Pöörded sooja mootoriga madalad.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Pöörded sooja mootoriga madalad.
Autoks :G2 90 aasta.
Mootor 1.6 53 kW.
Et siis masinal peaks olema autom. õhuklapp vms.
Külma mootoriga on kõik kena.mootor töötab kohe käima pannes nii u 2000 rpm.
aga kui mootor juba soojaks sõita ,siis kisub pöörded kohati
alla 1000rpm ja mootor hakkab peal kakkuma.
Vaatasin küünlaid- korras.
Juhtmed voltmeetriga kontrollitud-korras.
Mootori surveaste korras.
Säde on.
süüte keeramine ka eriti ei mõjuta.,
Mis varjante veel olla saaks?...
ps, minuarust on mootoril natuke vähe minekut ka.. vbla loll küsimust ja ei tea kas on sellest tingitud,aga milles selle viga esineda võib.
Mootor 1.6 53 kW.
Et siis masinal peaks olema autom. õhuklapp vms.
Külma mootoriga on kõik kena.mootor töötab kohe käima pannes nii u 2000 rpm.
aga kui mootor juba soojaks sõita ,siis kisub pöörded kohati
alla 1000rpm ja mootor hakkab peal kakkuma.
Vaatasin küünlaid- korras.
Juhtmed voltmeetriga kontrollitud-korras.
Mootori surveaste korras.
Säde on.
süüte keeramine ka eriti ei mõjuta.,
Mis varjante veel olla saaks?...
ps, minuarust on mootoril natuke vähe minekut ka.. vbla loll küsimust ja ei tea kas on sellest tingitud,aga milles selle viga esineda võib.
Tänud siiski;) hommikul kontrollin vaakumi voolikud ja värgid ka üle. aga küttevoolikud peaks korras olema. Kontrollin siiski.Viltz kirjutas:suhteliselt normaalsed pöörded minuarust , minu autol oli ka mingi kõikumine , igaks juhuks vaata yle bensiini voolikud omal oli voolik natu katki ja kakkus ka.Rohkem ei oska aidata kindlasti on siin targemaid kes oskavad rohkem aidata.
Viltz
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
700 on pisut vähe... Tehase norm oli 800-1000 piirides. Soovitaks lisaks eelpool pakutule kontrollida enne õhufiltrit olevat sooja/külma õhu klappi+ muud sinna juurde kuuluvat. Endal põhjustas kunagi jahedamate ja niiskemate ilmadega imelikke pööretekõikumisi just selle asjanduse koostööst loobumine.slamm kirjutas:patjade olukorda ma pole tõesti uurinud.vaevalt neid keegi vahetanud on ennem mind.Viltz kirjutas:oled sa kontrollinud mootoripatjade seisukorda ja kui madalale need pöörded kukuvad ?
aga mis nad on.. Kõiguvad u 700-800 vahel kui mootor kenasti soe on.
Teen proovi100avant kirjutas:700 on pisut vähe... Tehase norm oli 800-1000 piirides. Soovitaks lisaks eelpool pakutule kontrollida enne õhufiltrit olevat sooja/külma õhu klappi+ muud sinna juurde kuuluvat. Endal põhjustas kunagi jahedamate ja niiskemate ilmadega imelikke pööretekõikumisi just selle asjanduse koostööst loobumine.slamm kirjutas:patjade olukorda ma pole tõesti uurinud.vaevalt neid keegi vahetanud on ennem mind.Viltz kirjutas:oled sa kontrollinud mootoripatjade seisukorda ja kui madalale need pöörded kukuvad ?
aga mis nad on.. Kõiguvad u 700-800 vahel kui mootor kenasti soe on.

-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Jaan 2009, 21:08
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Monopritsung?:lol: 53Kw-ga?:smilegrin: Vaevalt teemaalgatajal pritsemootor on. Pigem ikka Pierburg 2E2 karpaga.exssaarlane kirjutas:tereb kas see on sull mono pritsung kui on siis peaks olema karpa küljes klapi andur mis on nelja kruviga kinni ja kui sellel nats nurka muudad peaks asi korras olema.see on juhi poolsel küljel.

-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Jaan 2009, 21:08
- Asukoht:
tavaline garpa jahexssaarlane kirjutas:kas tal siis automataat klapi ei ole. aga siis peaks saama ka küte segu regullida ja salongi poolses küljel on kaks kruvi üks küte teine õhu jäoks või kuidas

Agam, millist kruvi siis keerama peaks.??
Oskab ka keegi üelda, kas see mõjutab ka auto edasiliikumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
tühikäigukruvi -ehk siis pildil 2a - keerad sisse; pöörded tõusevad, keerad välja; pöörded langevadslamm kirjutas: tavaline garpa jahAnname eksimused andeks. Kõik ei saa kõigest teada.
Agam, millist kruvi siis keerama peaks.??
segukruvi- lihtsate vahenditega(ilma heitgaasianalüsaatoritta) reguleerides tuleb leida hästi rahulikult kruvi keerates selline asend, mille juures mootori pöörded on tühikäigul maksimaalsed.
Reguleerida on mõtet ainult korralikult sooja motoga, poolsoojaga ei pruugi tulemus hea tulla. Alustada soovitaks segukruvist.
Jõutõusu küll kuskilt kruvist keerates oluliselt loota ei ole. Põhitöö teevad ära düüsid, need ei ole reguleeritavad(vahetada saaks, aga ilma ülejäänud komponente mootoris järgi aitamatta ei ole see tegevus minu arust vähemalt vaeva väärt).
Kui tõesti kahtlused, et mootori dünaamika ei vasta nn "normidele", siis ise alustaks karpa puhastamisest(pulkadeks, likku, suruõhuga puhtaks, uute tihendite jms kokku ja seejärel regull). Aastatega võib sinna kanalitesse, lõõridesse ja mujale igasugust ollust koguneda, mis asjale hästi ei mõju...
Samas ei soovita seda tegevust omal käel ette võtta, kui oskusi napib.
Pierburg 2E2 ingliskeelne remondimanuaal