K: Õli temperatuuri andur

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Kontakt:

K: Õli temperatuuri andur

Lugemata postitus Postitas RUF »

Nii teadjamehed...Probleem siis originaal õli temp. anduriga. Umbes kuu aega tagasi sai ostetud Autogauge õlirõhu kell ja sellega sai kaasa jagaja (4 auguga, millest üks läheb mootorisse). Jagajal ülemisse auku sai pandud ostetud õlirõhu kella andur, ühte küljepeal olevasse auku sai kinnine polt otsa ja teise originaal õli temperatuuri andur.

Autoks Corrado 1,8 G60

Probleem siis selles, et õli temperatuuri anduri skaala oleks nagu paigast ära. Kui õli tegelik temp. läheb nii umbes 100 kraadi peale näitab MFA-st 5o kraadi ja ega näidikus eriti üle 50 ei lähe kah, pigem kaob näit üldse ära kui mootor jahtub.

Nüüd täna võtsin vahetüki/jagaja küljest ära ning panin originaal õli temp. anduri üksi ja otse moorori külge, nüüd jälle kõik korras. Et oskab keegi õelda, et kas keermeliim võib segada anduri vooluga ühenduvust? Äkki on asi hoopis selles, et kui õli temp. andur külili on, siis see mõjutab kuidagi (muidu andur püstises asendis)?
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RUF »

Nii sai siis õlitemp. andur neliku tippu pandud ehk püstisesse asendisse ja sai kasutatud ka keermeliimi. Tulemuseks sama jama mis eelmine kord, kuid seekord üle 60 kraadi ei lähe (sisuliselt mfa 60kraadi = tegelikult umbes veits üle 100kraadi).

Täiesti ulme:mad:

Keegi tõesti pole maadelnud sama jamaga ja ei oska mingit abistavat sõna õelda?

Eks siis peab jälle lahti võtma ja keermeliimita kokku tagasi panema. Eelmise nelikul keerasin aga vahetüki puruks, kuna proovisin siis vaskseibiga panna ja täiesti kinni. Vaatamata koonuskeermele tuleb ikkagi õli vahelt välja kui täiesti kinni ei keera või keermeliimi ei pane.

[Muudetud: 27-6-2009 RUF]
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RUF »

Mõtlesin, et asi on siis keermeliimis või neliku materjalis, et ei saa korraliku massi. Sai siis veetud eraldi mass akumiinusest ümmarguse klemmiga (nagu seibina) õli temp. anduri ja neliku vahele. Ikka ei miskit??? Ei oskagi enam miskit teha/mõelda:(
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

Z32
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Mai 2007, 18:01
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Z32 »

endal sama autogage õli temp. peal koos selle jagajaga, jagaja küljes on õlitemp ning õlisurve andurid. Kinnitanud olen need sinna keermeliimiga, jäid minu meelest ikka väga tihkelt ning ühendust peaksid andma 100% edasi. Õli tempi olen näinud endal kõige kõrgemal 95C juures ning arvan, et näitab suht õigesti, õli rõhk on ka täitsa usutav. Plussi vedasin süüte alt ning miinuse võtsin otse kereküljest. Äkki on sul tegu praak tootega?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Z32 kirjutas: Äkki on sul tegu praak tootega?
Ei usu et nüüd mõlemad andurid(MFA oma ja autogauge oma järsku paraleelselt praagiks osutuvad, eriti kui veel MFA oma ilma vahetükita õieti näitab...;)
Kas näit on seisval(töötava mootoriga) ja sõitval sama? Iseenesest muidugi raske uskuda aga kas vastutulev õhuvool(mingi spoila tekitatud vms)sõitval sõidukil kogu kupatust(nelik+andurid) maha ei jahuta?

voll
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Apr 2006, 06:21
Asukoht: Riidaku

Andur

Lugemata postitus Postitas voll »

Asi on ilmselt selles, et andur ei puutu enam kokku õlifiltri jalast läbivoolava (kuuma) õliga ja seisev õli hargmikus on paratamatult teise temperatuuriga. Vist oleks abi, kui paneksid hargmiku õlirõhuanduri ja õlifiltri jala vahele.

RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RUF »

Tänan nõuannete eest. Viimane variant ilmselt kõige reaalsem.

Üks võimalus oleks panna õlirõhu andur koos nelikuga sinna kus on ka kompressori õlitusvoolik (seal peaks olema ka originaal rõhuandur mis siis paneb armatuuris tule vilkuma rõhu liiga madalaks langedes). Aga kas siis ei teki mingit võimalust, et kompressori õlitus ei ole enam sama effektiivne kui originaalis, kui ma sinna mingeid nelikuid ja asju vahele panen?
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

Jans
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Nov 2005, 11:47
Auto: Golf Cabrio 20vT Quattro; Audi S3 2007
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Jans »

Ise kasutan ka Corradol kolmikut, kus küljel on originaal tempi andur MFA-le. Töötab küll, kuid endale tundub, et liialt suurt tempi näitab

RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RUF »

Palju ta sul tempi näitab siis?
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

Jans
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Nov 2005, 11:47
Auto: Golf Cabrio 20vT Quattro; Audi S3 2007
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Jans »

RUF kirjutas:Palju ta sul tempi näitab siis?
linnas mingi 102-104.. Mul mootor natukene edasi arendatud ka, ilmselt ka seal on oma osa

RUF
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 02 Nov 2006, 13:19
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RUF »

Siis ei tohiks ta sul midagi valesti näidata. Linnas ummikutes ja nii olen isegi 106 kätte saanud ja 102-104 on kah tavaline linnas aeglaselt liikudes. Aga oskad äkki õelda kolmiku firmanime või kust sa selle ostsid ja näiteks pildi kah teha (kui kallis ei ole prooviks sama kolmikuga). Oleks tänulik.
http://vimeo.com/gadgetsb
http://gadget.planet.ee/
https://www.facebook.com/ruwesaare

Jans
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 16 Nov 2005, 11:47
Auto: Golf Cabrio 20vT Quattro; Audi S3 2007
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Jans »

Autogauge kolmik, Keiseist, Olavi käest sain. 70.- vms oli hind

Vasta

Mine “Mootor”