Kuidas 1.6 pritse peale panna???

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rs7
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Aug 2009, 20:53
Asukoht: Tartu-Saaremaa

Kuidas 1.6 pritse peale panna???

Lugemata postitus Postitas rs7 »

Tervist

Mul on olemas 1.6 karpaga mootor. Tahaks talle pritsungi peale panna, et võimulisa saada ehk siis soov oleks teha selline mootor nagu G1 GTI-l(81 kw).

Mida mul selleks vaja läheb ja mida ümber ehitama peab?

Võite julgelt pakkuda vajalikku kraami kui üle peaks olema!

Mootoriplokid peaks volkaritel suht uhesugused olema v on seal ka vahe? Mulle räägiti midagi, et mootori koodil peaks olema tähed EG. Kaanes on ka erinevused?
Vaja peaks minema monopritse atribuutikat? 1.8. Gti-de omad sobivad v peaks olema selle G1 GTI jupid?

Üks pilt ühest rahvaralli autost, millel 1.6 pritsega mootor. Kuulutuse öeldud, et täispritsega mootor. Täispritse tähendab, et on kaanes pihustid? Sellist pritset keeruline aretada? Millised oleks sellel juhul mootori jõunäitajad?

Pilt

[Muudetud: 24-8-2009 rs7]

[Muudetud: 24-8-2009 rs7]

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas spool »

Osta kasutaja Napsteri mootor ära, sest paremat pakkumist sa ei leia.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

See EG mootor on üks omamoodi elukas - tegmist on nn Heron-mootoriga, millel põlemiskambrid kolbides ning plokikaas on "sile" nagu diislitel.
Lihtsalt mootori toitesüsteemi muutmine mingit arvestatavat võimsuselisa ei anna.

rs7
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Aug 2009, 20:53
Asukoht: Tartu-Saaremaa

Lugemata postitus Postitas rs7 »

pppp kirjutas:See EG mootor on üks omamoodi elukas - tegmist on nn Heron-mootoriga, millel põlemiskambrid kolbides ning plokikaas on "sile" nagu diislitel.
Lihtsalt mootori toitesüsteemi muutmine mingit arvestatavat võimsuselisa ei anna.
G1 GTI-l on siis see Heron mootor?
Et siis oleks mõtekas kohe golf 1 gti mootor peale visata v annaks mehaanilise pritsega teda veidi võimsamaks aidata?



[Muudetud: 25-8-2009 rs7]

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Võta osta juba elektroonilise pritsega meh pritse on jube jama värk. Ostad doonoriks mingi passati 88-94 neid saab ca 5000.- ja alla ja ongi mootor koos normaalse kastiga olemas lisaks rv pumbad ja asjad. Saad tõsta otse.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

rs7
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Aug 2009, 20:53
Asukoht: Tartu-Saaremaa

Lugemata postitus Postitas rs7 »

Kuna mootor läheks võitlusautole ja tahe rahvaspordi väikest klassi võita, siis huvi just 1.6st võimalikult palju jõudu golfi originaaljupidega välja võtta. Mõtlesin, et pritsega saaks teda aidata veidi.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Ma midagi umbes sellist aimasin kah... Tehniliste tingimuste järgi ei tohtinud seal mäletamist mööda aga suurt midagi aretada?

rs7
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Aug 2009, 20:53
Asukoht: Tartu-Saaremaa

Lugemata postitus Postitas rs7 »

Eriti ei lasta nagu teha jah.


2.1 Mootor
2.1.1 Mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga (lubatud koos vastava märkega auto
registreerimistunnistusel).
2.1.2 Algset kubatuuri võib muuta hülssides, puurides või kolvikäiku muutes.
2.1.3 Autode kubatuur võib olla maksimaalselt 2,5% suurem klasside täpsusnormidega võrreldes
(s.t. klassis kuni 1600 cm3 on lubatud sõita kuni 1640 cm3).
2.1.4 Väljalaskekollektor peab olema algne ja automudelile tootja poolt ette nähtud. Lubatud on
kasutada mittealgseid summuteid. Kui autol on tootja poolt ettenähtud katalüsaator, on see
nõutud ja peab olema töökorras. Summuti müratase ei tohi ületada 90 dBA 4000 pööret/min
režiimis Low.
21.5 Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta.
2.1.6 Heitgaasid peavad olema vastavuses Eestis kehtiva keskkonnaministri määrusega, mis
sätestab M1 sõidukite heitgaasinormid. Klassi 4WD autode heitgaasid peavad vastama autoralli
A-rühma nõuete ja tingimustega, mis on määratletud FIA VM lisa J Art.255 p 5.1.16.
2.1.7 Nukkvõllid ja nukkvõlli rattad peavad olema algsed ja automudelile tootja poolt ette nähtud
(v.a punkti 2.1.1 puhul).
2.1.8 Sisselaskesüsteem peab olema algne ja automudelile tootja poolt ette nähtud (v.a punkti
2.1.1 puhul). Sisselaskesüsteemi osad on kõik auto mootorisse õhuvoolu vahendavad või
reguleerivad komponendid. Sisselaskesüsteemi komponente (sh. õhutorud, õhufiltri korpus) on
keelatud eemaldada. Lubatud on kasutada mittealgset filtreerivat elementi.


On kellegil häid mõtteid?

[Muudetud: 26-8-2009 rs7]

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas 333 »

Ma võin sulle tonniga sellise sissepritse müüa, komplektis kolle, pihustud, torud, regulaator jne.

Vasta

Mine “Mootor”