g3 2.0 85kW ei käivitu peale pikemat seismist

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mil
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12 Nov 2006, 16:09
Asukoht: Harjumaa, Kose

g3 2.0 85kW ei käivitu peale pikemat seismist

Lugemata postitus Postitas mil »

Tere klubilised.

lugu selline, et auto ei taha hommikuti käivituda. Tundub, et tõmbab ennast lihtsalt täis ja ongi kogu eepos. Suure pedaalitallamise peale õnnestub veel autole hääled sisse saada, aga muutub juba tiba tüütuks naisperele hommikul autot käivitada.

lugu on siis selline üksnes päeva esimese käivitusega, peale seda on kõik nagu OK, kohati nagu tundub, et see käivitusmoment on tiba ebamäärane - ei tõmba rauhti käima vaid kohati veidi pobiseb ja siis läheb, aga üldiselt nagu oleks korras.

kas võib olla nõnda, et suksul on küttesegu keeramisega probleeme ja segab omale hommikult liiga lahja kokteili?

kütusekulud ja sooritusvõime üldiselt nagu muutunud ei ole. Enne probleemide algust sai vahetatud mootoririhm, aga seda nüüd öelda ei saa, et probleemid kohe peale seda alanud oleks.

jonnakas nagu eesel see eesti mees on ja kohe esimese asjana mehaaniku juurde ei jookse ... tänud ette igasuguste mõtteavalduste eest

Vote
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 09 Mai 2009, 19:15
Telefon: 5514934
Asukoht: Viljandi/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Vote »

Mul täpselt sama probleem :( Ei tea ka mis võiks viga olla ja pole kuskil töökojas ka veel käind.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

pakkuks mõned oma poolsed pakkumised mis võiks üle vaatata. 1;süüde üle kontrollida vajadusel ka alumine väntvõlli ots .2 kindlasti võiks üle vaatat ka starteri kas ikka ketrab piisava kiirusega.3küttuse surve regulaator või pumb ,ühe sõnaga kütuse surve üle mõõta.4 võiks käia ka diagnostis saab teada kas elektroonika poolel kõik ok. kehva käivitust võib ka pärsida mootori temp andur mille järgi ecu teeb kütte segu, vigu võib olla veelgi ei hakka üks haaval üles kirjutama mida kontrollida . mina sinu asemel käiks kõige pealt diagnosis siis hakkaks edasi vaatama:)

mil
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12 Nov 2006, 16:09
Asukoht: Harjumaa, Kose

Lugemata postitus Postitas mil »

siiani pole diagnosti jõudnud kuna auto käis kenasti, aga täna hommikul (vihm ja muu mant) sai auto käima alles pika pedaalitallamise peale ja jõudes kodust ca 200m kaugusele suri auto maha. Uuesti pedaalipumpamine ja läks käima. Sidur alla ja törss - kutu. uuesti käima saades hakkas gaasi andes puterdama (nagu jätaks vahele). sain maja ette, andsin gaasiga paar matsu ja sinna ta taas kooles. Mõtteid?

ees plokis olev temp andur on värske ja valeandmeid nagu anda ei tohiks. kui ta üldiselt käib kenasti (va väike vibra tühikäigul), siis ei tohiks ju süütega (süüte õigsusega siis) probleeme olla.

endale turgatavad pähe süütepool ja õhulugeja - oskab neid ehk keegi kommenteerida.

[Muudetud: 9-7-2009 mil]

KeepItReal
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Nov 2008, 14:43
Auto: Passat 3BG B5,5 1.9TDI 74kw 2002.a
Asukoht: "Omas El3mendis"

Lugemata postitus Postitas KeepItReal »

Mul endal täpselt sama probleem Golf3 GTi'ga.
Viimati muutis KeepItReal, 24 Nov 2011, 14:57, muudetud 1 kord kokku.

090AZA
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 30 Apr 2009, 18:30
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas 090AZA »

Vento 2.0 85kW ... sama jama hommikuti peale ägedat öist VIHMA, see on mingi niiskuse probleem .... keegi tark teadis rääkida et lambdaandur saab niiskeks ja sealt see jama?!

mil
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12 Nov 2006, 16:09
Asukoht: Harjumaa, Kose

Lugemata postitus Postitas mil »

minul tundus asja lahendavat uus süütepool, senini ei ole käivitamisel probleeme olnud.

eks lambda [VW Bot: "Keel korda!"] võib ka trikitada, et vaadata üle lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pistik (vajadusel joota vms).

[Muudetud: 21-7-2009 mil]

andu39
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
Telefon: 58048324
Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
Asukoht: Võru lähedal

Lugemata postitus Postitas andu39 »

kas küünlaid on kunagi vahetadud

mil
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12 Nov 2006, 16:09
Asukoht: Harjumaa, Kose

Lugemata postitus Postitas mil »

minul? ei. aga kuuldavasti pidavat pikalt vahetamata küünlad ja juhtmed süütepoolile kehvasti mõjuma. õige jutt?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Huvitav mõtte välgatus,kas jääbki kuulujutu tasemele,või on ka konkreetne lahti seletus? Ütlen et see ei ole õige väide.

mil
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 12 Nov 2006, 16:09
Asukoht: Harjumaa, Kose

Lugemata postitus Postitas mil »

hea seegi, on siit foorumist aegajalt nagu läbi käinud selline jutt.

KeepItReal
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Nov 2008, 14:43
Auto: Passat 3BG B5,5 1.9TDI 74kw 2002.a
Asukoht: "Omas El3mendis"

Lugemata postitus Postitas KeepItReal »

Tere
Täna ma sain siis lõpuks teada, mis see seda jama mul tegi.
Oli väga suur rõõm sellepärast tee äärde jääda.
Kontrollisime tuttavaga sädet golfil tee peal ja seda loomulikult polnud. Kontrollisime, et kas üldse süütepool saab voolu ajult peale- ikka saab. Järelikult süütepoolis on jama ja kui ei siis õlle võtma ja tuumafüüsikuna mätta otsa istuma ja elu üle järgi mõtlema.
Viimati muutis KeepItReal, 24 Nov 2011, 16:09, muudetud 2 korda kokku.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Pikalt vahetamatta küünlad, mille elektroodidevahe on suurekspõlenud , tekitavad süütepooli töös häireid. LÄBIELATUD TEEMA !Samas ei keela keegi küünaldel kontaktivahesi väiksemaks teha ja edasisõita kuid küünalde eluiga on tavaliselt 40-50000km.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

KeepItReal
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Nov 2008, 14:43
Auto: Passat 3BG B5,5 1.9TDI 74kw 2002.a
Asukoht: "Omas El3mendis"

Lugemata postitus Postitas KeepItReal »

vibla kirjutas:Pikalt vahetamatta küünlad, mille elektroodidevahe on suurekspõlenud , tekitavad süütepooli töös häireid. LÄBIELATUD TEEMA !Samas ei keela keegi küünaldel kontaktivahesi väiksemaks teha ja edasisõita kuid küünalde eluiga on tavaliselt 40-50000km.
Mul golfil uus süütepool peal ja töötab täies hoos, ning hommikused väljasuremised on ka haruldaseks muutumas.
Viimati muutis KeepItReal, 24 Nov 2011, 15:00, muudetud 1 kord kokku.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kolmeelektroodilisel küünlal põleb keslmine elektrood "kolmnurkseks" ja vahede vähendamiseks pead veidi väliselektroodi lähemale koputama. Kui sul jõud peale ei hakka võta mõistus abiks:). Sädelahendust ei toimu kunagi kõigi kolme elektroodi vahel korraga, et sul peaks kõik kolm vahet olema identsed. Peamine, et ei oleks liiga suured vahed elektroodidel.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “Mootor”