
Õlivahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Õlivahetus
Nonii. Esmaspäeval on plaanis autol õli vahetada. Varem seda teinud ise pole, seega sooviks veits lisainfi. Üldplaanis peaks asi sama lihtne olema nagu muruniidukil?
Et vana õli välja ja uus sisse?! Muidugi olen kuulnud ka loputusõlist. Aga kuskohas täpsemalt see "kraan" mootori all asub, kust õli välja lasta? Ning 97. aasta manuaalile läheb ilmselt ikkagi poolsünt õli?

Passat 1.6 74kw
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
Sobiva 6li leiad siit: http://www.valvoline.ee/lubricantsadvisor/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina olen teinud nii, et masin kanalile, siis see "punn" ehk polt, mis seal "vanni" ehk karteri põhja kyljes on, keerasin lahti ja lasin vanal õlil voolata pooleks lõigatud 5L kanistrisse, kui nirin vaiksemaks jäi, siis keerasin õlifiltri kyljest. Vanakooli ässad teadsid õpetada, et kui see mingil põhjusel ei peaks tahtma lahti tulla ja spets võtit pole, siis kruvikas läbi ja käib kah. Vana filtrit ju tagasi ei pane, isegi siis, kui seda Fairyga pesta:D Vahepeal on siis mootor õlist enamvähem tyhjaks tilkunud, keerasin poldi tagasi sinna põhja alla, kallasin filtri õli täis(kuigi nagu ma aru olen saanud, siis pole seda tarvis teha, sest mootor lööb ise selle suht hetkega täis). Filter keera mõõdukalt kinni, et kui tunned, et on kinni, siis natukene veel nii igaks juhuks. Siis ylevalt uus õli sisse, lased seista natuke ja kontrollid vardaga, kas on juba piisavalt. Kui on, siis õlikork kinni ja võid enese yle uhke olla ^^
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 20 Mär 2009, 20:52
- Auto: VW Golf IV 1,4l ja 55kw 2000a
- Asukoht: Paldiski mnt 96a
- Kontakt:
kui vahetate filtrit, siis tuleb uue filtri tihend teha õliga kokku( näpuga peale määrida), et ei tõmbaks tihendit lahti ja viltu jne jne kui kinni keerate.
ja muidugi veenduda et vana filtri tihend ei jäänud mootori külge, ka selliseid pange astumisi olen kohanud!
täis pole filtrit teps mitte vaja valada!
ja muidugi veenduda et vana filtri tihend ei jäänud mootori külge, ka selliseid pange astumisi olen kohanud!
täis pole filtrit teps mitte vaja valada!
Tark ei kiirusta (1,4l ja 55kw)
See oli jah sigulliaegadel vajalik et filter täis valada, tänapäeval on osadel autodel filter hoopis teispidi või külili ka, kuidas sa siis valad? 
Igast muud möga pole ka mõtet valada (neid loputusasju), uus õli sisse, vaata et norm täis saaks, peale seda kalla (kütust kütusepaaki
) ja talla 
[Muudetud: 27-8-2009 Indrek]

Igast muud möga pole ka mõtet valada (neid loputusasju), uus õli sisse, vaata et norm täis saaks, peale seda kalla (kütust kütusepaaki


[Muudetud: 27-8-2009 Indrek]
vanasti olin insche
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa