Hooratas?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lom
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 15 Sept 2009, 13:09
Asukoht:

Hooratas?

Lugemata postitus Postitas lom »

Küsimus siis selline et kas hooratast golf3 vr6-l võib tõsta ühe mootori pealt teisele (mootorile, millel oli enne aut.kast ) või läheb tasakaal paigast, ja siis veel, et kuipalju oleks norm kergendada hooratast ilma tühikäiku paigast ajamata?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kui sa tahad hooratast kergendada, siis mõtle sellele, et kumb on olulisem, kas see, et mootor käib hetkega lõpuni ( ei jõudlusele) või tahad, et kestaks lõpuni vääne, mis tuleb vr6 mootorist. Ja kas mitte vr6´l ei ole mitte juba niigi kerge ratas??
Selle ümber tõstmisega on need lood, et enne soovitan märgid paika ajada ja siis otsida koht, kuhu peaks minema hooratta märk, manuaalkastil on tavaliselt auk selle koha peal, kust näeb märke. Siis ei tohiks enam midagi hullu olla. Ja enamikul autodel on hooratas iseseisvalt tasakaalustatud ( ei ole vahet, mis asendis paned).
Neil millel on hooratas tasakaalustatud arvestades väntvõlli asendit, neil on hooratta kinitus väntvõlli külge tavaliselt niimoodi, et ei saagi kuidagi teistmoodi panna. Augud ei ole võrtsete vahede või muud sellist, kohtab enamusel nendel, millel loeb hooratta pealt mootori pöördeid.

Loodan, et väga ei valetanud. Pole sellega ammu tegelnud juba :blush:
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

lom
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 15 Sept 2009, 13:09
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lom »

Ok, tänud. Arvasin isegi, et ehk hooratas eraldi tasakaalustatud.

Vasta

Mine “Mootor”