K: 1,9d -> 1,9td

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
1nt5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 23:45
Auto: G2 syncro vr6; g2 syncro
Asukoht: Tartumaa

K: 1,9d -> 1,9td

Lugemata postitus Postitas 1nt5 »

kas sellele mootorile võib lisada 1,9 td 55kw mootori turbo, ilma et peaks mootoris miskit ümber tegema.

Asi selles, et 55kw mootor lendas laiali, turbo terve ja uus mootor 1,9 47kw vist, aga see on nati uimane :D

Et siis jah kas võib tekkida mingeid probleeme?

[Muudetud: 13-8-2009 1nt5]

[Muudetud: 14-8-2009 1nt5]
Volkswagen - Das Auto.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Plokikaanevastupidavuse koha pealt ei võta sõna,kuid pihustid ja pump pane ka turboga kaasa.Plokikaane tihend võiks ka olla metallist (kuuma kindlam) mitte aspestist. Aga ehk saad ka TD kaant kasutada?

1nt5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 23:45
Auto: G2 syncro vr6; g2 syncro
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas 1nt5 »

td kaas perses, 4janda silindri värjalaske kalpp kõver :( seepärast uut mootorit plaaningi.
Volkswagen - Das Auto.

1nt5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 23:45
Auto: G2 syncro vr6; g2 syncro
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas 1nt5 »

seda kah et kas sellel 47kw on kolvi jahutus (õli) otse pritsega kolvi alla? nagu 55kwsel

[Muudetud: 13-8-2009 1nt5]
Volkswagen - Das Auto.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

ainult klapp kõver ?

klapp ise maksab alla 150 krooni ..

Vasta

Mine “Diislid”