpuse peal kõik voolikud ära kuid tulemus ei paranenud. Diagnostikas ma veel ei ole käinud.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Varem küljesolnud turbo hakkas madalamatel pööretel tööle ja sellist "väikest uimasust" 800-1800 pöördeni ma ei tundnud. Antud turbo mis praegu peale sai on uus ja sellel oli vaakumsüsteem küljes. Vaakumi osa on ilusti keerme pealt värviplommi all ja seda nagu torgitud ei ole. Selle turbo ostsin kuulutuse kaudu ja on näha , et see on toodetud 2006 aasta. Kutt kes müüs, temal oli see 3 aastaks seisma jäänud kuna jäi kasutamata.temal oli see maksnud 9 tonni. Mina sain selle 6 tonniga. VW esindus Linna Auto Viljandis pakkus turbo letihinnaks 29 tonni. Kas võib olla selline asi, et ostsin ikkagi taastatud turbo kuid seda on ilusasti töödeldud, et ma ei erista uue ja taastatud vahet. Sellel näha ei ole et tuletoru ja turbo ühenduskohas oleks mingid jäljed.Kui see on tõesti taastatud siis võib olla küll, et vaakumsüsteem ei juhi geomeetriat õigesti. Kus saab turbo ja geomeetria tööd kontrollida. Erki, Viljandimaalt 56458883.