1.9 47kw/ Mis otstarbega silinder hoova kylles?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
killer666
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 20 Okt 2007, 20:02
Asukoht: idas

1.9 47kw/ Mis otstarbega silinder hoova kylles?

Lugemata postitus Postitas killer666 »

Pumba , gaasi hoova kylles on siis selline systeem , et gaasi andes ei anna kohe gaasi vaid on nagu mingi amort v6i miski vahel . Milleks see hea on.?

Hetkel seda pole , kohapeal gaasi p6hja vajutades läheb äkitselt pöördesse , aga teeb nagu imelikku häält (nagu bensukas siis kui m6ni kyynal töötab , aga kehvemaltm, hääl nagu pole puhas) , Rahulikult gaasi andes ei tee seda häält .
S6ites ka normaalne.
Kas need 2 asja v6ivad olla omavahel seoses?

Mis otstarve on sellel trossil , mis tuleb salongi? Milla seda kasutada.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

see tross peaks olema süütenurga muutja, kasutatakse seda mootori külmkäivitamisel, et paremini käima läheks, vähemalt 1,6td-l on nii

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

1,9 td-l samuti külmkäivituseks, ja see amort küll kellelgi mingeid suuremaid häireid ei põhjusta, minu autol pesad on kus see amort on olnud, aga näinud ma teda seal pole.
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1313
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 53 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

see on lihtsalt leevendus amort
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

killer666
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 20 Okt 2007, 20:02
Asukoht: idas

Lugemata postitus Postitas killer666 »

vredestein kirjutas:see on lihtsalt leevendus amort
Ja temast on kasu milleks?

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1313
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 53 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

et sujuvamalt gaas maha tuleks või midagi sellist

[Muudetud: 13-9-2009 vredestein]
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Aga kui kukub laksuga,kohe kiiresti. Mis siis halba on? Kas näiteks libedaga ei võiks rattad blokki minna kui sel juhul gaas hoobilt maha võtta?

killer666
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 20 Okt 2007, 20:02
Asukoht: idas

Lugemata postitus Postitas killer666 »

Pigem ei saa gaasi just liiga äkiliselt anda? Ja samuti ,kui m6nel ehk maantepeal jalg liialt väriseb.

Mul kui sujuvalt anna gaasi (tehes seda amorti järgi), siis ei puterda , aga kui vajutan laksust selle hoova p6hja , sis hakkab puterdama,.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1313
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 53 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

T6nis2 kirjutas:Aga kui kukub laksuga,kohe kiiresti. Mis siis halba on? Kas näiteks libedaga ei võiks rattad blokki minna kui sel juhul gaas hoobilt maha võtta?
kui sinu autole see selleks sinna on paigaldatud siis palju õnne ja talla aga peale sest libedad ajad tulekul.:)
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

vredestein,jutu mõte sinu poolt jäi täiesti arusaamatuks. killer666. Gaasi hoovastiku amort lasebvabalt gaasi anda ka kiirelt,järsult,kuid maha laseb gaasi ,,aeglaselt,, .Jutt on 1,9 D. mitte BMW. bensukast.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1313
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 53 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

küsiti millega tegu lihtne vastus leevendus amort mitte ei hakkanud tööpõhimõtet seletama

loodan et sellega asi selge
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Aga just nimelt,vaja küsijale lahti rääkida detaili vajadus antud kohas. Ja seletad ka töö põhimõtet. Seda siin foorumis küsijad ju tahavatki.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Äkki mõjutab pöörete kiire langemine kuidagi kõrgsurvepumpa? Jääb kuivale või midagi sellist, ärge näkku lööge, lihtsalt spekuleerin:)

killer666
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 20 Okt 2007, 20:02
Asukoht: idas

Lugemata postitus Postitas killer666 »

vredestein kirjutas:
T6nis2 kirjutas:Aga kui kukub laksuga,kohe kiiresti. Mis siis halba on? Kas näiteks libedaga ei võiks rattad blokki minna kui sel juhul gaas hoobilt maha võtta?
kui sinu autole see selleks sinna on paigaldatud siis palju õnne ja talla aga peale sest libedad ajad tulekul.:)
Ma toon näiteks bmw 524. Kui lased sellel masinal järsult gaasi nulli , siis on tunda kohe päris j6udsat mootoriga pidurdamist.
Libedaga ei tasu eriti experimenteerida

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas sain aru,et minu teadmine gaasi hoovastiku küljes oleva ,,amordi,, eesmärk ongi selline ,mida kasutaja killer läbi ridade lugedes ütleb.

maxcs
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
Telefon: 53895507
Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas maxcs »

Mul ka oli Golfil see amurt vahel. Eks ta mingi sujuvuse mõttes oli aga ma võtsin selle kohe ära sest ilma selleta muutus gaasi pedaal palju erksamaks ja mõnusamaks. Olen sõitnud nüüd juba päris mitu aastat ilma selle amordita nii talvel kui suvel ja ei ole veel mingit häda olnud lihtsalt endal on mõnusam kui auto erksam.

killer666
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 20 Okt 2007, 20:02
Asukoht: idas

Re: 1.9 47kw/ Mis otstarbega silinder hoova kylles?

Lugemata postitus Postitas killer666 »

Vana teema, aga ükspäev mõtlesin just ühe vana silindriga pilliga sõites asja välja. See on seal ilmselt käiguvahetuse sujuvuseks. Et käiguvahetusel ei kukuks pööre liiga maha ja ei tekiks sellist konnamis effekti.

Vasta

Mine “Diislid”