VR6 jõud kaob ära - viga leitud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vot sedapidi siis lugu,ingel [VW Bot: "Keel korda!"],panid mind ka m?tlema!Aga kas oled kursis selle asjanduse(?hulugeja)hinnaga,ja kuidas sa proovisid,v?tsid selle pistiku lihtsalt tagant ?ra?Algselt postitas: tynys
L?puks sain siis teada milles probleem on. Nimelt on vist ?hulugeja pees omadega. Sai ka ilma lugejata s?itu proovitud ja asi oli k?rgete p??rete peal hoopis teine. Ja ?rge muretsege ma proovisin seda t?iesti k?rvalistel saaremaa teedel ja kiirus polnud ?ldsegi nii suur.
pm originaal maksab 1800.- ja b-varuosa umbes 3000. Vahe on selles, et tehas v?tab vana tagasi ja siis saab nagu uue pealt alla. Ja proovisin jhh nii et pistiks tagant ?ra ja k?isin korra s?itmas. Madalate p??retega oli suht masendav s?ita aga kui j?udis ?le 5000 p??rde siis tekkis ikka hullem minek ;D. Aint n??d pean n?dal ette teatama millal j?lle saarde l?hen sest siis tellivad jupi ?ra. See tuleb rootsist mingi n?dal aega umbes 

Tõstataks siis vana teema üles uuesti kuna siiani pole lahendust leidnud. Nimelt on siis probleem see, et kõrgete pöörete peal kaob autol jõud ära. Täna sai isegi dünopingil ära käidud ja tulemused on siin. Graafikult on väga hästi näha, et minu tunded ei olnudki luulud:smilegrin:. Isegi düno meestele tekkisid suured silmad pähe ja ei osanud nemad midagi tarka öelda. Tahaksingi kõigepealt teie arvamust kuulda, et äkki keegi oskab pakkuda milles asi. Siiani on siis vahetatud absoluutselt kõikvõimalikud filtrid, bensiinipump, õhulugeja, osad vaakumvoolikud. Ja üks neist graafikutest mis ühtlane on on tehtud siis, kui õhulugeja pistik oli tagant ära. Düno mehed oskasid ainult seda pakkuda et kui autol teatud pöörete juures muutuvad küttesegu, nuka ajastus vms et siis võib viga olla nuka anduris mis vahest annab vea. See sai aga peale esimest tõmmet ära kustutatud ja enam see tagasi ei tulnud. Diagnostika näitas et kõik toimib veatult.
Mainin ära ka igaks juhuks veel masina:
Golf IV 2.8 VR6 150kw 2000a
[Muudetud: 9-7-2009 tynys]
Mainin ära ka igaks juhuks veel masina:
Golf IV 2.8 VR6 150kw 2000a
[Muudetud: 9-7-2009 tynys]
Kõik silindrid töötavad korralikult (süüte ajastus paigas), oled kompressioone mõõtnud?tynys kirjutas:Tõstataks siis vana teema üles uuesti kuna siiani pole lahendust leidnud. Nimelt on siis probleem see, et kõrgete pöörete peal kaob autol jõud ära. Täna sai isegi dünopingil ära käidud ja tulemused on siin. Graafikult on väga hästi näha, et minu tunded ei olnudki luulud:smilegrin:. Isegi düno meestele tekkisid suured silmad pähe ja ei osanud nemad midagi tarka öelda. Tahaksingi kõigepealt teie arvamust kuulda, et äkki keegi oskab pakkuda milles asi. Siiani on siis vahetatud absoluutselt kõikvõimalikud filtrid, bensiinipump, õhulugeja, osad vaakumvoolikud. Ja üks neist graafikutest mis ühtlane on on tehtud siis, kui õhulugeja pistik oli tagant ära. Düno mehed oskasid ainult seda pakkuda et kui autol teatud pöörete juures muutuvad küttesegu, nuka ajastus vms et siis võib viga olla nuka anduris mis vahest annab vea. See sai aga peale esimest tõmmet ära kustutatud ja enam see tagasi ei tulnud. Diagnostika näitas et kõik toimib veatult.
Mainin ära ka igaks juhuks veel masina:
Golf IV 2.8 VR6 150kw 2000a
[Muudetud: 9-7-2009 tynys]
kompressioon sai üle möödetud. Kuna aga mina geenius tegin seda ise ja esimest korda siis nagu hiljem selgus peab mõõtmise hetkel gaasi põhja muljuma, mida mina loomulikult ei teinud
. Aga kui kellelgi oleks laenata seda "spets" võtit, mis sinna mootori sisse ulatub ja ka sellist mõõteseadet mille saaks korralikult kinnitada siis võiks seda uuesti mõõta. Mul on see kummivoolikuga pealekeeratav aga seda ei saa korralikult kinni keerata, kuigi ma väänasin voolikule kaks ringi peale:smilegrin:. Aga minu mõõtmise järgi jäid kõigi silindrite kompressioonid 7-8 bar'i vahele, mis peaks olema atmosfäärides enam-vähem sama (1 bar=0,986923267 atm).
Neid juhtmeid ma pean vist kontrollima esinduses, või kui keegi oskab kätte näidata kus need andurid asuvad ja kuhu juhtmed jooksevad siis võin ise ka üle kontrollida:)
Aitab ka praeguseks. Mul hakkavadki need jutud kuidagi pikaks venima:lol:
Neid juhtmeid ma pean vist kontrollima esinduses, või kui keegi oskab kätte näidata kus need andurid asuvad ja kuhu juhtmed jooksevad siis võin ise ka üle kontrollida:)
Aitab ka praeguseks. Mul hakkavadki need jutud kuidagi pikaks venima:lol:
Detonatsiooni andurite juhtmete/anduri vigasuse korral peavad ilmuma veakoodid ajusse...tynys kirjutas:kompressioon sai üle möödetud. Kuna aga mina geenius tegin seda ise ja esimest korda siis nagu hiljem selgus peab mõõtmise hetkel gaasi põhja muljuma, mida mina loomulikult ei teinud. Aga kui kellelgi oleks laenata seda "spets" võtit, mis sinna mootori sisse ulatub ja ka sellist mõõteseadet mille saaks korralikult kinnitada siis võiks seda uuesti mõõta. Mul on see kummivoolikuga pealekeeratav aga seda ei saa korralikult kinni keerata, kuigi ma väänasin voolikule kaks ringi peale:smilegrin:. Aga minu mõõtmise järgi jäid kõigi silindrite kompressioonid 7-8 bar'i vahele, mis peaks olema atmosfäärides enam-vähem sama (1 bar=0,986923267 atm).
Neid juhtmeid ma pean vist kontrollima esinduses, või kui keegi oskab kätte näidata kus need andurid asuvad ja kuhu juhtmed jooksevad siis võin ise ka üle kontrollida:)
Aitab ka praeguseks. Mul hakkavadki need jutud kuidagi pikaks venima:lol:
Ilma gaasipedaali vajutamata saad väiksemad numbrid aga silindrite suhtarvud peavad olema siiski sarnased (ehk siis sinu näite puhul 7-8 kandis kõik).
Detonatsiooni andurid asuvad VR6 mootoritel kahelpool mootoriplokki, tulevad sellised punnid juhtmetega.
[Muudetud: 13-7-2009 qoolager]
Tegin siis kodus diagnosti ära ja näitas 3 viga.
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermittent
Kaks esimest viga olid esimest korda ja ma arvan et rohkem ei teki ka neid kuna just eile natuke selle õhulugejaga "mängisin". Aga seda viimast hakkab viimasel ajal aina rohkem tekkima. Kas see võib ka tekitada sellist jõukadu nagu eespool olevatel düno tõmmetel näha? Ja kas on ka võimalik et mul on näiteks nukkvõlli ajastus näiteks ühe hamba võrra vale? Ja siis veel see, et kas sellel mootoril on muutuv nuka ajastus või mitte? Et siis võib just selle anduri tähtsus välja lüüa.
Tänud tarkadele, kes vastata oskavad:)
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermittent
Kaks esimest viga olid esimest korda ja ma arvan et rohkem ei teki ka neid kuna just eile natuke selle õhulugejaga "mängisin". Aga seda viimast hakkab viimasel ajal aina rohkem tekkima. Kas see võib ka tekitada sellist jõukadu nagu eespool olevatel düno tõmmetel näha? Ja kas on ka võimalik et mul on näiteks nukkvõlli ajastus näiteks ühe hamba võrra vale? Ja siis veel see, et kas sellel mootoril on muutuv nuka ajastus või mitte? Et siis võib just selle anduri tähtsus välja lüüa.
Tänud tarkadele, kes vastata oskavad:)
Nulli ära, mine sõida uuesti ja vaata siis jälle.tynys kirjutas:Tegin siis kodus diagnosti ära ja näitas 3 viga.
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermittent
Kaks esimest viga olid esimest korda ja ma arvan et rohkem ei teki ka neid kuna just eile natuke selle õhulugejaga "mängisin". Aga seda viimast hakkab viimasel ajal aina rohkem tekkima. Kas see võib ka tekitada sellist jõukadu nagu eespool olevatel düno tõmmetel näha? Ja kas on ka võimalik et mul on näiteks nukkvõlli ajastus näiteks ühe hamba võrra vale? Ja siis veel see, et kas sellel mootoril on muutuv nuka ajastus või mitte? Et siis võib just selle anduri tähtsus välja lüüa.
Tänud tarkadele, kes vastata oskavad:)
Arvatavasti õhulugeja viga on selle lahti kiskumisest jah.
Lisaks on sisselaske kollektori õhutempi anduri ja nukkvõlli anduri viga mälus.
Nukkvõlli andur on tähtis loomulikult aga arvatavasti oled sa lahtise juhtmega sõitnud proovides vms. Aga kui viga uuesti ja uuesti tekib siis tegu selle jullaga jah.
[Muudetud: 13-7-2009 qoolager]
nuka andurit ei ole ma kordagi ise tagant ära võtnud. Sellega on üldse mingi imelik kala lahti. Käisin seda vahetamas siis uus andur mis tuli sobis täpselt, aga siis kustus mootor täiesti ära. Ei saandki aru miks ei töötand. Telliti mingi teine jupp Audi esindusest, kust tuli üldse vända andur (juhe taga ja jämedama otsaga). Siis saigi vana jupp ära puhastatud ja tagasi pandud. Jäigi sellepärast asi katki, et pole lihtsalt uut juppi kuskilt saand. Aga eks peab ikka selle kuskilt uue muretsema ja ära vahetama. Otsiks ka kuskilt romulast aga vaevalt et leiab.
Aga eks ma homme peale tööd uurin uuesti. Kui siis vead tagasi on siis on teada et tuleb ikka ära avahetada asjad.
Aga eks ma homme peale tööd uurin uuesti. Kui siis vead tagasi on siis on teada et tuleb ikka ära avahetada asjad.
kui mõni detonatsiooni anduritest peaks mitte töötama siis annab see alles tunda suurtel pööretel, ja seega ei tarvitse seda koodi ajusse tulla, arvan minaqoolager kirjutas:
Detonatsiooni andurite juhtmete/anduri vigasuse korral peavad ilmuma veakoodid ajusse...
Ilma gaasipedaali vajutamata saad väiksemad numbrid aga silindrite suhtarvud peavad olema siiski sarnased (ehk siis sinu näite puhul 7-8 kandis kõik).
Detonatsiooni andurid asuvad VR6 mootoritel kahelpool mootoriplokki, tulevad sellised punnid juhtmetega.
[Muudetud: 13-7-2009 qoolager]
Tänaste sõitudega ühtegi koodi enam mällu ei tekkinud. Ja detonatsiooni anduritega on nii, et mina neid leida ei suuda ja ma netist tuhnides leidsin et neid peaks olema 2....üks asub mootori ees ja teine taga. Ainus jama ongi selles, et sellel autol on ju kapoti all nii vähe ruumi. Mismoodi ma nendeni pääsema peaksin?:(
Ühte näeb ronides põhja alla ja teine asub seal kus lambda pistik on ehk siis tuleseina vms juures.tynys kirjutas:Tänaste sõitudega ühtegi koodi enam mällu ei tekkinud. Ja detonatsiooni anduritega on nii, et mina neid leida ei suuda ja ma netist tuhnides leidsin et neid peaks olema 2....üks asub mootori ees ja teine taga. Ainus jama ongi selles, et sellel autol on ju kapoti all nii vähe ruumi. Mismoodi ma nendeni pääsema peaksin?:(
Täna sain siis Saksa Autost nii palju targemaks et mootori jaotusketid on vist välja veninud. Nukkvõlli andur annab tühikäigul -8 kraadi kuigi lubatud on vaid +-3 kraadi. Sellest siis võibki tekkida kõrgete pöörete peal selline olukord, et nukkvõll läheb anduri mingist piirist üle, andur enam ei saa signaalist aru ja annab ajule vea mille peale aju lähebki avarii olekusse. Tundub täitsa mõistlik seletus olevat. Ainuke jama on selle juures selle vahetuse hind. Saksa autost öeldi mulle umbes 15k. Kas keegi teab kus saaks seda märgatavalt odavamalt teha või on kellelgi selliseid võimalusi/oskusi see töö ise ära teha? Esitan ka Forssi hinnapäringu ja eks näis mis nemad pakuvad
Tallinna Tehnikakõrgkoolis
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848 Sealt saad täpsemalt vaadata
Marguse kohta ei tea midagi aga Jaanus on väga normaalne mees ja soovitaks kindlasti ette helistada.
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848 Sealt saad täpsemalt vaadata
Marguse kohta ei tea midagi aga Jaanus on väga normaalne mees ja soovitaks kindlasti ette helistada.
kanali/tõstuki võimalus on mul ainult saaremaal. Aga siiski oleks mul siis vaja kedagi targemat ka kõrvale kes varem mootorit on lahti võtnud ja ka edukalt kokku pannud:smilegrin:. Ise pole traktori käigukastist kaugemale jõudnud
. Forss pakkus mulle 13k korda tegemist mis on ka nats krõbe. Kui Tallinnas kellelgi võimalus on sellise töö tegemiseks siis võib ka märku anda:)
Kirjutaks ka vahelduseks et kuidas mul läinud on. Esiteks suurimad tänud kasutajale Monah, kes viitsis minu mootori korda tegemise ette võtta. Välja tuli veel suur hulk vigu ja enamus neist sai ka parandatud. Autol on igatahes nüüd täiesti teine minek. Vahetatud sai siis mootori ketid koos leevendite ja pingutitega, sidurikorv, siduriketas, hooratas ja veel nipet-näpet. Töö käigus tuli veel välja, et üks nukkvõll oli üldse vales asendis ja see mootor ei saanudki korralikult töötada. Milles täpselt jõupuudus seisnes ei oskagi öelda aga igatahes sai see enam-vähem korda. Sai ka dünos uuesti käidud ja las graafikud räägivad siis enese eest:
See on siis hetkeseisund

Ja see on võrdlus enne remonti

Sinised on jõujooned ja punased väände omad
Mind siiski häirib see jõu kukkumine 5200 pöörde peal. Ma küll ei satu vast nende pöörete peale kunagi aga siiski huvitab et kas see on normaalne ja kui ei siis kas kellelgi on aimu milles võiks viga olla. Aju igatahes ühtegi veakoodi enam ei näita.
See on siis hetkeseisund

Ja see on võrdlus enne remonti

Sinised on jõujooned ja punased väände omad
Mind siiski häirib see jõu kukkumine 5200 pöörde peal. Ma küll ei satu vast nende pöörete peale kunagi aga siiski huvitab et kas see on normaalne ja kui ei siis kas kellelgi on aimu milles võiks viga olla. Aju igatahes ühtegi veakoodi enam ei näita.
Ma ei saa ausalt öelda aru sinutoodu graafikul, kus pool on vääne ja kuspool võimsus kuna väändeühikuid on mõlema poole jaoks vähe (ok vasakul võimsus ja paremal vääne)?!?!
Aga selline on stock 24v VR6 Graafik ehk üsna sarnane vääne hakkab samuti 5500 kandis alla vajuma...

[Muudetud: 29-9-2009 qoolager]
Aga selline on stock 24v VR6 Graafik ehk üsna sarnane vääne hakkab samuti 5500 kandis alla vajuma...

[Muudetud: 29-9-2009 qoolager]