G2 Pöörded kõrgel, nüüd uus probleem - kõrge kütusekulu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raygo
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Aug 2009, 21:32
Asukoht:

G2 Pöörded kõrgel, nüüd uus probleem - kõrge kütusekulu

Lugemata postitus Postitas raygo »

Vabandust, kui keegi sarnase teemaga juba hakkama saanud, kuid ma tõesti ei suutnud leida...
Igatahes - Golf 2 1.8 66kw mootor, monopritse, 90 aasta. Külmalt käivitades lööb pöörded 1200 peale, nagu olla võikski(külmalt), siis vaikselt langeb(nagu peab) aga kui paar korda tuuritada või lasta mootoril kauem töödata, siis jäävad pöörded 1700 - 2000 vahele ja alla ei liigu..
Oskate midagi soovitada? Kas tõmbab lisaõhku? Mingi andur?

Aitäh.

[Muudetud: 18-9-2009 raygo]

kauamangiv
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
Telefon: 56871066
Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas kauamangiv »

oleks ka sellisest informatsioonist tegelt huvitatud. vahetasin selle monopritse all oleva kummipadja ära, mis paistis katki ja arvasin, et sealt võtab lisaõhku, a sellest polnud kasu.

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

teeme diili :D mul pöörded soojalt väga madalad:d sa anna enda põõrdeid mulle, ja oleme omadega mäel:D

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Mul Passatil jamas tühikäigu mootor, mis on seal pritse küljes. Tuli lihtsalt ära puhastada ja määrida.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas mono pritsel on tühikäigu mootor? Kui on,siis oleks hea teada asukoht. Kas see nelja klemmiga el. blokk,mille ots on kontaktis gaasi võlliga? Jutt 1,8 66 kw. B ABS.koodiga. Tühikäigu mootorit tean olevat G2-hel 82 kw. meh. pritsega varjandil.

kauamangiv
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
Telefon: 56871066
Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas kauamangiv »

slämm, tule ja võta tõesti mult vähemaks neid :P

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

T6nis2 kirjutas:Kas mono pritsel on tühikäigu mootor? Kui on,siis oleks hea teada asukoht. Kas see nelja klemmiga el. blokk,mille ots on kontaktis gaasi võlliga? Jutt 1,8 66 kw. B ABS.koodiga. Tühikäigu mootorit tean olevat G2-hel 82 kw. meh. pritsega varjandil.
Just see sama, mehaanilisel pritsel on ta mehaaniline. Monopritsel toimib see asi kruvi meetodil. Passatile anti igatahes tühikäigu mootori nime all ja ega keegi teine ka seda ümber nimetada ei osanud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

raygo
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Aug 2009, 21:32
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas raygo »

Pöörded sain maha, viga oli selles klapis, mis pöördeid varasemaks tõmbab (vaakumiga), sõitsin mingiaeg nii, et see voolik oli lahti ja võtsin vaakumi teise koha pealt, vahepeal sai vahetatud temp. andur ja mõtlesin, et prooviks õiget voolikut sinna ja töötabki. Pöörded normis, aga nüüd on järgmine probleem. Tegelikult oli see probleem juba ostes nimelt, kõrge kütusekulu. Sai vahetatud temp. andur, proovitud teist jagajat(kogu süsteemiga loomulikult). Temp. anduri vahetamine ei andnud suurt midagi. Jagaja vahetamine tegi asja hullemaks. Küünlad on vahetatud Bosch Super'ite vastu.
Kütusekulu 1.8 66kw kohta on minuarust kõrge - 11-13 L/100km kohta, keskmiselt. Mida tasuks kontrollida?
Võtab lisaõhku ?
Lambda?(mul see ühejuhtmega variant)

MicX
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:09
Telefon: 53412088
Auto: Golf 2 "Facelift", Passat B5 4Motion, Passat B6
Asukoht: Haljala

Lugemata postitus Postitas MicX »

mul oli enda golfiga sama jama kui ostsin, et nii suur küttekulu, (tegu sama mootoriga), mul oli lambda juhe katki läinud, aga peale ära parandamist langes mul ka küttekulu
Sonda Golf Team

raygo
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Aug 2009, 21:32
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas raygo »

MicX kirjutas:mul oli enda golfiga sama jama kui ostsin, et nii suur küttekulu, (tegu sama mootoriga), mul oli lambda juhe katki läinud, aga peale ära parandamist langes mul ka küttekulu
Esmapilgul vaadates tundus juhe terve olevat. Võtan mingiaeg maha ja kontrollin testriga üle.

Mida soovitatakse veel ülevaadata?

Vasta

Mine “Mootor”