Kas viga starteris?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 16 Jaan 2006, 10:38
- Telefon: 56791733
- Asukoht: Tallinn või Läänemaa
Kas viga starteris?
Tere
Probleem selles, et eile õhtul juba suure vihmaga autot käivitades (võtit keerates) ei võtnud nagu starterit korralikult järele, kuid mõne katsetusega sain ikka käima. Täna tahtsin siis sõitma minna ja keerasin võtit aga starter ei teinud mingit häält. Oskab keegi öelda milles võib viga olla ja kas annaks kuidagi oma jõuga seda parandada. Autoks siis VW golf 3 1.9 td
Probleem selles, et eile õhtul juba suure vihmaga autot käivitades (võtit keerates) ei võtnud nagu starterit korralikult järele, kuid mõne katsetusega sain ikka käima. Täna tahtsin siis sõitma minna ja keerasin võtit aga starter ei teinud mingit häält. Oskab keegi öelda milles võib viga olla ja kas annaks kuidagi oma jõuga seda parandada. Autoks siis VW golf 3 1.9 td
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Dets 2007, 12:18
- Asukoht: Tallinn/Nõmme/Männiku
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
Nõustun golfrider16´ga , mul endal oli ka kunagi selline jama,et mass juhe ,mis mootorist tuleb oli täielikult ära oksüdeerunud,tegin traatharjaga puhtaks ja käib siiamaani.Alusta ikka kõige lihtsamast versioonist - Mass juhe ( ma ise alustasin raskemast versioonist
)
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 38 korda
Süütelukk läheb kuumaks? Eile peale kruiisi koju jõudes tundus võti kuidagi soe olevat(enne pole märganud).T6nis2 kirjutas:Kui massi viga,või Plussi viga(halb kontakt) siis mingi aeg süütelukust voolu peal hoides läheb see ühendus tuliseks,või vähemalt soojaks.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 16 Jaan 2006, 10:38
- Telefon: 56791733
- Asukoht: Tallinn või Läänemaa
täna hommikul sai korra katsetatud, et ehk öö jooksul ime juhtunud ja auto nüüd käivitub, kuid kahjuks seda ei juhtunud
täna siis peale tööd hakkaks katsetama. nagu aru saan siis esimesena peaks kontrollima massi juhet ja see peaks olema siis juhe, mis tuleb aku pealt ja läheb kere külge või ja saab alguse siis akult plussist?
ja kui see viga ei ole, kus siis see tõmberelee asub ja mis sellega annaks ette võtta?
täna siis peale tööd hakkaks katsetama. nagu aru saan siis esimesena peaks kontrollima massi juhet ja see peaks olema siis juhe, mis tuleb aku pealt ja läheb kere külge või ja saab alguse siis akult plussist?
ja kui see viga ei ole, kus siis see tõmberelee asub ja mis sellega annaks ette võtta?
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
Eelpool juba tõnis mainis kuidas kontrollida ju.marx001 kirjutas:asi polegi ju viitsimises, hetkel lihtsalt tööl ja siin ei saa juhtmeid kontrollida, plaan oli peale tööd koju jõudes hakata uurima ja hea oleks enne ju teada kõik soovitused ja vihjed mida teha ning milline see relee on ja kus
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123
Kusjuures tankil on ka mingi starterijama, mis paar korda on esinenud. Kõik töötab korralikult ja mingeid asju kuskilt näpitud ei ole. Aga mingi hetk ei võta starterit järgi. Aku viga pole, sest kui tuled põlema panna ja starterit anda, siis tuled ei tumene. Sai siis asi lihtsalt käima lykatud ja peale seda on starter oma mitukymmend korda vähemalt mootori käima ajanud, kui mitte yle saja. Korra juhtus veel selline asi, aga mina polnud siis roolis. Siis ei lykatud käima vaid seisis max pool tundi, kuni ma kohale jõudsin ja minul käivitus ilusasti võtmest. Auto siis g2 1,6d '86a.
Kui nii juhtus, siis vend soovitas kruvikaga starteril olevad juhtmed kruvikaga kokku ajada, ehk siis otse voolu anda. See pidi vist välistama selle, et syytelukus mingit jama poleks?
Kui nii juhtus, siis vend soovitas kruvikaga starteril olevad juhtmed kruvikaga kokku ajada, ehk siis otse voolu anda. See pidi vist välistama selle, et syytelukus mingit jama poleks?
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Selline rumal küsimus, et kus on G2-l 1.8 102kW mootori ja kere-vaheline massijuhe? Salongipoolsel küljel on üks juhe aga see on minu arvates liiga peenike selle tarbeks. Akult läheb kere külge hulga jämedam.
Tahaks teada kuna endal starteriga sama probleem, kus tuleb pikalt võtmest käiata ja eile ei teinud starter isegi häält. Pika käiamise tulemusel on aku ja starteri vaheline +juhe soe.
Tahaks teada kuna endal starteriga sama probleem, kus tuleb pikalt võtmest käiata ja eile ei teinud starter isegi häält. Pika käiamise tulemusel on aku ja starteri vaheline +juhe soe.
minu g2-ga oli sama probleem, mida aeg edasi see probleem võimendub, kuni selleni et tanklas korra seismajäädes auto enam peale tankimist ei käivitunud. Viga ei olnud starteris ega ka süütelukupõhjas nagu alguses arvati .... vahel seisin kuni paar tundi ja ootasin et midagi toimuks....siis aga hakkasime otse akust starterile voolu andma ja see moodus töötas iga kord ... ma enam täpselt ei mäleta milles kala oli aga probleem oli tõmberelees ja voolu edastamises
...

-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Siia kõlbaks imehästi ühe ravimi reklaamlause (väikses modifikatsioonis): ma tean mida sa tundsid, alles eile seisin ma bensiinijaamas.Nurtzique kirjutas:minu g2-ga oli sama probleem, mida aeg edasi see probleem võimendub, kuni selleni et tanklas korra seismajäädes auto enam peale tankimist ei käivitunud. Viga ei olnud starteris ega ka süütelukupõhjas nagu alguses arvati .... vahel seisin kuni paar tundi ja ootasin et midagi toimuks....siis aga hakkasime otse akust starterile voolu andma ja see moodus töötas iga kord ... ma enam täpselt ei mäleta milles kala oli aga probleem oli tõmberelees ja voolu edastamises...

-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 26 Mai 2009, 16:38
- Asukoht: