Golf 4 ukselukk katki?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
Golf 4 ukselukk katki?
Mure järgmine, et juhiukse käepideme juures see osa kus võti peaks sisse käima, on nagu lahti. Näpuga kinni võttes ja natuke sikutades õnnestus mul seda pea 1cm välja poole tõmmata (rohkem ei julgenud).
Ons lukk päris katki või on kuskilt lihtsalt mingi kruvi, mutter vms, ära kukkunud? Pole olnud veel mahti ust lahti katkuda, et vaadata, mis seal sees toimub.
Üldiselt on foorumitest jäänud silma soovitused üldse see juhiukse lukk ära kaotada (kaakidel sisenemine liiga lihtne?) ja nö. "võtmevabaks" teha. Kuidas see realiseeritakse? Võtakse lihtsalt kunde poolse ukse lingisüsteem?
Tänud ette!
Ons lukk päris katki või on kuskilt lihtsalt mingi kruvi, mutter vms, ära kukkunud? Pole olnud veel mahti ust lahti katkuda, et vaadata, mis seal sees toimub.
Üldiselt on foorumitest jäänud silma soovitused üldse see juhiukse lukk ära kaotada (kaakidel sisenemine liiga lihtne?) ja nö. "võtmevabaks" teha. Kuidas see realiseeritakse? Võtakse lihtsalt kunde poolse ukse lingisüsteem?
Tänud ette!
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
Tänud!Viplala kirjutas:ilmselt sul ikka ukseluku support vigane
see on see agregaat mis ukse sees ja hoiab nii linki kui ka lukusilindrit
kõrvalistuja lukukate jah sobilik ka juhuiksele - eriti veel kui linkidel olevad katted ei ole värvitud vaid lihtsalt tehase mustad plastikud
Ei ole mustad, uksega ühte värvi on (hõbehall). Kui palju see asja keerulisemaks teeb? Ega seda katet vist eraldi ei müüda, tuleb terve lingisüsteem hankida?
Kui palju ma ust pean laiali lammutama et vajalike vidinateni jõuda?
(sry kui tiba lollid küsimused, auto minu valduses olnud vaid paar päeva, ei tea veel kõiksugu nippe)
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kui sul on orginaal pult siis lahti tegemis nuppu all hoides saad ka kõik aknad lahti ju lasta, miks seda lukust tegema peab?Vote kirjutas:Mina küll ei kaotaks seda lukku ära. Sest võtmega saab ju korraga kõiki aknaid + katuseluuk (olemasolul) kinni ja lahti keerata.
Kui kere värvi siis lihtsalt peab katted ära värvima. Ukse polster ja lukk tuleb maha võtta, põhimõtteliselt terve uks laiali et seda suportit vahetada. Ennem muidugi võid ukse lahti võtta ja vaadata kas suporti küljes olev lukustus seib (mida saab ukse vahest keerata) on ikka nende nagade taga mis seda klotsi kinni hoiavad.
Ja neid katteid müüakse täiesti eraldi, küsima pead ainult tagumise ukse oma kui tahad auguta.
[Muudetud: 23-7-2009 Kermo]
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
Tänud info eest!
Ega ma nii ummisjalu ei tormakski seda lukku ära kaotama.
Autolehe weebist leidsin sellise jutu:
Kus kohast muidu neid katteid saab? Saksa Autost? Lammutusest?
Eks ma tõmban nädalavahetusel ukse laiali ja piilun, mis seal sees on. Selle lammutamise kohta mingit step-by-step juhendita ka kuskil on? Et teaks kuhu kruvikas vahele suruda ja et midagi kogemata puruks ei väänaks...
Ega ma nii ummisjalu ei tormakski seda lukku ära kaotama.
Autolehe weebist leidsin sellise jutu:
Et mis juhtmetest jutt käib? Kesklukk?Osa Volkswageneid vaevas probleem alarmiga, mis ukseluku lahtimurdmisel välja lülitus. Enamik Golfe on aga ilma tehasealarmita ning häält teeb vaid auto enda pasun. Asjatundjad soovitavad esimeste uste sees juhtmed katkestada, et alarm poleks ukselukkudega seotud
Kus kohast muidu neid katteid saab? Saksa Autost? Lammutusest?
Eks ma tõmban nädalavahetusel ukse laiali ja piilun, mis seal sees on. Selle lammutamise kohta mingit step-by-step juhendita ka kuskil on? Et teaks kuhu kruvikas vahele suruda ja et midagi kogemata puruks ei väänaks...
Kermo kirjutas:Kui sul on orginaal pult siis lahti tegemis nuppu all hoides saad ka kõik aknad lahti ju lasta, miks seda lukust tegema peab?Vote kirjutas:Mina küll ei kaotaks seda lukku ära. Sest võtmega saab ju korraga kõiki aknaid + katuseluuk (olemasolul) kinni ja lahti keerata.
[Muudetud: 23-7-2009 Kermo]
G4 saab puldist aknaid avada ja sulgeda viimase aasta käiku omadel ja seda ka mite kõigil.
see puldist avamis jasulgemis teema on alles golf v peal
ja see alarmi jutt ka täitas õige. juhi uksel need juhtmed roheline/punane pesa 4(ukseplokipistikus) ja kollane/sinine 24 kõrval istuja pool lilla/roheline 3 ja lilla/sinine 4 need juhtmed katkestatakse
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
Selged pildid! Kui mul õnnestub see uks kuidagi pulkadeks lammutada, siis vaatan need juhtmed ka üle.
Võimalik, et see juhtmete katkestamise töö on juba eelmisel omaikul tehtud (masin ~5 aastat meie teedel vuranud).
Mis nende juhtmete funktsioon on? Et kui võtmest ukse lahti keeran, siis võetakse alarm kohe maha?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], huvitav, kas neil seal Saksamaal siis titaanvõtmetega tegelasi pole... Kuidagi väga poolkõva lahendus tundub olevat.
[Muudetud: 23-7-2009 varvas]
Võimalik, et see juhtmete katkestamise töö on juba eelmisel omaikul tehtud (masin ~5 aastat meie teedel vuranud).
Mis nende juhtmete funktsioon on? Et kui võtmest ukse lahti keeran, siis võetakse alarm kohe maha?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], huvitav, kas neil seal Saksamaal siis titaanvõtmetega tegelasi pole... Kuidagi väga poolkõva lahendus tundub olevat.
[Muudetud: 23-7-2009 varvas]
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
nii... plastkorki mul seal enam pole. Kruvi aga leidsin üles - kruvi oli kinni. Keerasin korra kruvi natuke lahti ja siis uuesti kinni, aga südamik jäi ikkagi loksuma...tobimarg kirjutas:Lukku hoiab Golfil ukse sees kinni üks torx kruvi, millele saad ligi ukse külje pealt, asub ta musta plastikkorgi all. Keerad seda kruvi nii palju lahti, et ukse lukk tuleb õrnalt noaga kangutades välja. Kui ta sul loksub siis eeldatavasti see torx on ennast lahti kruvind vms..

Ei olnud nädalavahetusel niipalju mahti, et hakata ust lahti katkuma (pealegi räägiti nö "hirmujutte" et seal polstri taga veel mingi plaat, mille kätte saamine pidi paras n*ss olema).
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
nii... lammutasin nüüd seal natuke.
Keerasin kruvi mingi 2-3 tiiru lahti ja meelitasin julgust kokku võttes selle südamiku sealt täiesti välja.
andu39, oskad äkki juhatada kus see seib seal olla võiks? Südamik ise nagu tundus terve olevat (vähemalt mingit murdumise jälge kuskilt ei täheldanud). Ja augus kuhu südamik läheb ma küll mingit seibi ei näinud.
Mõtlesin, et kordaks protseduuri kunde poolse ukse kallal aga ma vist ei julgenud seda kruvi piisavalt palju välja keerata ja seda katet ma kätte ei saanud. vwvortex'i õpetuses öeldi 13-15 pööret. Kas see kruvi on siis tõesti nii pikk?
[Muudetud: 30-8-2009 varvas]
Keerasin kruvi mingi 2-3 tiiru lahti ja meelitasin julgust kokku võttes selle südamiku sealt täiesti välja.
andu39, oskad äkki juhatada kus see seib seal olla võiks? Südamik ise nagu tundus terve olevat (vähemalt mingit murdumise jälge kuskilt ei täheldanud). Ja augus kuhu südamik läheb ma küll mingit seibi ei näinud.

Mõtlesin, et kordaks protseduuri kunde poolse ukse kallal aga ma vist ei julgenud seda kruvi piisavalt palju välja keerata ja seda katet ma kätte ei saanud. vwvortex'i õpetuses öeldi 13-15 pööret. Kas see kruvi on siis tõesti nii pikk?
[Muudetud: 30-8-2009 varvas]
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
Great success!
nonii... see asi on ka siis nüüd "purgis". Nädalavahetusel oli piisavalt aega ja julgust lõpuks uks laiali lammutada.
Eelnevalt nimetatud "seib" oligi oma kohalt lahkunud ja eksles ukse sees ringi.
Üritus oleks ka vabalt võinud pooleli jääda kuna aknatõstuki klaasikinnituste kruvid olid mõnusalt kinni ussitanud. Õnneks aga tuli paar sutsakat Valvoline penetreerivat õli appi ja suure väänamise peale sai ka need lahti.
Tegin paar pilti ka sellest seibist ja hoovastikust... äkki on tulevikus mõnel hädalisel abi.

Kuna mul õnnestus (loe: 'olude sunnil') asi nõnda korda saada, et lukku ukse küljest lahti ei võtnud, siis tahaks teada, mis ime võtmega need kaks polti, mis lukku kinni hoiavad, lahti saab keerata? Nagu oleks Torx aga hambaid on mingi 2x rohkem. TX40 jäi sisse loksuma, niiet ei julgenud väga väänata. Kuna kunde poolsel uksel pean hakkama neid lüliteid seal luku sees vahetama, siis oleks vaja ka need kaks suurt polti kätte saada...
Eelnevalt nimetatud "seib" oligi oma kohalt lahkunud ja eksles ukse sees ringi.
Üritus oleks ka vabalt võinud pooleli jääda kuna aknatõstuki klaasikinnituste kruvid olid mõnusalt kinni ussitanud. Õnneks aga tuli paar sutsakat Valvoline penetreerivat õli appi ja suure väänamise peale sai ka need lahti.
Tegin paar pilti ka sellest seibist ja hoovastikust... äkki on tulevikus mõnel hädalisel abi.
Kuna mul õnnestus (loe: 'olude sunnil') asi nõnda korda saada, et lukku ukse küljest lahti ei võtnud, siis tahaks teada, mis ime võtmega need kaks polti, mis lukku kinni hoiavad, lahti saab keerata? Nagu oleks Torx aga hambaid on mingi 2x rohkem. TX40 jäi sisse loksuma, niiet ei julgenud väga väänata. Kuna kunde poolsel uksel pean hakkama neid lüliteid seal luku sees vahetama, siis oleks vaja ka need kaks suurt polti kätte saada...
Kas keegi on endal vahetanud ukseklaasi kinnitusi ka?Mul nüüd kukkus samuti juhiukse klaas sisse ja tuleb lähiajal see korda teha.Autoks siis 2001 VW Golf 4 universaal.
Saksa Auto pakkus ainukeseks lahenduseks uue polstrialuse paneeli ostmist.Komplektis siis terve see plekist paneel koos trosside ja akna kinnituse klambritega.Hinnaks 1511,-
Vahetuseks kulub neil umbes 1,5 tundi (tunni hind 580,-) seega tööraha 870,-.Koku lõbu ca. 2381,- (lisanduvad veel mõned tüüblid ehk).
Skodast uurisin ka, neil päris samasugust kinnitust pakkuda ei ole, nemad müüvad ka ainult seda plastikust kinnitust eraldi, mis siini külge kinnitub.

Tüki hind 25.- (pildil Golfi uks, plastik kinnitus on Octavia 1 puhul analoogne aga vist mitte päris sama, nii arvas varuosade konsultant vähemalt).
Saksa Auto aga eraldi sellist asja ei paku.
Netist leidsin veel remondikomplekti pakkumise 51$ + transport.
Remondikomplekt netist
Kas keegi omab mingeid kogemusi selles teemas?On keegi esinduses selle ära vahetanud või ise tellinud kuskilt netist varuosad ning ise ära vahetanud?Kas trossi kerimine mootorile on hull jama või lihtne töö?
[Muudetud: 31-12-2009 marcc]
Saksa Auto pakkus ainukeseks lahenduseks uue polstrialuse paneeli ostmist.Komplektis siis terve see plekist paneel koos trosside ja akna kinnituse klambritega.Hinnaks 1511,-
Vahetuseks kulub neil umbes 1,5 tundi (tunni hind 580,-) seega tööraha 870,-.Koku lõbu ca. 2381,- (lisanduvad veel mõned tüüblid ehk).
Skodast uurisin ka, neil päris samasugust kinnitust pakkuda ei ole, nemad müüvad ka ainult seda plastikust kinnitust eraldi, mis siini külge kinnitub.

Tüki hind 25.- (pildil Golfi uks, plastik kinnitus on Octavia 1 puhul analoogne aga vist mitte päris sama, nii arvas varuosade konsultant vähemalt).
Saksa Auto aga eraldi sellist asja ei paku.
Netist leidsin veel remondikomplekti pakkumise 51$ + transport.
Remondikomplekt netist

Kas keegi omab mingeid kogemusi selles teemas?On keegi esinduses selle ära vahetanud või ise tellinud kuskilt netist varuosad ning ise ära vahetanud?Kas trossi kerimine mootorile on hull jama või lihtne töö?
[Muudetud: 31-12-2009 marcc]
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
otsest vahetamise kogemust ei ole aga tean seda, et see kruvi, mis seda klaasi klambrit koos hoiab, võib ikka VÄGA kõvasti kinni olla...
Seda (http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107" onclick="window.open(this.href);return false;) topicut oled sa juba lugenud? Seal öeldakse ka, et see plastkinitus pidigi jube nigel olema, niiet pigem minna juba selle remontkomplekti teed (seal korralikud metallkinnitused). Lisaks on seal sellest trossindusest ka juttu...
Seda (http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107" onclick="window.open(this.href);return false;) topicut oled sa juba lugenud? Seal öeldakse ka, et see plastkinitus pidigi jube nigel olema, niiet pigem minna juba selle remontkomplekti teed (seal korralikud metallkinnitused). Lisaks on seal sellest trossindusest ka juttu...

The differences between the old- and new-design regulator clips can be seen in the picture below. While the old clip is a two-piece metal/plastic design, the new clip is a one-piece metal (pot metal) design with a small plastic L-groove sleeve insert to allow for easy sliding on the window track. The new-design clip is considerably stronger than the old design and should have been used from the beginning (would have saved VW and its customers a zillion headaches).
Seda DIY juttu lugesin jah, kõige rohkem kardangi nende trosside vahetamist, ei kujuta ette kuidas sinna mootori külge neid kinnitada.Joonise pealt tundus, et sinna jookseb kaks trossi sisse, üks keritakse päripäeva teine vastupäeva sinna pooli peale ja kui keeruline seda kokku panna on.Kas keritakse käsitsi peale või tuleb otsad sisse kinnitada ning siis lülitist mootor tööle ja tross peale lasta või tulebki kogu tross käsitsi pooli peale kerida.
Muidu käed küljest ära ei kuku aga näiteks mootorsae starteri nööri olen kolmel korral üritanud peale kerida, iga kord lõpetanud ikka hoolduses
Muidu käed küljest ära ei kuku aga näiteks mootorsae starteri nööri olen kolmel korral üritanud peale kerida, iga kord lõpetanud ikka hoolduses
