Golf 2 kõrgemaks?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf 2 kõrgemaks?
Nimelt tõsine huvi erinevalt üldisest trendist üks oma liikureist talveks mõistlike kulutustega kõrgemaks sättida. Otsinguga midagi asjalikku sel teemal silma ei jäänud...
On kellegil antud vallas kogemusi?
Ise mõtlesin;
-võimalikult kõrge ja mitte eriti lai rehv. Kui suur rehv koopasse viimast oluliselt modimatta mahub?
-pikemad vedrud? Vaja ka pikemaid amorte? Millised sobivad?
Pooltelgede kestvus kõrgemaks tõstmise järel?
Veel mingeid nippe?
On kellegil antud vallas kogemusi?
Ise mõtlesin;
-võimalikult kõrge ja mitte eriti lai rehv. Kui suur rehv koopasse viimast oluliselt modimatta mahub?
-pikemad vedrud? Vaja ka pikemaid amorte? Millised sobivad?
Pooltelgede kestvus kõrgemaks tõstmise järel?
Veel mingeid nippe?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Passati vedrud ajavad asja ära, soovitaks isegi paar keerdu maha lõigata muidu jääb liiga kõrge, aga kõrgemat rehvi ära pane, hakkab koopasse käima. 175/70 R13, 175(185)/60 R13 jne.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Sobivad nii esimesed kui tagumised vedrud?hardrock14 kirjutas:Passati vedrud ajavad asja ära, soovitaks isegi paar keerdu maha lõigata muidu jääb liiga kõrge, aga kõrgemat rehvi ära pane, hakkab koopasse käima. 175/70 R13, 175(185)/60 R13 jne.
Kindel, et suurem rehv alla ei sobi? Katse mõttes täiskõrgete 175R13 paariga põllul tiirutades küll kuhugi vastu ei käinud...
Loodetavasti on alljärgnevast abi:)

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4065554
The Suspension:
16V Passat A-arms
R32 Bushings
MKIII Golf CL Tie rods
MKIII CV shafts
Bilstein HD Struts
Modified strut housings
Corrado rear beam (the next one will be Syncro... sorry... Haldex)
Modified Strut Housings (cut off & rewelded the part that holds the wheel bearing housing)
1" Machined Steel rear spacers
Passat VR6 Wagon Springs on all four corners
Rear Passat VR6 Wagon Upper spring mounts (Very different from golf)
The Wheel/Tire Package:
MKIII Flyer Wheels (14x6 et 45) with BFGoodrich All Terrain T/A tires (27x8.50r14)
& for mud:
MKII Teardrop Wheels 14x6 et 38) with Kumho Road Venture Mud Terrain tires (27x8.50r14)
Quite a bit of fender Trimming/Reshaping was needed (along with the lift) to clear these tires

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4065554
The Suspension:
16V Passat A-arms
R32 Bushings
MKIII Golf CL Tie rods
MKIII CV shafts
Bilstein HD Struts
Modified strut housings
Corrado rear beam (the next one will be Syncro... sorry... Haldex)
Modified Strut Housings (cut off & rewelded the part that holds the wheel bearing housing)
1" Machined Steel rear spacers
Passat VR6 Wagon Springs on all four corners
Rear Passat VR6 Wagon Upper spring mounts (Very different from golf)
The Wheel/Tire Package:
MKIII Flyer Wheels (14x6 et 45) with BFGoodrich All Terrain T/A tires (27x8.50r14)
& for mud:
MKII Teardrop Wheels 14x6 et 38) with Kumho Road Venture Mud Terrain tires (27x8.50r14)
Quite a bit of fender Trimming/Reshaping was needed (along with the lift) to clear these tires
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kõrgemaks olen saanud nii, et 15 velg alla ja corrado amordid ja vedrud
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Suurema läbimõõduga rehvidega tõesti kiirendusomadustes kaotab, kuid sellest ei saa mina küll aru, kuidas madalamate pööretega sõites kütusekulu suureneb. Seda ju suurema läbimõõduga rehv teeb, et pöörded on madalamal. Sellest tulenevad ka kehvemad kiirendusnäitajad. Reaalsuses suurema läbimööduga rehv toob kütusekulu madalamale, seda eriti trassil sõites.T6nis2 kirjutas:Kõrgemaks ei tõsteta autot rehvide läbimõõdu suurendamisega. Sel juhul kaotab auto kiirendus omadusi,ja kütte kulu suureneb.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Oi kurja... No see on ikka tõsine asi... Päris nii nagu seal esimese hooga vast teha ei püüa(mitte et ei tahaks), aga silme ees võttis pildi oma soovidest selgemaks küll.Netman112 kirjutas:Loodetavasti on alljärgnevast abi:)
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4065554
The Suspension:
16V Passat A-arms
R32 Bushings
MKIII Golf CL Tie rods
MKIII CV shafts
Bilstein HD Struts
Modified strut housings
Corrado rear beam (the next one will be Syncro... sorry... Haldex)
Modified Strut Housings (cut off & rewelded the part that holds the wheel bearing housing)
1" Machined Steel rear spacers
Passat VR6 Wagon Springs on all four corners
Rear Passat VR6 Wagon Upper spring mounts (Very different from golf)
The Wheel/Tire Package:
MKIII Flyer Wheels (14x6 et 45) with BFGoodrich All Terrain T/A tires (27x8.50r14)
& for mud:
MKII Teardrop Wheels 14x6 et 38) with Kumho Road Venture Mud Terrain tires (27x8.50r14)
Quite a bit of fender Trimming/Reshaping was needed (along with the lift) to clear these tires
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Tahad sa sellest lähemalt rääkida? Mida täpsemalt muuta?T6nis2 kirjutas:Kas siis kinnitus kohtade muutmine ei meeldinud. Amordid ja nende küljes olevad vedrud jäävad originaalid. Mida veel tahta.
Päris ikka ei ole küll. 27x8.50R14 jeebirehv ei ole küll samas mõõdus 175/70R13 rehviga. Kui hoolega vaatad, siis seal ka koopaääri pisut lõigatud.T6nis2 kirjutas: Eespool olev pilt näitab ju ka ,et rattad on norm mõõtus,kuid sillad kere suhtes tõstetud,või kere sildade suhtes tõstetud,nii oleks õigem öelda.
onu mul on päris mitut golfi tõstnud nii, et amordi alumistele otstele on vanadelt amortidelt umb 10cm otsa keevitanud, ning 14 veidi kõrgema profiiliga rehvid pannud, tavalise golfi kõrval näeb välja nagu täitsa jeep, sõiduomadusi suurt ei mõjuta, kuna kõigiga vähemalt 5 aastat sõitnud onu.
ja to t6nis2, kui auto kõrgem on ja tuul alla saab sis tuleb samuti takistust juurde, kuna põhi pole ju sile, ning just rohkem õhku läheb põhjakonarustesse jne
ja to t6nis2, kui auto kõrgem on ja tuul alla saab sis tuleb samuti takistust juurde, kuna põhi pole ju sile, ning just rohkem õhku läheb põhjakonarustesse jne
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Türi vahel mitmel korral kohanud parklas ühte G2-te, millel all 195/65 R15 ja ilmselt ka vedrustusega midagi ette võetud. Ja tundub suht napilt koopasse mahtuvat.
Sai tehtud valmis katseeksemplar- keevitatud amordikinnitused tagasillal ringi ja esisillas amordile "loominguliselt" lähenetud. Alla said vahepeal 185/65 R14 rehvid.
Hetke seisuga konkreetne auto ca 6cm kõrgem ja koopasse midagi ei käi. Ootan paksemat lund, et talveoludes korralikke katseid teha. Kurvisuutlikust pole katsetanud, aga külgtuul annab küll rohkem tunda...
Sai tehtud valmis katseeksemplar- keevitatud amordikinnitused tagasillal ringi ja esisillas amordile "loominguliselt" lähenetud. Alla said vahepeal 185/65 R14 rehvid.
Hetke seisuga konkreetne auto ca 6cm kõrgem ja koopasse midagi ei käi. Ootan paksemat lund, et talveoludes korralikke katseid teha. Kurvisuutlikust pole katsetanud, aga külgtuul annab küll rohkem tunda...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
kas oli 50 äkki. Mälu päris kehva:)kase89 kirjutas:15 tolli ja laius 205, see selleks, aga palju kõrgusprofiili number oli?Taaviw126 kirjutas:Mul olid golf kahel all 15'' 205 laiad veljed ja norm kõrgusega. Ei käinud pooleaasta jooksul kordagi vastu minu mäletamist mööda.
[Muudetud: 11-12-2009 Taaviw126]
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Pane alla 175/70 r14 rehv, saad kõrgemaks. Vedrud paned Golf 3 universaali omad taha, koos amordiga. Ette ka.
Aga kui sa tõstad kõrgemaks vedrude ja amortide näol, siis muutub auto sul jäigemaks nii või naa. Kindlasti ei soovita panna Volga asju, siis saad endale kõrge kliirensiga vormeli. Tegelikult võid proovida ka Passati b3 kerega sedaani tagumis vedrusid, need pehmemad kui universaali omad, aga samas Golfi omadest peaksid kõrgemad olemad.
Ja to daff, kõrgema profiiliga rehv tõstab küttekulu, eriti veel siis, kui profiil läheb välja soovituslikust mõõdust. Läbimõõt suureneb ja mootori pöörded vähenevad jah, aga suureneb mootorile osaks saav koormus. See tähendab seda, et mootor peab suurendama oma jõudlust, et seda ratast edasi viia. Ja see tuleb kütuse arvelt. Omal nahal kogetud selline asi.
Aga kui sa tõstad kõrgemaks vedrude ja amortide näol, siis muutub auto sul jäigemaks nii või naa. Kindlasti ei soovita panna Volga asju, siis saad endale kõrge kliirensiga vormeli. Tegelikult võid proovida ka Passati b3 kerega sedaani tagumis vedrusid, need pehmemad kui universaali omad, aga samas Golfi omadest peaksid kõrgemad olemad.
Ja to daff, kõrgema profiiliga rehv tõstab küttekulu, eriti veel siis, kui profiil läheb välja soovituslikust mõõdust. Läbimõõt suureneb ja mootori pöörded vähenevad jah, aga suureneb mootorile osaks saav koormus. See tähendab seda, et mootor peab suurendama oma jõudlust, et seda ratast edasi viia. Ja see tuleb kütuse arvelt. Omal nahal kogetud selline asi.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Selle pärast on ka kõik kiired autod madalad onjuT6nis2 kirjutas:Vastaks sellega,et tuule takistus kõrgema auto korral(kere ju sama) ei saa kuidagi olla,kuna põhja alt pääseb seda rohkem tuult,õhku läbi,kui auto põhi on originaaliga võrreldes tõstetud.

Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee