k: kas aju sobib??

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

k: kas aju sobib??

Lugemata postitus Postitas flinstone »

et siis millest saab selline asi tekkida.79kw 1.8 ja digifant 2 ehk eletrooniline pritse.kütus jooksis karterisse ja siis veel jkahutusvedelikku. pumbad töötavad ilusasti. aa lõpus oli see teema et jah pumbad olid järgi pidevalt. auto läks käima ka korra! ja siis rohkem ei julgenud käivitada. oskab keegi anda mõne vihje vms öelda.mida peaks tegema et probleemist lahti saada?

[Muudetud: 13-8-2009 flinstone]

[Muudetud: 14-8-2009 flinstone]

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

Võiks arvata et pritse läks lolliks... pumpas "täis" silindrid ja kui koos kompressiooniga sinna ära ei mahtunud lõi nii karterisse kui jahutus vedelikku...
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

pmts kui autot käima tõmbasime siis mul joppas et õhku ei lennanud...aga see selleks. kahtlustan ise nüüd kütuserõhu regulaatorit.sest pump ikkagist pidevalt järel avastasin.seepärast pumpaski äkki kogu kütuse mis paagis oli nii 4l kik mootorisse.sest ei saavutanud vajalikku survet

ERandM
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ERandM »

Mingised Kolvirõngad vms Õlirõngad vms..

Tuttava audil oli midagi sinnakanti..
naq et õli oli kahtlaselt vedel...
tuli välja et küte on sisse pugenud..

vahetas mingid rõngad ära ja oli okei ;)


ja kas mitte kütusepümp ei peakski mitte pidevalt järgi olema ??
(elektripritsest ei tea naq midagi aga naq naised saunas oleks rääkinud midagi =D)

ddc84
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 18 Apr 2007, 08:23
Auto: G2
Asukoht: Pärnu City

Lugemata postitus Postitas ddc84 »

Kui jahutusvedelikus ka bens , siis kas mingi plokikaane või kaane tihendi rike.Plokikaane tihendi rike põhjustab sellist mahlade segamini minekut,on ka teisi põhjuseid aga see viga on kõige tavalisem ja tihedamalt esinev.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

ERandM kirjutas:Mingised Kolvirõngad vms Õlirõngad vms..

Tuttava audil oli midagi sinnakanti..
naq et õli oli kahtlaselt vedel...
tuli välja et küte on sisse pugenud..

vahetas mingid rõngad ära ja oli okei ;)


ja kas mitte kütusepümp ei peakski mitte pidevalt järgi olema ??
(elektripritsest ei tea naq midagi aga naq naised saunas oleks rääkinud midagi =D)
Kas oli siis mingised asjad või mitte?

Vaata rõhu regulaator üle. Kui selles viga pole siis juba vaja pritse pea lahti kookida. kui plokikaane tihend lekiks siis see ei seletaks kuidagi bensiini sattumist õli hulka.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

lammutan kõik laiali.aa asi see ka veel et tagasivoolu ei jõua tilkagi bensiini.ja kui süüde sisse keerata siis peaks ju pump niikaua töötama kuirõhk üleval.kui ei käivita sisi peaks ju järgi jätma.nnii ehk teisiti tuleb lahti kakkuda kuna kui moototr bensiini täis oli siis sai ju auto vägisi käima tõmmatud.saab siis terve rem. uuesti teha:S aga no pole hullu.kui asi päris hull võib keegi hakata mootorit pakkuma al. 66kw-st aga eks näeb täna saab arvatavasti asi laiali.

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?q=bensiin" onclick="window.open(this.href);return false; karteris&fid=0&s1=1&s2=1&s3=1&make=0&l=100&tid=20047#0
Ehk on abiks.

ingel [VW Bot: "Keel korda!"],miks ei kopind linki,aga vaata auto24.ee foorumit ja pane otsingusse: bensiin karteris.

[Muudetud: 11-8-2009 Raiq]

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

1 tarkmees teadis rääkida et asi et miks see kütus sinna satub on selles et aju on mahapõlenud v mass.siis jätab pihustid avatuks ja uputab üle.rõngad asjad on mootoris uued.seega kulunud ei saa nad olla!mingi muu kamm.loodan et asi pole ajus sest digifant II aju pon ju väga liikvel olev aju:S

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Ära nüüd kohe kõike lahti kaku. Kui tagasivoolust kütet ei tule siis ongi kütuse rõhu regulaator otsad andnud. Vaheta see ära, lase mahlad välja, küünlad maha ja paar krammi õli igasse silindrisse. Pärast uued mahlad sisse tagasi ja ongi korras.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

tra see ju digi. rsk.kujutan ette kui "odav" see kütuserõhu regulaator on.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Orginaal on 2117.-
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

muidu digifantII aju peaks vedelema kuskil kui vaja läheb;)
5060671

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Aju on nahkas . Keera ära kõik küünlad ja lase kellelgil süüde sisse keeratA(mitte starterit anda) ise samal hetkel kuula mis silindrites toimub.Kui on solin kuulda,ongi aju nahkas. Kui põlemis kambrisse jõudis liig palju kütet,lõi puruks ka plokikaane tihendi.

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

okei.homme kui valge proovin ära

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Aga kuidas seletada seda et rõhuregulaator ei tööta?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui kütus jookseb vabalt silindrisse ei ole kütuse süsteemis ka vastu survet,seega pole midagi reguleerida ja tagasijooksust ei tule midagi. Elekter hoiab pihustit kogu aeg lahti,nii kaua kui pump käib.

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

no ja pump käiks 24/7 hetke seisuga

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

flinstone kirjutas:no ja pump käiks 24/7 hetke seisuga
jah kuna tekib rõhulangus kütuselatis kui andur on küljes.

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

no loogiline.kui rõhk tekiks siis ju jätakstöötamise järgi.ehk saan asja joonde

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kütte pump käib ju ca. 2 sek.kui mootor ei käivitu,kuid süüde sees. Kütte pump ei lõpeta töötamist rõhu järgi,vaid,kui mootor ei tööta. No pane süüde sisse ja kuulata-ca. 2seki käis ja vait. Paned mootori käima jääb ka pump käima. Näiteks. Võta toite pool lahti ja suuna kanistrisse. Süüde sisse. Kas jääbki pumpama?

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

hetkeseis: süüde sisse.ei käivita.ja pump pumpab niikaua kui paak tühi.kui küünlad maas on tuleb sealt bensiini nagu purskkaevust vett.

kas plokikaanetihend tuleb ka ära vahetada. ning asi on ajus eks? et pump nii teeb ja pihusti avatud on 24/7 .

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pumba koha pealt iial nii olla ei tohi,kuid äkki siiski ka selle ahel ,,lolliks,, läinud tänu aju lollusele.Aju on nagunii segane kuid eemalda pihustitest pistikud. Kaotada pole midagi. Mis siis saab? Kas hakkab tagasijooksust kah midagi tulema.? Pump peaks siiski töötama jagaja töötamise korral. Seisva mootoriga ja süüde sees ei tööta bensu pump.

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

see 2 sek. see normal.aga jah präägu asi päris hull.
probleem 2- neile pihusti pistikutele ei pääse ju ligi.lammuta ikka kik laiali

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

nii järgmine küsimus: kas on vahet mis tähtedega lõppeb aju kood?muidu pakuti mulle aju mille kood on 037906022am
aga mul on 037906022bb? sobivad omavahel??

[Muudetud: 13-8-2009 flinstone]

Vasta

Mine “Mootor”