1.9 td turborõhu tõstmine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 19 Dets 2005, 19:32
- Auto: Audi 90 Q, Audi A6 2.5 R5 TDI, Vw Golf 2 1.6
- Asukoht: Tartumaa
1.9 td turborõhu tõstmine
Tere
Kuna disla tundub ikka nats uimase ja aeglasevõitu tekkis mõte, et tõstaks turborõhku - hetkel puhub 1.5 bar-i.
Mida peaks selle tegemise juures arvestama ja milliseid riske see kaasa tuua võib? Kellel on äkki kogemusi või häid nõuandeid - kõik on teretulnud.
Kuna disla tundub ikka nats uimase ja aeglasevõitu tekkis mõte, et tõstaks turborõhku - hetkel puhub 1.5 bar-i.
Mida peaks selle tegemise juures arvestama ja milliseid riske see kaasa tuua võib? Kellel on äkki kogemusi või häid nõuandeid - kõik on teretulnud.
Kes tasa sõuab - sellel mädanevad aerud ära!!!! ;-)
Sellise surve korral on ju asi maksimum. Hoides ,,vägisi,, veel nats kauem kinni turbo gaaside mööda voolu klappi(et ikka rohkem gaase läbiks kuuma poolset laba),saab küll rõhku tõsta(kellaga mõõdetud),kuid kohe tekib ka poomise efekt. Laba lihtsalt ei suuda suuremat heit gaasi kogust endast läbi lasta. Rõhu tõus on hetkeline ja siis nagu piiraja peal. Võib olla annab efekti kui panna Carrett (66kw) turbo peale ja vahe jahuti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Tõesti peaks turbo rõhu tõstmisest paremini mõjuma kui paigaldada vahejahuti ja pisut kütet pumbast juurde timmida, lihtsalt turbo rõhu tõstmine ei anna küll arvestatavat efekti.
Loe ka seda teemat; http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid239226
Loe ka seda teemat; http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid239226
Minu soovitus, et osta võimsama mootoriga auto või jää rahule sellega mis sul on. Mis mõttega sa hakkad siin jalgratast uuesti leiutama? Ja pärast on nutt ja hala, et küttekulu suur või mootoris andis midagi otsad.
Näiteks omast käest tean, et need kolvid mis sinna mootorisse pandud on ei pea kauat vastu, kui sul rõhk üle 1.5BARi.
Näiteks omast käest tean, et need kolvid mis sinna mootorisse pandud on ei pea kauat vastu, kui sul rõhk üle 1.5BARi.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Minuarust on bensiiniautodel selline asi nagu syyde ja syytenurga muutja,aga diislitel midagi nagu sädet ei anna ja syydet kui sellist ei ole ju?tants kirjutas:sellel isendil iseenesest aju puudub niet see ei tohiks segada. see klapp mida sa pead tooreklapiks on tegelt süütenurga muutja mis siis muudab süüded varajasemaks et käivituks paremini.
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 19 Dets 2005, 19:32
- Auto: Audi 90 Q, Audi A6 2.5 R5 TDI, Vw Golf 2 1.6
- Asukoht: Tartumaa
Et mis mõttega - igavusest ja nn sportlikust huvist. Iga loll võib endale Ferrari osta kui on piisavalt pappi ja igaüks ei viitsi ise nokitseda. Mind huvitab mis annaks sellest mootorist välja võtta. Ja kui ma tahaks võimsamat autot sis oleks ma teema ostu/müügi alla teinud. Aga arvestan sinu märkust kolbide osas.sillu7 kirjutas:Minu soovitus, et osta võimsama mootoriga auto või jää rahule sellega mis sul on. Mis mõttega sa hakkad siin jalgratast uuesti leiutama? Ja pärast on nutt ja hala, et küttekulu suur või mootoris andis midagi otsad.
Näiteks omast käest tean, et need kolvid mis sinna mootorisse pandud on ei pea kauat vastu, kui sul rõhk üle 1.5BARi.
Päikest.
[Muudetud: 24-9-2009 Pastakas]
Kes tasa sõuab - sellel mädanevad aerud ära!!!! ;-)
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 01 Mai 2008, 19:00
- Telefon: 5 6 7 6 5 0 5 0
- Auto: VW golf III 1,9 TDI Audi A6 c4 2,5 TDI
- Asukoht: pärnu
ei no muidugi millega siis sinu arvates reguleeritakse kütuse peale andmise hetke (pump ju nagu jagaja)seda keerates saad kas varajasemaks (erksamaks) või hilisemaksuku. kirjutas:Minuarust on bensiiniautodel selline asi nagu syyde ja syytenurga muutja,aga diislitel midagi nagu sädet ei anna ja syydet kui sellist ei ole ju?tants kirjutas:sellel isendil iseenesest aju puudub niet see ei tohiks segada. see klapp mida sa pead tooreklapiks on tegelt süütenurga muutja mis siis muudab süüded varajasemaks et käivituks paremini.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Pihusti lahtimineku aega saab seadistada siis nagu ma su jutust aru saan,syydet kui sellist ei ole ju ikkagitanel87 kirjutas:ei no muidugi millega siis sinu arvates reguleeritakse kütuse peale andmise hetke (pump ju nagu jagaja)seda keerates saad kas varajasemaks (erksamaks) või hilisemaksuku. kirjutas:Minuarust on bensiiniautodel selline asi nagu syyde ja syytenurga muutja,aga diislitel midagi nagu sädet ei anna ja syydet kui sellist ei ole ju?tants kirjutas:sellel isendil iseenesest aju puudub niet see ei tohiks segada. see klapp mida sa pead tooreklapiks on tegelt süütenurga muutja mis siis muudab süüded varajasemaks et käivituks paremini.

-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
Ma leian ka, et selle kallal siin nüüd küll iriseda ei oleks mõtet, ikka süüde, süttib ju kütus ka kohe kui silindrisse jõuab, Aga tuuningu kohapealt teema algatajale proovi muutuvgeomeetria peale aretada, saad algusotsa ka teravamaks ja ehk ei jäägi lõpus rõhust puudu enam, mul vastav turbo ka pakkuda kuskil siin müügi teemas;)
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 19 Dets 2005, 19:32
- Auto: Audi 90 Q, Audi A6 2.5 R5 TDI, Vw Golf 2 1.6
- Asukoht: Tartumaa
Autogauge kella järgi on 4200rpm rõhku 1.5 bar (muidugi sõidu ajal, kohapeal gaasitades ei kipu üle 1 bar-i ronima). Ja nüüdseks olen proovinud mitmeid teiśi diisleid (kah 55 kw Vw) ja oma on nobedam:yes:, aga võiks veel parem olla. Varsti proovin cooleri ära, sis selgub kas sai parem või mitte.3way kirjutas:Kas 1,5 bar palju pole või? Originaalis peaks puhuma kuni 0.8 bar'i. Endal keerasin 1 bar'i peale. Suurt paremaks midagi ei läinud aga lõppkiirust tuli +5 km/h juurde.

Kes tasa sõuab - sellel mädanevad aerud ära!!!! ;-)
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
Kunagi üks kasutatud varuosa müüja põhjendas seda sellega, et nendel mootoritel jooksvat 2. raamsaale polt(poldid) lahti, ja neid laiali kolisenud mootoritega autosi olevat Saksas küllaga, sellest jutuajamisest muidugi aastat kolm möödas. Hoian ka teemal silma peal, kuidas cooler minekut muutisT6nis2 kirjutas:81 kw-seid. on miski pärast vähe?? Ise pooldaks neid,kuid,miks vähe toodetud?

Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee