Õlituli + summer

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ERandM
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Õlituli + summer

Lugemata postitus Postitas ERandM »

auto on siis `85 G2 1.6

tahaks teada millele reageerib armatuuris olev õlituli + summer et veast paremini aimu saada...

igatahes ilmnes viga kus peale 20 mintsa krossi lõi õlitule põlema + summeri...

auto paariks minutiks seisma jättes ja jahtuda lastes probleem kadus kuid tuli hiljem taas tagasi..


kahtlustasin õlisurvet - kuid klõbinat vms ei ole...

õlitase on max ja mingeid lekkeid vms ei ole..

seesamune tuli lööb põlema kui mootor on kuum (kuigi vahel on sundjahutus ning radikavõre on eemaldatud - ehk siis temperatuur on pidevalt temp. näidu "kella 12" peal või veidi madalam mis peaks olema okei temp. )

ehk siis kuumeneb õli mingil imelikul põhjusel ( nt õlifiltris midagi jamasti.. või pressib läbi möödavooluklapi vms )

igatahes.. millele reageerib õlituli + summer ? ( mis seda esile võiks kutsuda ? )
kui mootori töös ega jõudluses ei teki erinevust...

mida peaks uurima ja tõenäoliselt vahetama ?

(btw.. auto saab pidevalt kõva vatti ja tõenäoliselt hakkab mingi osa oma piirile lähenema )

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Õlirõhk langeb alla lubatu ja sellele reageerib õlirõhu andur.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Õli rõhk langeb alla 0,8 (mõõdab üks andur),kuid ei ole täitsa null.mida näitab armatuuris olev õli kannu punane märk.

rits81
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 06 Mär 2008, 19:23
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas rits81 »

vaata kas õlianduri peal oleva kummiluti all juhe on kinni.omal oli selline jama et lõi õli tule koos summeriga järgi 2100 pöörde pealt ja probleem oligi hoopis selles juhtmes et see juhe oli anduripeal lahti tulnud.

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

rits81 kirjutas:vaata kas õlianduri peal oleva kummiluti all juhe on kinni.omal oli selline jama et lõi õli tule koos summeriga järgi 2100 pöörde pealt ja probleem oligi hoopis selles juhtmes et see juhe oli anduripeal lahti tulnud.
kus see andur asub?

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Õlifiltri jala küljes peaks asuma.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

Kermo kirjutas:Õlifiltri jala küljes peaks asuma.
ma natuke täpsustan 1,4 93a G3, kas ikka õlifiltri jala küljes? Mingid andurid(2TK. kõrvuti) on ka klapikambri küljes?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

G3 asuvad nad jah klapikambri tagaküljel, lutid on peas ja üks juhe jookseb välja
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

EliteSoldier kirjutas:G3 asuvad nad jah klapikambri tagaküljel, lutid on peas ja üks juhe jookseb välja
just aga äkki siis tead ka kumb nendest või on mõlemad?
aga kas on võimalus et kui üks nendest ei tööta õieti siis ongi tuluke ja summeri kära...ja siis lõppeb jälle ära jne.?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Minumeelest on nad mõlemad rõhu andurid, millest üks siis alarõhk ja teine ülerõhk äkki, targemad palun parandage.
Minul on vasakpoolne valge kraega ja teine sinise kraega.

[Muudetud: 3-9-2009 EliteSoldier]
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

EliteSoldier kirjutas:Minumeelest on nad mõlemad rõhu andurid, millest üks siis alarõhk ja teine ülerõhk äkki, targemad palun parandage.
Minul on vasakpoolne valge kraega ja teine sinise kraega.

[Muudetud: 3-9-2009 EliteSoldier]
Täitsa õige. Enda kogemus lõpes anduri vahetusega, täpselt ei mäleta kumma, aga peaks olema see, mis mõõdab ülerõhku. Vist oli sinine, aga võin ka eksida.


Ja teinekord jamavad Golfid ka siis, kui saaled otsa saamas on. Olen ka sellise varjandiga kokku puutunud. Aga esijalgu proovi ikkagi andurid järgi. Ja mis põhiline, vaata kõik liited üle.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Summeri eesmärk ongi et hoiatada,ÕLI surve mootoris madal,kuid mitte olematu.

tarmi20
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
Telefon: 5587451
Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
Asukoht: Rakvere,Vinni.

Lugemata postitus Postitas tarmi20 »

woody kirjutas:
EliteSoldier kirjutas:Minumeelest on nad mõlemad rõhu andurid, millest üks siis alarõhk ja teine ülerõhk äkki, targemad palun parandage.
Minul on vasakpoolne valge kraega ja teine sinise kraega.

[Muudetud: 3-9-2009 EliteSoldier]
Täitsa õige. Enda kogemus lõpes anduri vahetusega, täpselt ei mäleta kumma, aga peaks olema see, mis mõõdab ülerõhku. Vist oli sinine, aga võin ka eksida.


Ja teinekord jamavad Golfid ka siis, kui saaled otsa saamas on. Olen ka sellise varjandiga kokku puutunud. Aga esijalgu proovi ikkagi andurid järgi. Ja mis põhiline, vaata kõik liited üle.
woody oled sa rakveres ka millagil? ma näitaks sulle korra autot:bigsmile:

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Veel kuni pühapäevani.
Sry OT!
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

ERandM
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Aug 2009, 21:06
Asukoht:

Re: Õlituli + summer

Lugemata postitus Postitas ERandM »

viga selgus.

õlifilter oli mingit "asja" täis ja õlivahetusest piisas vea kadumiseks.
anduri juhtmed jms olid korras.

misiganes klimp seal sees ka ei olnud ja mis põhjusel see sinna ka ei saanud.

õli 15w 40 poolsünt eurolite (sama mis varem) ja viga peale õ.v-d ei ole kordunud.

lisaks vana õli nägi ka täitsa OK välja ( sõitnud vaid mingi 1500km ).

Müstika mis klimp see sinna tekkis :)

Ploki ja kaanetihend on kombes ja jahutusvedelikus õlitilkasid ple..
Ega ka klapikambrikaane all emulsiooni.

Huvitab ikkagi kuidas see sinna tekkis ja mis põhjusel.

On ideid ?

Mootor endiselt
1.6 55kw `84 karburaatoriga mootor,
küte 95,
jahutusvedelik "antifriis" (aastaläbi),
Temp lakke pole läinud ja "keema" pole lasknud.
Summuti vaid resonaator (1-ne pütt küttesegu värelema panekuks) ja sirge toru.
õhufilter OK.

rohkem iseärasusi mis mootorit kuidagiviisi mõjutada võiks välja tuua ei oska.

Vasta

Mine “Mootor”