1.9 47kw/ Mis otstarbega silinder hoova kylles?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 47kw/ Mis otstarbega silinder hoova kylles?
Pumba , gaasi hoova kylles on siis selline systeem , et gaasi andes ei anna kohe gaasi vaid on nagu mingi amort v6i miski vahel . Milleks see hea on.?
Hetkel seda pole , kohapeal gaasi p6hja vajutades läheb äkitselt pöördesse , aga teeb nagu imelikku häält (nagu bensukas siis kui m6ni kyynal töötab , aga kehvemaltm, hääl nagu pole puhas) , Rahulikult gaasi andes ei tee seda häält .
S6ites ka normaalne.
Kas need 2 asja v6ivad olla omavahel seoses?
Mis otstarve on sellel trossil , mis tuleb salongi? Milla seda kasutada.
Hetkel seda pole , kohapeal gaasi p6hja vajutades läheb äkitselt pöördesse , aga teeb nagu imelikku häält (nagu bensukas siis kui m6ni kyynal töötab , aga kehvemaltm, hääl nagu pole puhas) , Rahulikult gaasi andes ei tee seda häält .
S6ites ka normaalne.
Kas need 2 asja v6ivad olla omavahel seoses?
Mis otstarve on sellel trossil , mis tuleb salongi? Milla seda kasutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
1,9 td-l samuti külmkäivituseks, ja see amort küll kellelgi mingeid suuremaid häireid ei põhjusta, minu autol pesad on kus see amort on olnud, aga näinud ma teda seal pole.
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
kui sinu autole see selleks sinna on paigaldatud siis palju õnne ja talla aga peale sest libedad ajad tulekul.T6nis2 kirjutas:Aga kui kukub laksuga,kohe kiiresti. Mis siis halba on? Kas näiteks libedaga ei võiks rattad blokki minna kui sel juhul gaas hoobilt maha võtta?

miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Ma toon näiteks bmw 524. Kui lased sellel masinal järsult gaasi nulli , siis on tunda kohe päris j6udsat mootoriga pidurdamist.vredestein kirjutas:kui sinu autole see selleks sinna on paigaldatud siis palju õnne ja talla aga peale sest libedad ajad tulekul.T6nis2 kirjutas:Aga kui kukub laksuga,kohe kiiresti. Mis siis halba on? Kas näiteks libedaga ei võiks rattad blokki minna kui sel juhul gaas hoobilt maha võtta?
Libedaga ei tasu eriti experimenteerida
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
- Telefon: 53895507
- Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
- Asukoht: Võrumaa
Mul ka oli Golfil see amurt vahel. Eks ta mingi sujuvuse mõttes oli aga ma võtsin selle kohe ära sest ilma selleta muutus gaasi pedaal palju erksamaks ja mõnusamaks. Olen sõitnud nüüd juba päris mitu aastat ilma selle amordita nii talvel kui suvel ja ei ole veel mingit häda olnud lihtsalt endal on mõnusam kui auto erksam.
Re: 1.9 47kw/ Mis otstarbega silinder hoova kylles?
Vana teema, aga ükspäev mõtlesin just ühe vana silindriga pilliga sõites asja välja. See on seal ilmselt käiguvahetuse sujuvuseks. Et käiguvahetusel ei kukuks pööre liiga maha ja ei tekiks sellist konnamis effekti.