Otsisin foorumis kuid sellele mudelile abi ei leidnud.
Probleem selline et 92a VW Passatiga juhtus üks kõksuke.
Nüüd siis kaitseraud parema esimese nurgaga tasa, (kogu pikkuses pisut sissepoole löödud.) Parem tuli näitab nina ette (vasak enamvähem paigas) ja selle plastik paneeli (see mis ümbritseb tulesid ja katab nina) on samuti paremast nurgast pisut poritiiva peale löönud ja väikese mõra sisse võtnud, tükikese välja löönud.
Raami ots paistab iseenesest korras olevat, kapot terve, tiivad terved.
Probleem ainult järgmine, kuidas seda kupatust lahti harutada.
Kaitseraud plastik paneel, paneel.
Kui suur on lootus et nina võib korda saada vaid selle paneeli vahetusega millesse kinnituvad tuled? ja kas see paneel on poltidega raami otsa küljes või on keevitatud.
Palun abi
Küsimus samas, kas kellelgi on olnu veel sellist juhtumit et piduri pedaal vajub pidurdades lihtsalt põhja ilma et pidurid rakenduksid, samas mõne hetke pärast kõik pidurid toimisid.
[Muudetud: 13-9-2009 Linux384]
Paluks abi VW Passat 1,8 92a
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Nina peaks olema minuteada ikkagi lahti võetav ja jupphaaval vahetatav.
Piduritega kahtlustaks, et õhk on süsteemis sees või võimendi annab otsi vaikselt.
Piduritega kahtlustaks, et õhk on süsteemis sees või võimendi annab otsi vaikselt.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
Jah seda arvasingi, kuid kui lihtne, keeruline see on. On kellelgi kogemusi, oskab ehk pisut juhendada või leidub kellelgi mõni jooniseke.
Mis piduritesse puutub, siis ei kujuta ette, varem pole nendega jama olnud... kuu tagasi sai isegi ülevaatus probleemideta läbitud aga nüüd järsku... vajuta pidureid, pedaal vajub lihtsalt suhteliselt pehmelt põhja.... samas peale kõksu, kõik toimis uuest laitmatult, pidurid võtavad taas ilusti juba kergel vajutusel, ja äkk pidurdusel ilusti kõik neli ratast plokis.
Sarnane jama on olnud ka Pesukotiga ja korduvalt, vahest muutub pedaal üsnagi pehmeks ja pidurid rakenduvad alles põhja vajutades ja siiski ainult kergelt, samas järgmisel pidurdusel kõik toimib juba momentselt.
Enne jõudsin õnneks selle pesukoti maha müüa, kui anomaaliate põhjustajani või avariini oleksin jõudnud.
Paraku sellel sõidukil sooviks siiski anomaalia põhjuseni jõuda.
Mis piduritesse puutub, siis ei kujuta ette, varem pole nendega jama olnud... kuu tagasi sai isegi ülevaatus probleemideta läbitud aga nüüd järsku... vajuta pidureid, pedaal vajub lihtsalt suhteliselt pehmelt põhja.... samas peale kõksu, kõik toimis uuest laitmatult, pidurid võtavad taas ilusti juba kergel vajutusel, ja äkk pidurdusel ilusti kõik neli ratast plokis.
Sarnane jama on olnud ka Pesukotiga ja korduvalt, vahest muutub pedaal üsnagi pehmeks ja pidurid rakenduvad alles põhja vajutades ja siiski ainult kergelt, samas järgmisel pidurdusel kõik toimib juba momentselt.
Enne jõudsin õnneks selle pesukoti maha müüa, kui anomaaliate põhjustajani või avariini oleksin jõudnud.
Paraku sellel sõidukil sooviks siiski anomaalia põhjuseni jõuda.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Esimese kaitseraua saad ära siis, kui keerad lahti stange tala poldid, raamiotstes siis. Tiivaservadest ka lahti, on kas tüüblid või siis juba kruvid.
Paneel käib ära poltidega, 10 mm võti ja polte 5 vist, siis oled juba selle nina suht alasti võtnud. Ja ülejäänu lahkamine pole ka raske.
Paneel käib ära poltidega, 10 mm võti ja polte 5 vist, siis oled juba selle nina suht alasti võtnud. Ja ülejäänu lahkamine pole ka raske.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!