G2 Pöörded kõrgel, nüüd uus probleem - kõrge kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G2 Pöörded kõrgel, nüüd uus probleem - kõrge kütusekulu
Vabandust, kui keegi sarnase teemaga juba hakkama saanud, kuid ma tõesti ei suutnud leida...
Igatahes - Golf 2 1.8 66kw mootor, monopritse, 90 aasta. Külmalt käivitades lööb pöörded 1200 peale, nagu olla võikski(külmalt), siis vaikselt langeb(nagu peab) aga kui paar korda tuuritada või lasta mootoril kauem töödata, siis jäävad pöörded 1700 - 2000 vahele ja alla ei liigu..
Oskate midagi soovitada? Kas tõmbab lisaõhku? Mingi andur?
Aitäh.
[Muudetud: 18-9-2009 raygo]
Igatahes - Golf 2 1.8 66kw mootor, monopritse, 90 aasta. Külmalt käivitades lööb pöörded 1200 peale, nagu olla võikski(külmalt), siis vaikselt langeb(nagu peab) aga kui paar korda tuuritada või lasta mootoril kauem töödata, siis jäävad pöörded 1700 - 2000 vahele ja alla ei liigu..
Oskate midagi soovitada? Kas tõmbab lisaõhku? Mingi andur?
Aitäh.
[Muudetud: 18-9-2009 raygo]
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
- Telefon: 56871066
- Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
- Telefon: 56871066
- Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
- Asukoht: Pärnu
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Just see sama, mehaanilisel pritsel on ta mehaaniline. Monopritsel toimib see asi kruvi meetodil. Passatile anti igatahes tühikäigu mootori nime all ja ega keegi teine ka seda ümber nimetada ei osanud.T6nis2 kirjutas:Kas mono pritsel on tühikäigu mootor? Kui on,siis oleks hea teada asukoht. Kas see nelja klemmiga el. blokk,mille ots on kontaktis gaasi võlliga? Jutt 1,8 66 kw. B ABS.koodiga. Tühikäigu mootorit tean olevat G2-hel 82 kw. meh. pritsega varjandil.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Pöörded sain maha, viga oli selles klapis, mis pöördeid varasemaks tõmbab (vaakumiga), sõitsin mingiaeg nii, et see voolik oli lahti ja võtsin vaakumi teise koha pealt, vahepeal sai vahetatud temp. andur ja mõtlesin, et prooviks õiget voolikut sinna ja töötabki. Pöörded normis, aga nüüd on järgmine probleem. Tegelikult oli see probleem juba ostes nimelt, kõrge kütusekulu. Sai vahetatud temp. andur, proovitud teist jagajat(kogu süsteemiga loomulikult). Temp. anduri vahetamine ei andnud suurt midagi. Jagaja vahetamine tegi asja hullemaks. Küünlad on vahetatud Bosch Super'ite vastu.
Kütusekulu 1.8 66kw kohta on minuarust kõrge - 11-13 L/100km kohta, keskmiselt. Mida tasuks kontrollida?
Võtab lisaõhku ?
Lambda?(mul see ühejuhtmega variant)
Kütusekulu 1.8 66kw kohta on minuarust kõrge - 11-13 L/100km kohta, keskmiselt. Mida tasuks kontrollida?
Võtab lisaõhku ?
Lambda?(mul see ühejuhtmega variant)
Esmapilgul vaadates tundus juhe terve olevat. Võtan mingiaeg maha ja kontrollin testriga üle.MicX kirjutas:mul oli enda golfiga sama jama kui ostsin, et nii suur küttekulu, (tegu sama mootoriga), mul oli lambda juhe katki läinud, aga peale ära parandamist langes mul ka küttekulu
Mida soovitatakse veel ülevaadata?