g3 2.0 85kW ei käivitu peale pikemat seismist
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
g3 2.0 85kW ei käivitu peale pikemat seismist
Tere klubilised.
lugu selline, et auto ei taha hommikuti käivituda. Tundub, et tõmbab ennast lihtsalt täis ja ongi kogu eepos. Suure pedaalitallamise peale õnnestub veel autole hääled sisse saada, aga muutub juba tiba tüütuks naisperele hommikul autot käivitada.
lugu on siis selline üksnes päeva esimese käivitusega, peale seda on kõik nagu OK, kohati nagu tundub, et see käivitusmoment on tiba ebamäärane - ei tõmba rauhti käima vaid kohati veidi pobiseb ja siis läheb, aga üldiselt nagu oleks korras.
kas võib olla nõnda, et suksul on küttesegu keeramisega probleeme ja segab omale hommikult liiga lahja kokteili?
kütusekulud ja sooritusvõime üldiselt nagu muutunud ei ole. Enne probleemide algust sai vahetatud mootoririhm, aga seda nüüd öelda ei saa, et probleemid kohe peale seda alanud oleks.
jonnakas nagu eesel see eesti mees on ja kohe esimese asjana mehaaniku juurde ei jookse ... tänud ette igasuguste mõtteavalduste eest
lugu selline, et auto ei taha hommikuti käivituda. Tundub, et tõmbab ennast lihtsalt täis ja ongi kogu eepos. Suure pedaalitallamise peale õnnestub veel autole hääled sisse saada, aga muutub juba tiba tüütuks naisperele hommikul autot käivitada.
lugu on siis selline üksnes päeva esimese käivitusega, peale seda on kõik nagu OK, kohati nagu tundub, et see käivitusmoment on tiba ebamäärane - ei tõmba rauhti käima vaid kohati veidi pobiseb ja siis läheb, aga üldiselt nagu oleks korras.
kas võib olla nõnda, et suksul on küttesegu keeramisega probleeme ja segab omale hommikult liiga lahja kokteili?
kütusekulud ja sooritusvõime üldiselt nagu muutunud ei ole. Enne probleemide algust sai vahetatud mootoririhm, aga seda nüüd öelda ei saa, et probleemid kohe peale seda alanud oleks.
jonnakas nagu eesel see eesti mees on ja kohe esimese asjana mehaaniku juurde ei jookse ... tänud ette igasuguste mõtteavalduste eest
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
pakkuks mõned oma poolsed pakkumised mis võiks üle vaatata. 1;süüde üle kontrollida vajadusel ka alumine väntvõlli ots .2 kindlasti võiks üle vaatat ka starteri kas ikka ketrab piisava kiirusega.3küttuse surve regulaator või pumb ,ühe sõnaga kütuse surve üle mõõta.4 võiks käia ka diagnostis saab teada kas elektroonika poolel kõik ok. kehva käivitust võib ka pärsida mootori temp andur mille järgi ecu teeb kütte segu, vigu võib olla veelgi ei hakka üks haaval üles kirjutama mida kontrollida . mina sinu asemel käiks kõige pealt diagnosis siis hakkaks edasi vaatama:)
siiani pole diagnosti jõudnud kuna auto käis kenasti, aga täna hommikul (vihm ja muu mant) sai auto käima alles pika pedaalitallamise peale ja jõudes kodust ca 200m kaugusele suri auto maha. Uuesti pedaalipumpamine ja läks käima. Sidur alla ja törss - kutu. uuesti käima saades hakkas gaasi andes puterdama (nagu jätaks vahele). sain maja ette, andsin gaasiga paar matsu ja sinna ta taas kooles. Mõtteid?
ees plokis olev temp andur on värske ja valeandmeid nagu anda ei tohiks. kui ta üldiselt käib kenasti (va väike vibra tühikäigul), siis ei tohiks ju süütega (süüte õigsusega siis) probleeme olla.
endale turgatavad pähe süütepool ja õhulugeja - oskab neid ehk keegi kommenteerida.
[Muudetud: 9-7-2009 mil]
ees plokis olev temp andur on värske ja valeandmeid nagu anda ei tohiks. kui ta üldiselt käib kenasti (va väike vibra tühikäigul), siis ei tohiks ju süütega (süüte õigsusega siis) probleeme olla.
endale turgatavad pähe süütepool ja õhulugeja - oskab neid ehk keegi kommenteerida.
[Muudetud: 9-7-2009 mil]
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Nov 2008, 14:43
- Auto: Passat 3BG B5,5 1.9TDI 74kw 2002.a
- Asukoht: "Omas El3mendis"
Mul endal täpselt sama probleem Golf3 GTi'ga.
Viimati muutis KeepItReal, 24 Nov 2011, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Nov 2008, 14:43
- Auto: Passat 3BG B5,5 1.9TDI 74kw 2002.a
- Asukoht: "Omas El3mendis"
Tere
Täna ma sain siis lõpuks teada, mis see seda jama mul tegi.
Oli väga suur rõõm sellepärast tee äärde jääda.
Kontrollisime tuttavaga sädet golfil tee peal ja seda loomulikult polnud. Kontrollisime, et kas üldse süütepool saab voolu ajult peale- ikka saab. Järelikult süütepoolis on jama ja kui ei siis õlle võtma ja tuumafüüsikuna mätta otsa istuma ja elu üle järgi mõtlema.
Täna ma sain siis lõpuks teada, mis see seda jama mul tegi.
Oli väga suur rõõm sellepärast tee äärde jääda.
Kontrollisime tuttavaga sädet golfil tee peal ja seda loomulikult polnud. Kontrollisime, et kas üldse süütepool saab voolu ajult peale- ikka saab. Järelikult süütepoolis on jama ja kui ei siis õlle võtma ja tuumafüüsikuna mätta otsa istuma ja elu üle järgi mõtlema.
Viimati muutis KeepItReal, 24 Nov 2011, 16:09, muudetud 2 korda kokku.
Pikalt vahetamatta küünlad, mille elektroodidevahe on suurekspõlenud , tekitavad süütepooli töös häireid. LÄBIELATUD TEEMA !Samas ei keela keegi küünaldel kontaktivahesi väiksemaks teha ja edasisõita kuid küünalde eluiga on tavaliselt 40-50000km.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Nov 2008, 14:43
- Auto: Passat 3BG B5,5 1.9TDI 74kw 2002.a
- Asukoht: "Omas El3mendis"
Mul golfil uus süütepool peal ja töötab täies hoos, ning hommikused väljasuremised on ka haruldaseks muutumas.vibla kirjutas:Pikalt vahetamatta küünlad, mille elektroodidevahe on suurekspõlenud , tekitavad süütepooli töös häireid. LÄBIELATUD TEEMA !Samas ei keela keegi küünaldel kontaktivahesi väiksemaks teha ja edasisõita kuid küünalde eluiga on tavaliselt 40-50000km.
Viimati muutis KeepItReal, 24 Nov 2011, 15:00, muudetud 1 kord kokku.
Kolmeelektroodilisel küünlal põleb keslmine elektrood "kolmnurkseks" ja vahede vähendamiseks pead veidi väliselektroodi lähemale koputama. Kui sul jõud peale ei hakka võta mõistus abiks:). Sädelahendust ei toimu kunagi kõigi kolme elektroodi vahel korraga, et sul peaks kõik kolm vahet olema identsed. Peamine, et ei oleks liiga suured vahed elektroodidel.
Edu.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.