k: kas aju sobib??
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 661
- Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
- Telefon: 55651454
- Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
- Asukoht: PÄRNU
k: kas aju sobib??
et siis millest saab selline asi tekkida.79kw 1.8 ja digifant 2 ehk eletrooniline pritse.kütus jooksis karterisse ja siis veel jkahutusvedelikku. pumbad töötavad ilusasti. aa lõpus oli see teema et jah pumbad olid järgi pidevalt. auto läks käima ka korra! ja siis rohkem ei julgenud käivitada. oskab keegi anda mõne vihje vms öelda.mida peaks tegema et probleemist lahti saada?
[Muudetud: 13-8-2009 flinstone]
[Muudetud: 14-8-2009 flinstone]
[Muudetud: 13-8-2009 flinstone]
[Muudetud: 14-8-2009 flinstone]
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
Võiks arvata et pritse läks lolliks... pumpas "täis" silindrid ja kui koos kompressiooniga sinna ära ei mahtunud lõi nii karterisse kui jahutus vedelikku...
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee
Mingised Kolvirõngad vms Õlirõngad vms..
Tuttava audil oli midagi sinnakanti..
naq et õli oli kahtlaselt vedel...
tuli välja et küte on sisse pugenud..
vahetas mingid rõngad ära ja oli okei
ja kas mitte kütusepümp ei peakski mitte pidevalt järgi olema ??
(elektripritsest ei tea naq midagi aga naq naised saunas oleks rääkinud midagi =D)
Tuttava audil oli midagi sinnakanti..
naq et õli oli kahtlaselt vedel...
tuli välja et küte on sisse pugenud..
vahetas mingid rõngad ära ja oli okei

ja kas mitte kütusepümp ei peakski mitte pidevalt järgi olema ??
(elektripritsest ei tea naq midagi aga naq naised saunas oleks rääkinud midagi =D)
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kas oli siis mingised asjad või mitte?ERandM kirjutas:Mingised Kolvirõngad vms Õlirõngad vms..
Tuttava audil oli midagi sinnakanti..
naq et õli oli kahtlaselt vedel...
tuli välja et küte on sisse pugenud..
vahetas mingid rõngad ära ja oli okei
ja kas mitte kütusepümp ei peakski mitte pidevalt järgi olema ??
(elektripritsest ei tea naq midagi aga naq naised saunas oleks rääkinud midagi =D)
Vaata rõhu regulaator üle. Kui selles viga pole siis juba vaja pritse pea lahti kookida. kui plokikaane tihend lekiks siis see ei seletaks kuidagi bensiini sattumist õli hulka.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 661
- Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
- Telefon: 55651454
- Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
- Asukoht: PÄRNU
lammutan kõik laiali.aa asi see ka veel et tagasivoolu ei jõua tilkagi bensiini.ja kui süüde sisse keerata siis peaks ju pump niikaua töötama kuirõhk üleval.kui ei käivita sisi peaks ju järgi jätma.nnii ehk teisiti tuleb lahti kakkuda kuna kui moototr bensiini täis oli siis sai ju auto vägisi käima tõmmatud.saab siis terve rem. uuesti teha:S aga no pole hullu.kui asi päris hull võib keegi hakata mootorit pakkuma al. 66kw-st aga eks näeb täna saab arvatavasti asi laiali.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?q=bensiin" onclick="window.open(this.href);return false; karteris&fid=0&s1=1&s2=1&s3=1&make=0&l=100&tid=20047#0
Ehk on abiks.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"],miks ei kopind linki,aga vaata auto24.ee foorumit ja pane otsingusse: bensiin karteris.
[Muudetud: 11-8-2009 Raiq]
Ehk on abiks.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"],miks ei kopind linki,aga vaata auto24.ee foorumit ja pane otsingusse: bensiin karteris.
[Muudetud: 11-8-2009 Raiq]
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ära nüüd kohe kõike lahti kaku. Kui tagasivoolust kütet ei tule siis ongi kütuse rõhu regulaator otsad andnud. Vaheta see ära, lase mahlad välja, küünlad maha ja paar krammi õli igasse silindrisse. Pärast uued mahlad sisse tagasi ja ongi korras.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Orginaal on 2117.-
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Aga kuidas seletada seda et rõhuregulaator ei tööta?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Kütte pump käib ju ca. 2 sek.kui mootor ei käivitu,kuid süüde sees. Kütte pump ei lõpeta töötamist rõhu järgi,vaid,kui mootor ei tööta. No pane süüde sisse ja kuulata-ca. 2seki käis ja vait. Paned mootori käima jääb ka pump käima. Näiteks. Võta toite pool lahti ja suuna kanistrisse. Süüde sisse. Kas jääbki pumpama?
Pumba koha pealt iial nii olla ei tohi,kuid äkki siiski ka selle ahel ,,lolliks,, läinud tänu aju lollusele.Aju on nagunii segane kuid eemalda pihustitest pistikud. Kaotada pole midagi. Mis siis saab? Kas hakkab tagasijooksust kah midagi tulema.? Pump peaks siiski töötama jagaja töötamise korral. Seisva mootoriga ja süüde sees ei tööta bensu pump.