Golf 4 ukselukk katki?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Golf 4 ukselukk katki?

Lugemata postitus Postitas varvas »

Mure järgmine, et juhiukse käepideme juures see osa kus võti peaks sisse käima, on nagu lahti. Näpuga kinni võttes ja natuke sikutades õnnestus mul seda pea 1cm välja poole tõmmata (rohkem ei julgenud).
Ons lukk päris katki või on kuskilt lihtsalt mingi kruvi, mutter vms, ära kukkunud? Pole olnud veel mahti ust lahti katkuda, et vaadata, mis seal sees toimub.

Üldiselt on foorumitest jäänud silma soovitused üldse see juhiukse lukk ära kaotada (kaakidel sisenemine liiga lihtne?) ja nö. "võtmevabaks" teha. Kuidas see realiseeritakse? Võtakse lihtsalt kunde poolse ukse lingisüsteem?

Tänud ette!
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:43, muudetud 1 kord kokku.

Viplala
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 27 Okt 2007, 09:18
Auto: VW Touran 2.0 TDI "05
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viplala »

ilmselt sul ikka ukseluku support vigane
see on see agregaat mis ukse sees ja hoiab nii linki kui ka lukusilindrit
kõrvalistuja lukukate jah sobilik ka juhuiksele - eriti veel kui linkidel olevad katted ei ole värvitud vaid lihtsalt tehase mustad plastikud

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

Viplala kirjutas:ilmselt sul ikka ukseluku support vigane
see on see agregaat mis ukse sees ja hoiab nii linki kui ka lukusilindrit
kõrvalistuja lukukate jah sobilik ka juhuiksele - eriti veel kui linkidel olevad katted ei ole värvitud vaid lihtsalt tehase mustad plastikud
Tänud!

Ei ole mustad, uksega ühte värvi on (hõbehall). Kui palju see asja keerulisemaks teeb? Ega seda katet vist eraldi ei müüda, tuleb terve lingisüsteem hankida?

Kui palju ma ust pean laiali lammutama et vajalike vidinateni jõuda?
(sry kui tiba lollid küsimused, auto minu valduses olnud vaid paar päeva, ei tea veel kõiksugu nippe)

Vote
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 09 Mai 2009, 19:15
Telefon: 5514934
Asukoht: Viljandi/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Vote »

Mina küll ei kaotaks seda lukku ära. Sest võtmega saab ju korraga kõiki aknaid + katuseluuk (olemasolul) kinni ja lahti keerata.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Vote kirjutas:Mina küll ei kaotaks seda lukku ära. Sest võtmega saab ju korraga kõiki aknaid + katuseluuk (olemasolul) kinni ja lahti keerata.
Kui sul on orginaal pult siis lahti tegemis nuppu all hoides saad ka kõik aknad lahti ju lasta, miks seda lukust tegema peab?


Kui kere värvi siis lihtsalt peab katted ära värvima. Ukse polster ja lukk tuleb maha võtta, põhimõtteliselt terve uks laiali et seda suportit vahetada. Ennem muidugi võid ukse lahti võtta ja vaadata kas suporti küljes olev lukustus seib (mida saab ukse vahest keerata) on ikka nende nagade taga mis seda klotsi kinni hoiavad.

Ja neid katteid müüakse täiesti eraldi, küsima pead ainult tagumise ukse oma kui tahad auguta.

[Muudetud: 23-7-2009 Kermo]
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

Tänud info eest!

Ega ma nii ummisjalu ei tormakski seda lukku ära kaotama.
Autolehe weebist leidsin sellise jutu:
Osa Volkswageneid vaevas probleem alarmiga, mis ukseluku lahtimurdmisel välja lülitus. Enamik Golfe on aga ilma tehasealarmita ning häält teeb vaid auto enda pasun. Asjatundjad soovitavad esimeste uste sees juhtmed katkestada, et alarm poleks ukselukkudega seotud
Et mis juhtmetest jutt käib? Kesklukk?

Kus kohast muidu neid katteid saab? Saksa Autost? Lammutusest?

Eks ma tõmban nädalavahetusel ukse laiali ja piilun, mis seal sees on. Selle lammutamise kohta mingit step-by-step juhendita ka kuskil on? Et teaks kuhu kruvikas vahele suruda ja et midagi kogemata puruks ei väänaks...

rreeiixx
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Mai 2007, 21:02
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas rreeiixx »

Kermo kirjutas:
Vote kirjutas:Mina küll ei kaotaks seda lukku ära. Sest võtmega saab ju korraga kõiki aknaid + katuseluuk (olemasolul) kinni ja lahti keerata.
Kui sul on orginaal pult siis lahti tegemis nuppu all hoides saad ka kõik aknad lahti ju lasta, miks seda lukust tegema peab?
[Muudetud: 23-7-2009 Kermo]

G4 saab puldist aknaid avada ja sulgeda viimase aasta käiku omadel ja seda ka mite kõigil.
see puldist avamis jasulgemis teema on alles golf v peal
ja see alarmi jutt ka täitas õige. juhi uksel need juhtmed roheline/punane pesa 4(ukseplokipistikus) ja kollane/sinine 24 kõrval istuja pool lilla/roheline 3 ja lilla/sinine 4 need juhtmed katkestatakse

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

Selged pildid! Kui mul õnnestub see uks kuidagi pulkadeks lammutada, siis vaatan need juhtmed ka üle.
Võimalik, et see juhtmete katkestamise töö on juba eelmisel omaikul tehtud (masin ~5 aastat meie teedel vuranud).

Mis nende juhtmete funktsioon on? Et kui võtmest ukse lahti keeran, siis võetakse alarm kohe maha?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], huvitav, kas neil seal Saksamaal siis titaanvõtmetega tegelasi pole... Kuidagi väga poolkõva lahendus tundub olevat.

[Muudetud: 23-7-2009 varvas]

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Lukku hoiab Golfil ukse sees kinni üks torx kruvi, millele saad ligi ukse külje pealt, asub ta musta plastikkorgi all. Keerad seda kruvi nii palju lahti, et ukse lukk tuleb õrnalt noaga kangutades välja. Kui ta sul loksub siis eeldatavasti see torx on ennast lahti kruvind vms..

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

tobimarg kirjutas:Lukku hoiab Golfil ukse sees kinni üks torx kruvi, millele saad ligi ukse külje pealt, asub ta musta plastikkorgi all. Keerad seda kruvi nii palju lahti, et ukse lukk tuleb õrnalt noaga kangutades välja. Kui ta sul loksub siis eeldatavasti see torx on ennast lahti kruvind vms..
nii... plastkorki mul seal enam pole. Kruvi aga leidsin üles - kruvi oli kinni. Keerasin korra kruvi natuke lahti ja siis uuesti kinni, aga südamik jäi ikkagi loksuma... :(
Ei olnud nädalavahetusel niipalju mahti, et hakata ust lahti katkuma (pealegi räägiti nö "hirmujutte" et seal polstri taga veel mingi plaat, mille kätte saamine pidi paras n*ss olema).

iffd00d
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Nov 2008, 20:51
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas iffd00d »

Link

Vägagi viisakas DIY. Ise lammutasin omal ukse sama pildiseeriat järgides. Jõudu tööle!

andu39
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
Telefon: 58048324
Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
Asukoht: Võru lähedal

Lugemata postitus Postitas andu39 »

kruvi peaks keerama luku sees ühte seibi,kui seib paigast ära läheb siis jää ka lukk kinni

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

nii... lammutasin nüüd seal natuke.
Keerasin kruvi mingi 2-3 tiiru lahti ja meelitasin julgust kokku võttes selle südamiku sealt täiesti välja.

andu39, oskad äkki juhatada kus see seib seal olla võiks? Südamik ise nagu tundus terve olevat (vähemalt mingit murdumise jälge kuskilt ei täheldanud). Ja augus kuhu südamik läheb ma küll mingit seibi ei näinud. :(

Mõtlesin, et kordaks protseduuri kunde poolse ukse kallal aga ma vist ei julgenud seda kruvi piisavalt palju välja keerata ja seda katet ma kätte ei saanud. vwvortex'i õpetuses öeldi 13-15 pööret. Kas see kruvi on siis tõesti nii pikk?

[Muudetud: 30-8-2009 varvas]

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Great success!

Lugemata postitus Postitas varvas »

nonii... see asi on ka siis nüüd "purgis". Nädalavahetusel oli piisavalt aega ja julgust lõpuks uks laiali lammutada.
Eelnevalt nimetatud "seib" oligi oma kohalt lahkunud ja eksles ukse sees ringi.
Üritus oleks ka vabalt võinud pooleli jääda kuna aknatõstuki klaasikinnituste kruvid olid mõnusalt kinni ussitanud. Õnneks aga tuli paar sutsakat Valvoline penetreerivat õli appi ja suure väänamise peale sai ka need lahti.
Tegin paar pilti ka sellest seibist ja hoovastikust... äkki on tulevikus mõnel hädalisel abi.

Pilt Pilt Pilt

Kuna mul õnnestus (loe: 'olude sunnil') asi nõnda korda saada, et lukku ukse küljest lahti ei võtnud, siis tahaks teada, mis ime võtmega need kaks polti, mis lukku kinni hoiavad, lahti saab keerata? Nagu oleks Torx aga hambaid on mingi 2x rohkem. TX40 jäi sisse loksuma, niiet ei julgenud väga väänata. Kuna kunde poolsel uksel pean hakkama neid lüliteid seal luku sees vahetama, siis oleks vaja ka need kaks suurt polti kätte saada...

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5654
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Sakara M8 on võtme nimi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

marcc
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 23 Nov 2005, 16:35
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas marcc »

Kas keegi on endal vahetanud ukseklaasi kinnitusi ka?Mul nüüd kukkus samuti juhiukse klaas sisse ja tuleb lähiajal see korda teha.Autoks siis 2001 VW Golf 4 universaal.

Saksa Auto pakkus ainukeseks lahenduseks uue polstrialuse paneeli ostmist.Komplektis siis terve see plekist paneel koos trosside ja akna kinnituse klambritega.Hinnaks 1511,-
Vahetuseks kulub neil umbes 1,5 tundi (tunni hind 580,-) seega tööraha 870,-.Koku lõbu ca. 2381,- (lisanduvad veel mõned tüüblid ehk).

Skodast uurisin ka, neil päris samasugust kinnitust pakkuda ei ole, nemad müüvad ka ainult seda plastikust kinnitust eraldi, mis siini külge kinnitub.

Pilt
Tüki hind 25.- (pildil Golfi uks, plastik kinnitus on Octavia 1 puhul analoogne aga vist mitte päris sama, nii arvas varuosade konsultant vähemalt).
Saksa Auto aga eraldi sellist asja ei paku.

Netist leidsin veel remondikomplekti pakkumise 51$ + transport.
Remondikomplekt netist



Pilt

Kas keegi omab mingeid kogemusi selles teemas?On keegi esinduses selle ära vahetanud või ise tellinud kuskilt netist varuosad ning ise ära vahetanud?Kas trossi kerimine mootorile on hull jama või lihtne töö?

[Muudetud: 31-12-2009 marcc]

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

otsest vahetamise kogemust ei ole aga tean seda, et see kruvi, mis seda klaasi klambrit koos hoiab, võib ikka VÄGA kõvasti kinni olla...

Seda (http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107" onclick="window.open(this.href);return false;) topicut oled sa juba lugenud? Seal öeldakse ka, et see plastkinitus pidigi jube nigel olema, niiet pigem minna juba selle remontkomplekti teed (seal korralikud metallkinnitused). Lisaks on seal sellest trossindusest ka juttu...

Pilt
The differences between the old- and new-design regulator clips can be seen in the picture below. While the old clip is a two-piece metal/plastic design, the new clip is a one-piece metal (pot metal) design with a small plastic L-groove sleeve insert to allow for easy sliding on the window track. The new-design clip is considerably stronger than the old design and should have been used from the beginning (would have saved VW and its customers a zillion headaches).

marcc
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 23 Nov 2005, 16:35
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas marcc »

Seda DIY juttu lugesin jah, kõige rohkem kardangi nende trosside vahetamist, ei kujuta ette kuidas sinna mootori külge neid kinnitada.Joonise pealt tundus, et sinna jookseb kaks trossi sisse, üks keritakse päripäeva teine vastupäeva sinna pooli peale ja kui keeruline seda kokku panna on.Kas keritakse käsitsi peale või tuleb otsad sisse kinnitada ning siis lülitist mootor tööle ja tross peale lasta või tulebki kogu tross käsitsi pooli peale kerida.

Muidu käed küljest ära ei kuku aga näiteks mootorsae starteri nööri olen kolmel korral üritanud peale kerida, iga kord lõpetanud ikka hoolduses :bigsmile:

Vasta

Mine “Kere & Sisu”