no nii,olen siis jõudnud uue mureni
sai siis täna kastis õli vahetatud ja nüüd selline jama,et esimeselt teisele vist siis vahepeal ei võta nagu vedu taha,lööb pöörded üles ja siis mingi hetk lööb käigu sisse.et kas sellisel puhul ongi juba kast läbi omadega või annab seal veel midagi päästa??
kui aus olla,siis ma ei tea kus seda vaadatagi saab ja sõber ka kunagi otsis kohta ja ei leidnud ja kuna just täna ka õli vahetati,siis eeldaksin et on ikkagi paigas
Monah kirjutas:kus vahetati?
palju autol labisoit on?
kas filter vahetati ?
vahetas ma arvan pädev vend,ta ise kodus teeb ja seni pole probleeme olnud ning läbisõit on 314 tuhat ja filtri kohta ei oska öelda,kuid arvan et ikka,sest ta ka varem minu autol õlisid vahetanud
Ok, kui padev inimene on ma ei vaidle.
Raagin siis natuke mida ise tean:
Automaat kasti oli lastakse sama punni kaudu kust lastakse valja ( kasutatakse spets vahetykki), siis kasti oli tuleb ajada soojaks teatud temperatuurini ja kontrollida taset ( 200g yle voi vahem ja kast voib hakkata lollusi tegema).
Kasti filter ja tihend olivannile on suht kallid ( seda oleks sa pidand aru saama arve jargi).
Kui enne kasti oli vahetatud ei ole voi ajalugu puudub selle kohta siis on koige halvem variant: enda pratkitast voin raakida kui kast loppetas tooleppingu peale olivahetust( pohjus: sellise labisoiduga kasti sees tekkib mustus mis on seinte kyljes kinni, sa paned varske ja korralikku oli sisse, see leotab selle p**sa lahti ja ummistab kanalid ara. Tulemus: kast enam tootada ei taha.Enda kliente olen vahemalt sellest hoiatanud et hiljem jamasid poleks)
Soovitus: kontrollige uuesti olitase, uuri kas filter on vahetatud, arvutiga vaatada vead kastis.
Siis voib edasi moelda.
ei tea öelda seda,aga olen samas kohas varemgi 2 korda lasknud vahetada ja siis pole midagi sellist olnud.ei tahaks uskuda,et nüüd midagi teistmoodi tehti