probleem 1,9 96 kw 2002.a. turboga.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

probleem 1,9 96 kw 2002.a. turboga.

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Olen sõitnud ca. 1 aasta ja ostes oli turbol kõvem vilin taga kui samasugustel sõidukitel. Kuu aega tagasi tuli kiirendades ka ulumine sisse. Selgus, et turbovõllil oli pikilõtk sees ja väljalasketurbiini ühel labal ca. 3x5 mm tükk ära. Sai ostetud uus turbo koodiga 038145702G kuid varasema turboga sõites ei ole enam paigalt sõitma hakates sellist minekut. Oleks nagu uimane ja jõuetu kuni tahhokas jõuab kuskil 1800 pöördeni siis hakkab rebima küll. Küsimus kas on mõni andur, voolik või turbo seadistus ei ole õige. Olen vahetanud õhufiltri korpuse peal kõik voolikud ära kuid tulemus ei paranenud. Diagnostikas ma veel ei ole käinud.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kas vahetati ainult turbo või ka seal küljes olev vaakumsüsteem mis turbo geomeetriat liigutab? Kui geomeetria ei toimi (hoob seadistati valesti või on vaakumiga mingi probleem) siis võib teoreetiliselt turbo viivitus suurem olla küll kuna siis on põhimõtteliselt tegemist justkui tavalise turboga.

pikk
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Aug 2004, 21:07
Auto: G2 1,6D , multivan 2,5 TDI 75kw,passat 1,9 85kw
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas pikk »

kas õhulugeja töötab korralikult? lase seda ka kontrollida

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

Omast kogemusest võin rääkida, et sellel mootoril hakkaski turbo tööle ca 1600-1800 rpm pealt

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Varem küljesolnud turbo hakkas madalamatel pööretel tööle ja sellist "väikest uimasust" 800-1800 pöördeni ma ei tundnud. Antud turbo mis praegu peale sai on uus ja sellel oli vaakumsüsteem küljes. Vaakumi osa on ilusti keerme pealt värviplommi all ja seda nagu torgitud ei ole. Selle turbo ostsin kuulutuse kaudu ja on näha , et see on toodetud 2006 aasta. Kutt kes müüs, temal oli see 3 aastaks seisma jäänud kuna jäi kasutamata.temal oli see maksnud 9 tonni. Mina sain selle 6 tonniga. VW esindus Linna Auto Viljandis pakkus turbo letihinnaks 29 tonni. Kas võib olla selline asi, et ostsin ikkagi taastatud turbo kuid seda on ilusasti töödeldud, et ma ei erista uue ja taastatud vahet. Sellel näha ei ole et tuletoru ja turbo ühenduskohas oleks mingid jäljed.Kui see on tõesti taastatud siis võib olla küll, et vaakumsüsteem ei juhi geomeetriat õigesti. Kus saab turbo ja geomeetria tööd kontrollida. Erki, Viljandimaalt 56458883.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

mul kah hakkab kuskil 1600 pealt alles tööle. algul ongi selline imelik ja jõuetu, nii mõnigi kord olen välja suretanud :smilegrin:

Vasta

Mine “Diislid”