Igtahes mure selline, et sai muretsetud 1992 aastal valmistatud Vento GT ja auto vedrustus on tõsiselt pehme, ei kurda mugavuse üle, kuid kui pagassi panna naise käekott ja tagaistmele mingi põngerjas siis vajub auto juba nii alla et valu hakkab koopasse käima (maanteel lohkudes). Ei ole normaalne et ma suudan autot ühe käe sõrmega õõtsutada (amordid on korras). Et oskab keegi midagi kommenteerida, et kas sobiks sinna alla panna mõne teise auto vedrud (ntx Passat vms) või on kellelgi mulle midagi juba müügiks pakkuda? Kuna auto liigub pidevalt Kuressaare ja Tartu vahet siis see pidev kummi kigin ja kärsakas maanteel on suht häirivad, ebameeldivad ja lubamatud.
Esiteks huvitaks mis kummidel ja valgedel masin veereb ja enda 92.a vento gt on vastupidi jäik ning all 15tolli!?
Ise kipun arvama, et sul mingi lahjem vedrustus all kui GT - mudelil olema peaks.
Teksti täpsusest sõltub palju. Nimelt et vajutad ühe käe sõrmega vedrusid taga sillas vedrutama(üles alla liikuma) samas kinnitad et amordid on korras on ju jutus vastuolu. Ka ,,pehmet,, vedru (mida pole olemas) ei vajuta kolme näpuga autot kiigutama. Ammugi siis kui amordid on korras. Konkreetne jutt oleks selline. Tühi,seisev auto tagatiiva kaare kõrgeim punkt maa pinnaga on Ventol 62-64 cm. Kui ratas käib koopasse näed seda ka ju ise,et mis külje pealt. Kas vedrusid süüdistada? Pigem velgi oma valede ET--idega.
jah auto saab kõigutada ühe käega, amort peab ära hoidma selle et ta edasi kõikuma/vänderdama ei jääks ning seda ta amort teebki, velgede ET on korras. Kui taha panna istuma 9 aastane laps siis auto tagaots vajub ca 8cm juba.
Keimo kirjutas:Ostsin 92a vento. Väidetavalt uued amordid ees ja auto esiots ikka akudes käib väga kõvasti ülesalla.Kas halav amordid või vedrud läbi?
Amortidega on asi nii et kui sa autot õõtsutad ise või august läbi sõites hakkab auto õõtsuma siis amordid peavad selle õõtsumise peatama. Et kui ise autot õõtsutada, lahti lasta käed - siis auto võib veel kuni max kaks korda üles-alla käia <- see tähendaks siis seda et amortides on veel elujõudu, aga kui auto tuimalt nö tühjalt edasi õõtsub siis ilmselgelt amordid läbi. Tuttavatelt Vento omanikelt olen saanud kommentaare et Vento vedrustus pidi tõesti olema väga pehme, sest vedrude kood on sama mis Golf III'el ehk tegemist Golf III'e vedrudega, võrdleme nüüd kerede suurust ja saab aru miks Vento nii pehme on, eriti tagaosa. Kusjuures õnneks müüakse Ventodele taha tugevdatud vedrusi
Korras amort töötab kahepoolselt. Kui amort tuleb kergelt ülesse,siis ei anna ta ka löögi korral ,natukest, vastupanu. Siis tunduvadki vedrud pehmed. Kõigepealt ikkagi amordi korralik kontroll.
panin oma ventole alla taha koni amordid ja lesjöforsi sportvedrud ja minu meelest on vedrustus ikkagi võrreldav keedetud makaroni omadustega.ei tea... tuleb ikka vist mingi ringrajaauto võistlusseeria amordid ja vedrud panna või üldse amordid raudtorudega asendada
Ei tea. Mul ventol orig. õliamordid taga + orig. vedru. 16" velg 205/45 rehviga. Ei käi velg kuidagimoodi koopasse, ega ei vaju auto ka väga hullult. Muidugi, kui tahaistmele kolm inimest võtta, siis paar cm vajub madalamaks, kuid ei midagi hullu.
Pigem on üheks koopas käimise põhjustajaks rehv, mis on kõrgema profiiliga, kui peaks.
nii palju kui mina nüüd asja uurinud olen ja endale selgeks teinud olen on Ventode puhul see mure, et tegemist on hästi per*e kukkunud Golf'iga. Ma ei mõtle sellega midagi halba, lihtsalt et võrreldes Vento suurust ja ntx tagaosa raskust Golf'iga siis saab aru ju et Vento olemus on palju pehmem (samad vedrud ju mõlemal) ja kui all on ka veel vanad vedrud siis kokku saab ühe paraja õuduka. Üritan selle nädalaga oma Audi kokku lappida ja siis lähen Vento kallale, uued jäigad vedrud alla, uus summutijooks, suurem veermiku ja elektroonika kontroll ning peaks sellest asjast ka lõpuks usaldusväärse looma saama.