Seda ei hakka üldsuse huvides siis kõva häälega mainima, kuna seda on auto vanuse kohta väga vähe ning ma tean, mida siit selle peale tulema hakkab, kuigi täiesti saan täiesti kindlalt väita, et asi on õige ja seda näitab ka auto kere ja tehnika olukord.jurka056 kirjutas:hardrock14 kirjutas:Mis odomeetris nii naljakat on? Muidu mul on ka auto väljastpoolt Eestit tulnud, aga võin täiesti kindlalt väita, et läbisõit on õige, mis muidugi ei tähenda, et seepärast kõigil teistel ka on(enamikul on siiski keritud).
palju sul odomeeter näitab?
küsimus vr6 kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Sesmõttes kuidas sa saad 100% kindlusega väita, et asi on õige? Teadsid eelmist omanikku, kes ostis auto uuena?hardrock14 kirjutas:Seda ei hakka üldsuse huvides siis kõva häälega mainima, kuna seda on auto vanuse kohta väga vähe ning ma tean, mida siit selle peale tulema hakkab, kuigi täiesti saan täiesti kindlalt väita, et asi on õige ja seda näitab ka auto kere ja tehnika olukord.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Anna andeks mu võhiklikkus, kuid kas siis bensiinipumbal oma nn mälu kuhu talletatakse infot pumbatud liitrite kohta? Samas tehes kiired arvutused, et kui nn keskmine kulu vahe on 10%, siis saab ka kilometraažiga 10% eksida ehk siis ei ole see üldse mitte täpne vahend.
[Edited on 17-9-2009 by alkeemik]
[Edited on 17-9-2009 by alkeemik]
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
No pm võib nii öeldaalkeemik kirjutas: Sesmõttes kuidas sa saad 100% kindlusega väita, et asi on õige? Teadsid eelmist omanikku, kes ostis auto uuena?

Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Minul on 3.18 autodata.Seal on 5w30 taga ! ja sellele vajutates pakutakse 5w40.GTI kirjutas:5w-40 Autodatas ei näe - meie oludes on seal 15w-40 või alternatiivina 10w-40, külmas kliimas jah 5w
-30. Kasutan Autodata versiooni 2.12
Kuna talv tulekul ja meil on ka vahel -25:-30C siis ikkagi 5w40.Enda Ventol 2.0 85kw.mis on sõitnud üle 300000 kasutan OMV 5w40.Vahel kui vahetus on sattunud talve algusesse olen kasutanud ka 0w.
VR6 puhul on tahtis ketti maarimine ja mida vedelam oli seda halvemini ta seda teeb. Nagu ka GTI ytles 15w40 voi 10w40, sama meelt olen ka mina. Olen lammutanud vaga erinevaid VR6 mootoreid ja nainud vaga erinevas seisukorras kettiajamit. Ei tahaks oelda et 5w40 head teeb.
Enda auto mootor soidab 10w40, olivahetuse teen iga 8000km jarel. Paris alguses tegin iga 3000 km jarel. Ytlete et mottetu raiskamine!!? Aga see eest mootor on seest puhas, ei ole kuulda yhtegi voorast haalt( peab ainult tunnistama et kylmalt olipump ei toimi paris oieti ja hydrotoukurid seeparast teevad haalt). Talvel ei ole tahelepannud et kaivitus voi mootori too oleks halvem voi esineks mingeit haireid.
Minu soovitus VR6 omanikutele: 10w40 , tuntud tootjalt ( e. siis kvaliteetne oli) ja lyhem olivahetus valp.
Viimane VR6 mida ma tegin oli Golf4 VR6 mootoriga, otsene viga oli yks mille parast ta minu juurde tuli aga kaudseid oli mitmeid ( mis tulid tegelikult remondi kaigus valja). Diagnoos mis talle oli pantud SA's : valjaveninud kettid. Kettide venimist pohjustas ilmselt pikk ja ebakorraparane olivahetus. Natuke hiljem ma panen siia ylesse yhe pildi kus on naha kuidas valja naeb yks "ilus" olifilter.
Lugupidamisega Aleksei.
Enda auto mootor soidab 10w40, olivahetuse teen iga 8000km jarel. Paris alguses tegin iga 3000 km jarel. Ytlete et mottetu raiskamine!!? Aga see eest mootor on seest puhas, ei ole kuulda yhtegi voorast haalt( peab ainult tunnistama et kylmalt olipump ei toimi paris oieti ja hydrotoukurid seeparast teevad haalt). Talvel ei ole tahelepannud et kaivitus voi mootori too oleks halvem voi esineks mingeit haireid.
Minu soovitus VR6 omanikutele: 10w40 , tuntud tootjalt ( e. siis kvaliteetne oli) ja lyhem olivahetus valp.
Viimane VR6 mida ma tegin oli Golf4 VR6 mootoriga, otsene viga oli yks mille parast ta minu juurde tuli aga kaudseid oli mitmeid ( mis tulid tegelikult remondi kaigus valja). Diagnoos mis talle oli pantud SA's : valjaveninud kettid. Kettide venimist pohjustas ilmselt pikk ja ebakorraparane olivahetus. Natuke hiljem ma panen siia ylesse yhe pildi kus on naha kuidas valja naeb yks "ilus" olifilter.
Lugupidamisega Aleksei.
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town